Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
0 пръстена е 68/2.50мм. преди 6г. го купих за 70ст. днес вече 1.05лв за бр. Минах 100 000 откакто открих "топлата вода" ,и никакви грижи с вакум помпата.
- Е.Димитров
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 10 фев 2011 6:07
- Автомобил: Т5
- Двигател: 7H
- Местоположение: София/Пловдив
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
Здравейте колеги,
малко да вдигна стара тема.
Бих искал да попитам, някой ще може ли, срещу заплащане разбира се, да ми отремонтира моята вакуум помпа (транспортер т4 2.4 дизел, производство 1997 година)
Съмнявам се в помпата, въпреки, че не чувам никакви звуци, но спирам по-трудно. Усеща се, че има въздух във сервото, дори когато извадя маркуча се усеща че има вакуум , а сервото "поема" въздух, но въпреки това, трябва да полагам повече усили на педала на спирачката.
Също така, след 1-2-3 напомпвания на педала, мисля, че помпата не се справя с възстановяване на вакуума.
Аз се намирам в Пловдив, но ще я сваля и ще я пратя, ако евентуално човека, който може да ми извърши услугата не е от Пловдив.
Или, ако някой има такава читава помпа, да ми направи оферта да я закупя.
Поздрави
малко да вдигна стара тема.
Бих искал да попитам, някой ще може ли, срещу заплащане разбира се, да ми отремонтира моята вакуум помпа (транспортер т4 2.4 дизел, производство 1997 година)
Съмнявам се в помпата, въпреки, че не чувам никакви звуци, но спирам по-трудно. Усеща се, че има въздух във сервото, дори когато извадя маркуча се усеща че има вакуум , а сервото "поема" въздух, но въпреки това, трябва да полагам повече усили на педала на спирачката.
Също така, след 1-2-3 напомпвания на педала, мисля, че помпата не се справя с възстановяване на вакуума.
Аз се намирам в Пловдив, но ще я сваля и ще я пратя, ако евентуално човека, който може да ми извърши услугата не е от Пловдив.
Или, ако някой има такава читава помпа, да ми направи оферта да я закупя.
Поздрави
- Е.Димитров
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 10 фев 2011 6:07
- Автомобил: Т5
- Двигател: 7H
- Местоположение: София/Пловдив
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
Здравейте колеги,
днес свалих помпата, почисти я, смених гумичката под семеринга, семеринга обаче е счупен. Все пак внимателно го поставих и затворих помпата. Поставих я на колата и запалих. Отново вакуума е слаб. Въпроса е, виновен е счупеният семеринг, клапанчетата са се скапали или...
И другият въпрос, тоест 2 въпроса, от къде са си купя клапанчета и семеринг, и вторият въпрос е, някой продава ли здрава работеща с гаранция или нова помпа? Коя година е буса ,мотор код на мотора .Така става по лесна помощта.
днес свалих помпата, почисти я, смених гумичката под семеринга, семеринга обаче е счупен. Все пак внимателно го поставих и затворих помпата. Поставих я на колата и запалих. Отново вакуума е слаб. Въпроса е, виновен е счупеният семеринг, клапанчетата са се скапали или...
И другият въпрос, тоест 2 въпроса, от къде са си купя клапанчета и семеринг, и вторият въпрос е, някой продава ли здрава работеща с гаранция или нова помпа? Коя година е буса ,мотор код на мотора .Така става по лесна помощта.
- DA@KA
- Мнения: 1081
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
- Автомобил: Caravelle
- Двигател: ACV 1998
- Местоположение: гр.Русе
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
По добре потърси нова помпа,сегмента не съм го намирал като резервна част.Ако вакума е бил слаб преди разглобяването е от него най вероятно.ако е след ремонта със сигурност си обърнал едно от клапанчетата.
- Е.Димитров
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 10 фев 2011 6:07
- Автомобил: Т5
- Двигател: 7H
- Местоположение: София/Пловдив
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
Здравейте колеги,
да повдигна малко темата.
Все още търся вакуум помпа.
Буса е Транспопртер Т4 , мотор AAB 2.4 дизел , произведен 1997 ма година.
да повдигна малко темата.
Все още търся вакуум помпа.
Буса е Транспопртер Т4 , мотор AAB 2.4 дизел , произведен 1997 ма година.
-
- Мнения: 1053
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
Колега, ето това би трябвало да ти е номера на помпата по Пиербург 7.22300.69.0. В онлайн магазините е между 250 и 300 на различните производители, а в Еврото ако имаш отстъпка може да ти дойде и под 200 лв. (не на Пиербург разбира се, но пак ще е чисто нова)
- Е.Димитров
- Мнения: 95
- Регистриран на: Чет 10 фев 2011 6:07
- Автомобил: Т5
- Двигател: 7H
- Местоположение: София/Пловдив
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
powerade написа:Колега, ето това би трябвало да ти е номера на помпата по Пиербург 7.22300.69.0. В онлайн магазините е между 250 и 300 на различните производители, а в Еврото ако имаш отстъпка може да ти дойде и под 200 лв. (не на Пиербург разбира се, но пак ще е чисто нова)
Здравей колега,
точно това направих в петък. Поръчах си нова помпа и в събота я поставих.
Вече всичко е точно със спирачките.
Старата помпа смятам да и търся ремонтен комплект и по-специално сегмента, защото точно там е проблема.
- System_error
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 19 окт 2017 11:13
- Автомобил: T4 Multivan 1998
- Двигател: ACV
- Местоположение: Силистра
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
И аз да се разпиша в темата. Миналата седмица и аз минах през филма. Моята чукаше и реших да я "сменя". В кавички, защото сложих пак старата и всичко засега е ОК. Спирачките си бяха наред, но чукането ми вадеше душата. Ориентирах се към известен онлайн магазин и помпата ми излезе 53,8 лв заедно с доставката. Само информативно - от Crafter 2,5 TDI - 06-11 година е същата. Реших, че ако не друго, поне е по нова от моята. Да, ама не. Интересното е, че доколкото четох в темата, чукането се появява при отпуснат педал на спирачките. Така беше и при мен. С помпата от Crafter-а чукаше доста силно когато натиснеш педала. После изчезваше. Спирачките си работеха нормално. Та реших да върна старата, щото ако не друго, чукането беше доста по слабо. И чудо. Никакво чукане, перфектни спирачки. Подозирам, че гайката на горния край не е била стегната достатъчно при предишен "ремонт" и от това следва чукането. Помпата беше доволно омазнена, а гайката развалена. Наложи се да отдалеча малко тръбичките за дюзите, че да я развия. Излезе заедно със шпилката. Получи се идеално, защото на нейно място сложих болт M8x25 с вътрешен шестостен (ISO 4762) и шайба против развиване. При следващо сваляне/монтиране ми трябва само 6мм шестограм.
Помпата от Crafter-а мога да я върна и да си взема парите, но мисля да я оставя за дисекция, като ми остане време. Може би дори си е наред. Може би трябва да се регулира болта. Не знам. Ще покаже, като я разглобя.
А ако някой я иска - струва 50 лв. PIERBURG е. Не, че ми е зор да я продавам
Помпата от Crafter-а мога да я върна и да си взема парите, но мисля да я оставя за дисекция, като ми остане време. Може би дори си е наред. Може би трябва да се регулира болта. Не знам. Ще покаже, като я разглобя.
А ако някой я иска - струва 50 лв. PIERBURG е. Не, че ми е зор да я продавам
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 29 юни 2014 8:15
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Вакум Помпа на Т4-Подмяна или Ремонт
Здравейте колеги,малко да повдигнем темата
От къде мога да си купя О-пръстена
Ако ноже линк към някой онлайн магазини
Предварително ви Благодаря
От къде мога да си купя О-пръстена
Ако ноже линк към някой онлайн магазини
Предварително ви Благодаря
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта