Здравейте колеги!
Нов съм във форума но съм решил да си взема Т-Rock задължително DSG. Карам по около 15-17000 км. годишно. Какво ще ме посъветвате?
1.5 ТSI или 2.0 TDI
- jordan17772
- Мнения: 673
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: 1.5 ТSI или 2.0 TDI
Вземай 2TDI и не се чуди.
- tdi fen
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 1.5 ТSI или 2.0 TDI
Зависи от това как ще караш моето мнение е че за предимно градско може би бензина е по-удачен, ако пътуваш често с по-високи скорости по-добре дизела
-
- VW експерт
- Мнения: 12832
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: 1.5 ТSI или 2.0 TDI
Колегата да уточни, Карок, или Т рок ще купува.
Моя избор би бил 1.5 тси на газ. За 40000 километра е избил уредбата.
Моя избор би бил 1.5 тси на газ. За 40000 километра е избил уредбата.
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 26 юни 2022 20:15
- Автомобил: VW T- Roc Style DSG
- Двигател: 1500 TSI OPF 2023
Re: 1.5 ТSI или 2.0 TDI
При този пробег, по-добре бензиновия. Защото себестойността на изминат километър ще е по-ниска, както и надеждността, заради качеството на горивата.
- fur1ous
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: 1.5 ТSI или 2.0 TDI
За нови ли говорим?
Ако е нова бензиновия..
Втора употреба ако е, по запазената кола на по малко км.
Ако е нова бензиновия..
Втора употреба ако е, по запазената кола на по малко км.
Re: 1.5 ТSI или 2.0 TDI
Не става, директно впръскване е. Трябва да е течна фаза, която е скъпа и тн и тн, не е стандартната газова.
Ако търсиш икономията скачай на 2.0 TDI, особено щом ще я взимаш нова няма какво да те притеснява от стандартните дизелови болежки, които започват да се случват след поне 200к.
Ако търсиш икономията скачай на 2.0 TDI, особено щом ще я взимаш нова няма какво да те притеснява от стандартните дизелови болежки, които започват да се случват след поне 200к.
Re: 1.5 ТSI или 2.0 TDI
Обръщам внимание, че ако сложите газ течна фаза на нов автомобил, почти съм сигурен, че отпада гаранцията по мотора. Също така разликата между бензин и дизел е 5000 лева. Обслужването можем грубо казано да приемем, че ще е еднакво като пари. Т.е. на 2.0 дизел съгласно spritmonitor Може да се провери, че средния разход е около 6.2, същото нещо на бензина е 7.5. Разликата от 1.3 литра на сегашните цени на горивата е 4лв на 100км. Т.е. тези 5000 лева разделени на 4лв - означават 125 хиляди километра, докато се избие дизела.
Предимствата на дизела са, че има по-силен кик в ниските обороти, но за сметка на това загрява доста бавно и саждите са по-голям проблем + вече има само с AdBlue
Предимството на бензина е, че е по-тих,загрява по-бързо, по-лесно се движи в оборотомера и реално ДСГ-то повече работа върши. Негативните неща са, по-голям разход, Значително по-голям разход на магистрала със скорости над 160/170км/ч, GPF-a не е чак такава драма, както при дизелите.
Колегата е казал 15/17 хиляди на година. Тоест по бързи сметки, ще си избие дизела след почти 7 години и половина.
Тук идва тънкия момент при продаване, защото на теория дизела си пази по-добре цената, но вече леко почват да се приближават тенденциите.
Предимствата на дизела са, че има по-силен кик в ниските обороти, но за сметка на това загрява доста бавно и саждите са по-голям проблем + вече има само с AdBlue
Предимството на бензина е, че е по-тих,загрява по-бързо, по-лесно се движи в оборотомера и реално ДСГ-то повече работа върши. Негативните неща са, по-голям разход, Значително по-голям разход на магистрала със скорости над 160/170км/ч, GPF-a не е чак такава драма, както при дизелите.
Колегата е казал 15/17 хиляди на година. Тоест по бързи сметки, ще си избие дизела след почти 7 години и половина.
Тук идва тънкия момент при продаване, защото на теория дизела си пази по-добре цената, но вече леко почват да се приближават тенденциите.
-
- VW експерт
- Мнения: 12832
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: 1.5 ТSI или 2.0 TDI
Малко да осъвремените.
https://brc.bg/%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82 ... i-2-0-3-0/
Гаранцията се запазва.
Цитата е от братовчедски форум.
[quote=ИзтрЪпнал post_id=316432 time=1686675384 user_id=6009]
Тази газова би трябвало да се слага на двигателите с директно впръскване:
https://brc.bg/%d1%81%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%b5%d0%bc%d0%b8-%d0%b8-%d1%86%d0%b5%d0%bd%d0%b8/%d0%b4%d0%b8%d1%80%d0%b5%d0%ba%d1%82%d0%bd%d0%be-%d0%b2%d0%bf%d1%80%d1%8a%d1%81%d0%ba%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b5/prins-vsi-di-2-0-3-0
Иначе бях разпитвал как стоят нещатата със слагането и за нови автомобили. ЕТ съдействат за записване на час за поставянето на системата. Гаранцията на двигателя остава активна след поставянето и - 2 години към Шкода и още 3 към ЕТ , вносителят за България.
[/quote]
https://brc.bg/%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82 ... i-2-0-3-0/
Гаранцията се запазва.
Цитата е от братовчедски форум.
[quote=ИзтрЪпнал post_id=316432 time=1686675384 user_id=6009]
Тази газова би трябвало да се слага на двигателите с директно впръскване:
https://brc.bg/%d1%81%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%b5%d0%bc%d0%b8-%d0%b8-%d1%86%d0%b5%d0%bd%d0%b8/%d0%b4%d0%b8%d1%80%d0%b5%d0%ba%d1%82%d0%bd%d0%be-%d0%b2%d0%bf%d1%80%d1%8a%d1%81%d0%ba%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%b5/prins-vsi-di-2-0-3-0
Иначе бях разпитвал как стоят нещатата със слагането и за нови автомобили. ЕТ съдействат за записване на час за поставянето на системата. Гаранцията на двигателя остава активна след поставянето и - 2 години към Шкода и още 3 към ЕТ , вносителят за България.
[/quote]
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7822
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: 1.5 ТSI или 2.0 TDI
Разликата в разхода е малка, тъй че бих предпочел 1,5TSI. Дизела в градски цикъл, регенрира DPF често и това много ме дразни.
Re: 1.5 ТSI или 2.0 TDI
Нека попита в Порше, почти сигурно пак казвам е да отпадне. Еуратек, Порше, и Аутотехника не е задължително да имат еднаква политика за монтаж на ГИ на нови автомобили и запазване на гаранцията. Нищо, че и 3-те ползват еднакви мотори.
- mukot
- Мнения: 324
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: 1.5 ТSI или 2.0 TDI
hooligan_sk написа:Разликата в разхода е малка, тъй че бих предпочел 1,5TSI. Дизела в градски цикъл, регенрира DPF често и това много ме дразни.
Напълно подкрепям. Този аргумент обаче не важи, ако се използва редовно и предимно извън града. Тогава трябва да е дизел. За предимно градско ползване - бензин или хибрид или ток. Както е въпрос на вкус Т-рок или Карок. Аз избрах Т-рок, защото е по-обезшумен и фин, въпреки че е по-малък. А и по бързо го доставят. Всеки си избира.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.5 ТSI или 2.0 TDI
TSI. Реално няма разлика в разхода между 2.0 TDI 150 и TSI 150, освен ако не караш много бързо по магистралата (160 и нагоре) и пак няма да е повече от литър. А за градското - TSI с две ръце.v5rov написа:Карам по около 15-17000 км. годишно
- fur1ous
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: 1.5 ТSI или 2.0 TDI
Само на мен ли ми звучи безумно да си купиш чисто нова кола (без фабрична газова) и да и плеснеш газова уредба? За мен това означава,че просто си купил грешната кола...
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gogogo79 и 34 госта