MK4 GTI - R Vision
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Доста му се промени предницата сега фаровете светят по-добре по някаква си причина
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: My Black MK4 1.8T :)
Екстра е
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Днес правих фотосесия на едни ВАГ-чета, та си щтракнах и моята
- matri19
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 14 ное 2013 18:51
- Автомобил: Vw Golf Mk2 g60
- Двигател: PG 16v G60
- Местоположение: Плевен
Re: My Black MK4 1.8T :)
Страшен поглед има сега
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Сложих и оранжеви габарити, на снимката не си личи много, но на живо си пасват с американския стил.
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Имаме нещо което чака монтаж
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
След 2 седмици труд от моя страна, лека полека кулера е монтиран. Под капака снимки след няколко дена, че всичко е нахвърляно и тръбите не са добре изглеждащи - трябва им шкурка, не стана перфектно, но като за човек който за първи път работи с флекс мисля, че се получи супер. Турбо пътищата са Ф63 външно и Ф60,3 вътрешно. Изненадан съм как няма разлика във вървежа, мислех че ще стане лагава, но уви върви както с малкия кулер
Фул бууст на 2700 оборота и го държи във високите колкото е възможно, все пак е К03с турбото. Приготвил съм и даунпайп, който чака монтаж. Другия месец се захващам да правя custom intake, махане на вакууми и я карам на ремап.
Фул бууст на 2700 оборота и го държи във високите колкото е възможно, все пак е К03с турбото. Приготвил съм и даунпайп, който чака монтаж. Другия месец се захващам да правя custom intake, махане на вакууми и я карам на ремап.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: My Black MK4 1.8T :)
Много добре изглежда. Според мен ако си се отказал от идеята за bad look, добре си направил :)
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Отказал съм се. По визията има още какво да се желае. Замислил съм да завърша предницата с биксненон лупи Morimoto и да боядисам рефлекторите в черно, решетките също ще ги сложа, но първо има още да се реже бронята, че отваря по-големи фуги от обикновеното.
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Направих и настройка да надува 0.9 пик. Още не е гръмнала и върви приятно вече 500км
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Да направя и аз едно включване. Годините и даването на газ си казват думата, основните болежки на 1.8Т - гумички на клапани. Така и така мотора е разхвърлян сменям всичко освен бутала и биели. Нови сегменти,гумички,бонтове на главата, биелни лагери, семеринги, междувалова верига, маслен ел обтегач, гарнитури на главата, клапаните,свещите,турбо и всмукател. За щастие турбо пътищата са сухи и турбото за годините си е направо без луфтове. Решил съм да махна бенз. пари и всички останали вакуум пътища и да оставя само за рециркулиращия клапан, горивен регулатор, спирачки и още един за буст метър. След разработка ще се прави ремап най-вероятно при радев, но ме притеснява какво ще се случи с емисиите, няма катализатор и без вакуумите, дали с правилна настройка ще може да минава преглед.
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
И в ред на мисли, като споменах прегледа, отивам аз да правя преглед и човека вдига капака и вика "А! Аз така най обичам, то тва бегачка бе!" на ум си викам с тая детска турбинка е минала покрай бегачка
Та искам да поразкажа за турбо пътищата. Отидох и си купих тръби неръждавейки не помня метри, както и няколко колена на 90 градуса, не помня и бройка. На 25 години съм и малко ме е срам да призная, че за първи път рязах със флекс , та нагърбих се с тежката задача сам да си направя турбо пътища и мой приятел да ги завари в Бургас (аз съм от Поморие) на аргон . Правих ги част по част, режа, меря и ако съм доволен от разположението, ги хващам със едно широко много здраво тиксо, правя с макетен нож лек разрез на тиксото за да бележа и с маркер, когато приятелчето ми махне тиксото, да има белязка за да ги завари. Като по чуда станаха! Днес малко, утре малко и така редя част по част и всичко пасна. От кулера до дросела е цяло парче, на прикачената снимка се вижда КАК изглежда преди да го дам на момчето да го закара в Бургас да го завари но пък СТАНА ако някой ме беше видял как го правя щеше да си каже "Тоя кви глупости прави?! Никога няма да стане по този начин." ама пък на. Не изпуска от никъде, макар че са Ф60 вътрешно, а изхода на турбината е умопомрачителното Ф50, фул буста си остана на същите обороти и държи налягане и на високи обороти
ПС: На първата снимка турбо пътя и кривнал на снадката, вече не е така, нямам снимка след като го оправих.
Та искам да поразкажа за турбо пътищата. Отидох и си купих тръби неръждавейки не помня метри, както и няколко колена на 90 градуса, не помня и бройка. На 25 години съм и малко ме е срам да призная, че за първи път рязах със флекс , та нагърбих се с тежката задача сам да си направя турбо пътища и мой приятел да ги завари в Бургас (аз съм от Поморие) на аргон . Правих ги част по част, режа, меря и ако съм доволен от разположението, ги хващам със едно широко много здраво тиксо, правя с макетен нож лек разрез на тиксото за да бележа и с маркер, когато приятелчето ми махне тиксото, да има белязка за да ги завари. Като по чуда станаха! Днес малко, утре малко и така редя част по част и всичко пасна. От кулера до дросела е цяло парче, на прикачената снимка се вижда КАК изглежда преди да го дам на момчето да го закара в Бургас да го завари но пък СТАНА ако някой ме беше видял как го правя щеше да си каже "Тоя кви глупости прави?! Никога няма да стане по този начин." ама пък на. Не изпуска от никъде, макар че са Ф60 вътрешно, а изхода на турбината е умопомрачителното Ф50, фул буста си остана на същите обороти и държи налягане и на високи обороти
ПС: На първата снимка турбо пътя и кривнал на снадката, вече не е така, нямам снимка след като го оправих.
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Докато колата е на почивка, защо да не боядисам нещо от скука
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Още една заигравка с черния шпрей. Доволен съм от резултата, дано издържи и да не се люпи. Живот и здраве, другия месец ще се сдобия с лупи за вграждане Morimoto Mini 3"
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Има какво да се прави. Валовете са добре, по клапаните има много нагар. Скоро ще ударя тотала и ще кажа колко излезе цялата процедура, ще е полезно за който иска да отваря мотор, да си направи сметката.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Жоро Делчев и 18 госта