Колеги, казусът е следния търся си да си сменя съединителя Голф 3 2.0 Двигател ADY двигателят ми е добавян допълнително първоначално беше 1.4 АБД така сега като поръчам комплект съединител от който и да е магазин за авточасти ми дават феродов дист със 28 зъба, а при мен за да пасне на главината на скоростите трябва да е с 24 зъба , навсякъде ми казват нещо е сменяно по колата не може да е така стандартно били с 28 зъба. Е да ама не наскоро си купих скоростна кутия от друга GTI 115 коня кутията си е същата като моята пак с 24 зъба.
Колеги моля ви се който има такова ретро вече GTI 115 коня , дайте ми един номер на рамата че ми писна , навсякъде по магазините ми искат номер на рама така щяло да излезе каквото трябва , така ми казват мен ме съмнява но нека видим. Моята рама разбира се нестава тя е от 1.4
съединител гоф 3 2.0 115 коня
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: съединител гоф 3 2.0 115 коня
Код на мотора дай и кода на кутията която си взел ,с 24 зъба е на дизеловите варианти....има го комплекта 210 мм с 24 зъба за 1.8 бензин с кодове AAM,ACC,ADZ
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: съединител гоф 3 2.0 115 коня
Значи навремето купих двигателя заедно със скоростната кутия като ми казаха че са свалени от една кола заедно са били. Сега след толкова години взех друга скоростна кутия от 2Е двигател и тя е абсолютно същата като моята между двете кутий няма разлика. На моя двигател кода е ADY но по тоя код в магазина излиза 28 зъба не 24
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: съединител гоф 3 2.0 115 коня
Колега да те питам щом от 1.8 става феродовия диск , комплект феродо и притискател дали ще паснат или не . Или трябва да взема притискател за ADY 2.0 а феродо от 1.8 ?
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: съединител гоф 3 2.0 115 коня
Напълно еднакъв е комплекта ,но ако можеш напиши кода на кутията !Размера е еднакъв 210 м
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: съединител гоф 3 2.0 115 коня
Ами незнам къде да го търся отдолу има едни цифри щамповани ако е това ? Къде се намира номера на кутията?
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: съединител гоф 3 2.0 115 коня
Снимай всичко което виждаш като надпис
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: съединител гоф 3 2.0 115 коня
i3v3a3n написа:Ами незнам къде да го търся
при мен на 2Е-то номера на кутията беше на ръбчето на камбаната, почти до главата, набит с центърче (малки вдлъбнатинки)
Не помня кой беше номера, а и беше на Пассат
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: съединител гоф 3 2.0 115 коня
28 зъба не са ли 16-волтовите? Имам такъв спомен, като търсих разликите между 210-мм съединители.
Сега видях в един магазин за авточасти, че наистина го дават с 28 зъба да е Да не е с кутия от 1.8? Те са с по 24 на първичния вал.
Като свалиш кутията напиши номерата на частите.
Сега видях в един магазин за авточасти, че наистина го дават с 28 зъба да е Да не е с кутия от 1.8? Те са с по 24 на първичния вал.
Като свалиш кутията напиши номерата на частите.
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: съединител гоф 3 2.0 115 коня
Втората кутия я взех от кола с 2Е мотор той също е 8 клапана, ADY също, само ABF e с 16 там незнам какъв е съединителя. Но всички тея по авточастите ги водят с 28 зъба а не са. Сега да са ми продали сменени кутий възможно е и да не са заводско слаганите , но не виждам причина защо някой да го прави ако заводската му си работи а ако не то тогава трябва да са най-голените боклуци че на 2 коли да са сменени.
Ще снимам всички номера като ги сваля , направи ми вчечатление на стария ми съединител който искам да сменя че притискателя е Закс а феродото Валео което ще рече че не са един комплект . Затова си мисля дали да не взема по отделно нещата притискател за ADY и феродо от 1.8 моторите , да не би нещо да са по слаби притискателите от 1.8 незнам нещо нютон-метри пишат по тях знам ли дееба.
Ще снимам всички номера като ги сваля , направи ми вчечатление на стария ми съединител който искам да сменя че притискателя е Закс а феродото Валео което ще рече че не са един комплект . Затова си мисля дали да не взема по отделно нещата притискател за ADY и феродо от 1.8 моторите , да не би нещо да са по слаби притискателите от 1.8 незнам нещо нютон-метри пишат по тях знам ли дееба.
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: съединител гоф 3 2.0 115 коня
Ето какво успях да извадя като номера:
на скоростната кутия отвътре в камбаната два номера щото имам 2 кутий: 020 301 107H 3 020 301 107H 21
щампован номер от външната страна на камбаната (може да се види ако се легне под колата) ATH24082 CHC26013
4 1 14
На съединителя с който карах досега:
притискателя 5.5 SACHS 3082 349 TypM210X
феродов диск - Valeo VW-09 made in Corea CIV
на скоростната кутия отвътре в камбаната два номера щото имам 2 кутий: 020 301 107H 3 020 301 107H 21
щампован номер от външната страна на камбаната (може да се види ако се легне под колата) ATH24082 CHC26013
4 1 14
На съединителя с който карах досега:
притискателя 5.5 SACHS 3082 349 TypM210X
феродов диск - Valeo VW-09 made in Corea CIV
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: съединител гоф 3 2.0 115 коня
И двете кутии са от 1,8 двигатели с 24 зъба на първичния вал и феродовия диск.
Кутия с код ATH влагана в Голф ,Венто и Джета 1991-1992 ,кутия с код CHC влагана в Поло ,Голф ,Венто 1994-1996
Кутията на мотори с кодове 2E и ADY e 020 CHE с предавателни числа
3,455
1,944
1,286
0,969
0,805
3,667
Ти имаш кутии със почти същите предавателни числа
Трябва ти съединител комплект за 1,8 мотор
Кутия с код ATH влагана в Голф ,Венто и Джета 1991-1992 ,кутия с код CHC влагана в Поло ,Голф ,Венто 1994-1996
Кутията на мотори с кодове 2E и ADY e 020 CHE с предавателни числа
3,455
1,944
1,286
0,969
0,805
3,667
Ти имаш кутии със почти същите предавателни числа
Трябва ти съединител комплект за 1,8 мотор
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: съединител гоф 3 2.0 115 коня
Много благодаря колега.
Само да попитам има ли смисъл да търся заводската му скоростна кутия 020 CHE или не си струва ? говоря за вървеж , качество , шум и т.н.
Само да попитам има ли смисъл да търся заводската му скоростна кутия 020 CHE или не си струва ? говоря за вървеж , качество , шум и т.н.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: съединител гоф 3 2.0 115 коня
Не според мен ,разликата и то не голяма е само в предавателните числа на 3 и 4 та предавка не мисля ,че ще имаш някакъв осезаем ефект в разхода и динамиката .Не си струва да си даваш парите особено при факта ,че имаш вече 2 кутии и не знаеш в какво състояние ще е .Ти досега с тези кутии карал ли си колата ?Проблеми имал ли си със съединителя ,вибрации ,да притриса .....ако не няма нужда да търсиш такава кутия.Това е мое мнение ,другите колеги с повече опит да споделят тяхното ....но не мисля ,че ще е различно.
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: съединител гоф 3 2.0 115 коня
Не не съм имал такива проблеми със скоростната които описваш, реших да сменя съединителя защото като загрее колата и го натиснеш се чуваше едно стържене все едно метал в метал и скърцане в педала все едно отваряш и затваряш ръждясала врата. Като е студен двигатела това го няма. Защо взех друга скоростна, от известно време като включа задна и карам на задна при маневри чуваше се едно много силно тракане от скоростната кутия все едно е каре даже по силен звук имах чувството че всеки момент ще се пръсне кутията , дигах на крик елиминирах каретата дори при откачени полуоски при задна пак трака доста силно все едно е ексцентрик, все едно липсва някой зъб от предавката звука е доста страшен , може и лагер да е незнам трябва да се отвори да се види , новата дето съм взел няма такива шумове и тракания , тя и старата нямаше но изведнъж се появиха. Старата ми кутия това което видях сега гнездото където се пъха лагерчето е толкова износено отстрани че има вече 2 мм луфт лагера сътветно разпадащ се , износването на гнездото ми съсипваше лагерчетата за месец два и айде нов всъщнос изяжда се пласмасовия му корпус отстрани самия лагер си е здрав но се разпада. може би от лагера е бил гадния звук който чувах при загрял двг.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 147 госта