За пореден път НАЦИОНАЛЕН VW СЪБОР НА ПИСТА! Всички с автомобили от VAG групата са добре дошли, на писта Дракон в Калояново на 17 и 18 юни 2023 г., да се покажат и да изпробват възможностите си в различните дисциплини на пистата.
ВАЖНО УТОЧНЕНИЕ ЗА ПРАВИЛАТА НА ПИСТАТА:
1. На паркинга на пистата могат да се опъват шатри, но НЕ може да се пали барбекю.
2. Спането на пистата НЕ е разрешено ! Съответно няма да има къмпинг тази година.
3. На пистата има 10 каски, които могат да се ползват, но предвид ситуацията, собствената каска е силно препоръчителна! Носете си каски! Ако все пак искате да ползвате тези от пистата, имайте предвид, че те не са индивидуални и се разменят между участниците в сесиите. Бонето е задължително за тези, които ползват каски от пистата - цена 1 лв.
4. Автомобили със стречнати гуми не се допускат да карат на пистата. Вече има няколко случая, при които стреч гума се отлепя в завоя, колата закантва на джанта и следват пируети, включително и по таван. Това е изискване за безопасност!
Класовете на пистата за Тайм Атак и Свободно каране:
Разрешава се до двама участника с 1 автомобил.
Класовете се разделят по следния начин:
Бензинови автомобили: B1, B2, B3 MAX
Дизелови автомобили: D1, D2 MAX
БЕНЗИНОВИ автомобили - описание на класовете:
КЛАС B1
Бензинови автомобили с атмосферни двигатели без модификации (СТОК) до 128 к.с.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване);
Разрешено е и използването на гуми тип семислик (сликове - забранено);
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация;
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по-малко от 3 месеца;
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение;
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел;
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил;
Разрешено е модификации по охладителната система;
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене и/или снабдени с Азот;
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.);
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори);
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно;
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила;
Забранено е модификации по кормилната система;
Забранено е олекотяването различно от разрешеното;
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица";
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар;
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
КЛАС B2
Бензинови автомобили с атмосферни и турбо двигатели:
От 129 до 200 к.с. за атмосферни двигатели без модификации (СТОК);
До 150 к.с. за двигатели с принудително пълнене без модификации (СТОК)
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
Клас B3 МАКС
Бензинови автомобили с модификации или фабрични атмосферни двигатели над 201 к.с. или двигатели с принудително пълнене над 151 к.с. или с двигатели, несъответстващи на модела или с променена горивна система с азот....
Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
ДИЗЕЛОВИ автомобили - описание на класовете:
КЛАС D1
Дизелови автомобили до 1.9 TDI до 131 к.с. без модификации по двигателя;
Дизелови автомобили до 2.0 TDI седан/комби без модификации по двигателя
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
КЛАС D2 MAX
Дизелови автомобили 1.9 TDI над 132 к.с. или с модификации по двигателя;
Дизелови автомобили 2.0 TDI хечбек (VW Golf, Audi A3 и др.)
Дизелови автомобили с модификации по двигателя
Дизелови автомобили двигатели, несъответстващи на модела
Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
Изисквания към автомобила:
Важи за класове B1, B2 и D1:
Пълен комплект стъкла (не плексиглас или лексан...)
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Здрави странични огледала!
Оригинални преден и заден капак + калници (от ламарина)
Брони + основи
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Монтирана кука за теглене отпред
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
Допълнтелно се въвежда изискването за здрави странични огледала!
Легенда:
"Частично олекотяване" е: демонтиране на седалки (пр. дясна и задната) , прамахване на оборудването (резервна гума, крик, ключ за гуми)
"Цялостно олекотяване" е: Частично + Демонтаж на прозорци и орязване на купето, където е задължително използването на "Клетка" (ролбари в купето)
"Фабрични" - означава не това което пише в талона, а това което се намира под предния капак на автомобила!
ПРИ СЪМНЕНИЯ ОТ СТРАНА НА ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ ЗА СКРИТА НАМЕСА ПО ДВИГАТЕЛЯ, КОЯТО ВОДИ ДО НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ В СЪСТЕЗАНИЕТО, СЪСТЕЗАТЕЛЯТ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН В ДРУГ КЛАС!
Единствената промяна в класовете е направеното уточнение, че автомобили с двигатели, несъответстващи на модела, автоматично минават в най-горния клас.
Пример: Ако на Голф 2 бъде монтиран двигател G40, то той отива в класа, за който е двигатела - в случая В2, до 200 к.с., независимо, че на стикера в багажника пише, че колата е излязла с мотор 1.3
Ако същия Голф се появи с мотор 1.8Т, то той автоматично минава в клас В3 MAX, независимо, че мощноста на двигателя е по-ниска.
Единствената промяна в класовете е направеното уточнение, че автомобили с двигатели, несъответстващи на модела, автоматично минават в най-горния клас.
Пример: Ако на Голф 2 бъде монтиран двигател G40, то той отива в класа, за който е двигатела - в случая В2, до 200 к.с., независимо, че на стикера в багажника пише, че колата е излязла с мотор 1.3 Ако същия Голф се появи с мотор 1.8Т, то той автоматично минава в клас В3 MAX, независимо, че мощноста на двигателя е по-ниска.
ПРИ СЪМНЕНИЯ ОТ СТРАНА НА ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ ЗА СКРИТА НАМЕСА ПО ДВИГАТЕЛЯ, КОЯТО ВОДИ ДО НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ В СЪСТЕЗАНИЕТО, СЪСТЕЗАТЕЛЯТ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН В ДРУГ КЛАС!
Събор на Писта Дракон - 2023 -17-18.06.2023
- bbboiko2004
- Мнения: 4250
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19629
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Събор на Писта Дракон - 2023 -17-18.06.2023
Всеки, който иска да кара на пистата, трябва да мине през Техническа комисия (или иначе казано - да дойде да ми каже Здрасти )
Там ще бъде определено дали автомобила отговаря на изискванията, които собственика на пистата е спуснал като задължителни и ще бъде определен в кой от посочените вече класове ще кара.
За целта трябва да се попълнят следните документи: Договор за участие, Формуляр за автомобила и Декларация
Моля, разпечатайте ги и ги попълнете. Това ще ви спести много време на вас самите и ще можем по-рано да пусем автомобили на пистата.
Ако някой няма възможност да разпечата нещата - ще има на входа на пистата готови формуляри, кажете си, че ще искате да карате
ВАЖНО! За тези, които ще искат само да се возят (навигатор) трябва да бъде попълнена само декларация. За непълнолетните пасажери ще се изисква подпис на родител/настойник. Задължително е представянето на валиден документ за самоличност
Още веднъж изискванията, които се отнасят за ВСИЧКИ автомобили:
Заверен, годен пожарогасител
Монтирана кука за теглене
Изолирана + клема на акумулатора, както и всичко в двигателния отсек да е закрепено стабилно
Работещи стопове и мигачи
Странични огледала за задно виждане
Водач с валидна шофьорска книжка и хъс да покаже най-доброто на пистата!
Там ще бъде определено дали автомобила отговаря на изискванията, които собственика на пистата е спуснал като задължителни и ще бъде определен в кой от посочените вече класове ще кара.
За целта трябва да се попълнят следните документи: Договор за участие, Формуляр за автомобила и Декларация
Моля, разпечатайте ги и ги попълнете. Това ще ви спести много време на вас самите и ще можем по-рано да пусем автомобили на пистата.
Ако някой няма възможност да разпечата нещата - ще има на входа на пистата готови формуляри, кажете си, че ще искате да карате
ВАЖНО! За тези, които ще искат само да се возят (навигатор) трябва да бъде попълнена само декларация. За непълнолетните пасажери ще се изисква подпис на родител/настойник. Задължително е представянето на валиден документ за самоличност
Още веднъж изискванията, които се отнасят за ВСИЧКИ автомобили:
Заверен, годен пожарогасител
Монтирана кука за теглене
Изолирана + клема на акумулатора, както и всичко в двигателния отсек да е закрепено стабилно
Работещи стопове и мигачи
Странични огледала за задно виждане
Водач с валидна шофьорска книжка и хъс да покаже най-доброто на пистата!
Re: Събор на Писта Дракон - 2023 -17-18.06.2023
Няма ли да има някой събор в северна България, да доведа някое от зверчетата, нямам време за повече от ден отсъствие.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30031
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Събор на Писта Дракон - 2023 -17-18.06.2023
Имаше преди три седмици на Лясковец ...
- keksa
- Мнения: 949
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 2:55
- Автомобил: Golf VI
- Двигател: CAXA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Събор на Писта Дракон - 2023 -17-18.06.2023
bbboiko2004 написа:За пореден път НАЦИОНАЛЕН VW СЪБОР НА ПИСТА! Всички с автомобили от VAG групата са добре дошли, на писта Дракон в Калояново на 17 и 18 юни 2023 г., да се покажат и да изпробват възможностите си в различните дисциплини на пистата.
ВАЖНО УТОЧНЕНИЕ ЗА ПРАВИЛАТА НА ПИСТАТА:
1. На паркинга на пистата могат да се опъват шатри, но НЕ може да се пали барбекю.
2. Спането на пистата НЕ е разрешено ! Съответно няма да има къмпинг тази година. - Тук да поясним- Разрешено е преспиването в зоната отляво преди входа, но там няма тоалетни, бани и ток.Влизането в самия комплекс няма да е разрешено и тази година.
3. На пистата има 10 каски, които могат да се ползват, но предвид ситуацията, собствената каска е силно препоръчителна! Носете си каски! Ако все пак искате да ползвате тези от пистата, имайте предвид, че те не са индивидуални и се разменят между участниците в сесиите. Бонето е задължително за тези, които ползват каски от пистата - цена 1 лв.
4. Автомобили със стречнати гуми не се допускат да карат на пистата. Вече има няколко случая, при които стреч гума се отлепя в завоя, колата закантва на джанта и следват пируети, включително и по таван. Това е изискване за безопасност!
Класовете на пистата за Тайм Атак и Свободно каране:
Разрешава се до двама участника с 1 автомобил.
Класовете се разделят по следния начин:
Бензинови автомобили: B1, B2, B3 MAX
Дизелови автомобили: D1, D2 MAX
БЕНЗИНОВИ автомобили - описание на класовете:
КЛАС B1
Бензинови автомобили с атмосферни двигатели без модификации (СТОК) до 128 к.с.
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване);
Разрешено е и използването на гуми тип семислик (сликове - забранено);
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация;
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по-малко от 3 месеца;
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение;
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел;
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил;
Разрешено е модификации по охладителната система;
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене и/или снабдени с Азот;
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.);
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори);
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно;
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила;
Забранено е модификации по кормилната система;
Забранено е олекотяването различно от разрешеното;
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица";
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар;
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
КЛАС B2
Бензинови автомобили с атмосферни и турбо двигатели:
От 129 до 200 к.с. за атмосферни двигатели без модификации (СТОК);
До 150 к.с. за двигатели с принудително пълнене без модификации (СТОК)
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с принудително пълнене (с изключение на разрешените в този клас) и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
Клас B3 МАКС
Бензинови автомобили с модификации или фабрични атмосферни двигатели над 201 к.с. или двигатели с принудително пълнене над 151 к.с. или с двигатели, несъответстващи на модела или с променена горивна система с азот....
Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
ДИЗЕЛОВИ автомобили - описание на класовете:
КЛАС D1
Дизелови автомобили до 1.9 TDI до 131 к.с. без модификации по двигателя;
Дизелови автомобили до 2.0 TDI седан/комби без модификации по двигателя
Разрешено е частично олекотяване (седалки и оборудване).
Разрешено е и използването на гуми тип семислик ( сликове - забранено).
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени и съществуват в производствената гама на определния автомобил
Разрешено е модификации по охладителната система
Забранено е използването на двигатели с доработки по системите за принудително пълнене и/или снабдени с Азот
Забранено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Забранено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори )
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е промяна в конструкцията на автомобила
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е олекотяването различно от разрешеното
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
Забранено е използването на гуми тип слик, на които пише For competition use only или без наличието на трейдауеар
В КУПЕТО НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА, АКУМУЛАТОРЪТ ТРЯБВА ДА Е ДОБРЕ ЗАКРЕПЕН!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
АВТОМОБИЛЪТ ТРЯБВА ДА ИМА ВАЛИДЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД!
КЛАС D2 MAX
Дизелови автомобили 1.9 TDI над 132 к.с. или с модификации по двигателя;
Дизелови автомобили 2.0 TDI хечбек (VW Golf, Audi A3 и др.)
Дизелови автомобили с модификации по двигателя
Дизелови автомобили двигатели, несъответстващи на модела
Разрешено е частично или цялостно олекотяване.
Разрешено е и използването на "специални" гуми.
Разрешено е използването на седалки тип "спортни" с или без хомологация като към тях върви и използването на 4-5 точкови колани с или без хомологация
Разрешено е използването на алтернативни горива (ГАЗ, МЕТАН) при положние че уредбите са преминали технически преглед валиден не по малко от 3 месеца
Разрешено е използването на добавки към горивата по усмотрение
Разрешено е използването на регулируемо окачване (височина + твърдост) стига да е хомологирано за съответния модел
Разрешено е модифицирането на спирачните системи с такива които са разработени за определения автомобил (2-4-6-8 бутални апарати)
Разрешено е модификации по охладителната система
Разрешено е използването на електроники по запалването, управлението на двигателя и други възли по автомобила които са различни от фабричните (стенд алоун и т.н.)
Разрешено е използването на горивни системи различни от тези за фабрично вграждане (единични и двойни дросели или единични и двойни карбуратори)
Забранено е използването на карбонови и керамични спирачни дискове, както и накладки за които е нужно загрявяне за да работят пълноценно
Забранено е модификации по кормилната система
Забранено е карането с резервни гуми тип "патерица".
В АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА ИМА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО УКРЕПЕН ПОЖАРОГАСИТЕЛ!
ПЛЮС КЛЕМАТА НА АКУМУЛАТОРА ТРЯБВА ДА Е ИЗОЛИРАНА!
НА АВТОМОБИЛА ТРЯБВА ДА Е МОНТИРАНА КУКА ЗА ТЕГЛЕНЕ НА ДОСТЪПНО МЯСТО ОТПРЕД!
Изисквания към автомобила:
Важи за класове B1, B2 и D1:
Пълен комплект стъкла (не плексиглас или лексан...)
Здрави врати със заключващ механизъм + декоративни кори
Здрави странични огледала!
Оригинални преден и заден капак + калници (от ламарина)
Брони + основи
Изолирана "+" клема на акумулатора
Стабилно закрепен акумулатор
Монтирана кука за теглене отпред
Стабилно закрепена "спортна" седалка.
Изправни спирачни светлини
Пожарогасителят да е закрепен близо до водача така че при евентуална нужда от него да се използва мигновенно!!!! (може да е поставен в левия джоб на предната врата.)
Допълнтелно се въвежда изискването за здрави странични огледала!
Легенда:
"Частично олекотяване" е: демонтиране на седалки (пр. дясна и задната) , прамахване на оборудването (резервна гума, крик, ключ за гуми)
"Цялостно олекотяване" е: Частично + Демонтаж на прозорци и орязване на купето, където е задължително използването на "Клетка" (ролбари в купето)
"Фабрични" - означава не това което пише в талона, а това което се намира под предния капак на автомобила!
ПРИ СЪМНЕНИЯ ОТ СТРАНА НА ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ ЗА СКРИТА НАМЕСА ПО ДВИГАТЕЛЯ, КОЯТО ВОДИ ДО НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ В СЪСТЕЗАНИЕТО, СЪСТЕЗАТЕЛЯТ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН В ДРУГ КЛАС!
Единствената промяна в класовете е направеното уточнение, че автомобили с двигатели, несъответстващи на модела, автоматично минават в най-горния клас.
Пример: Ако на Голф 2 бъде монтиран двигател G40, то той отива в класа, за който е двигатела - в случая В2, до 200 к.с., независимо, че на стикера в багажника пише, че колата е излязла с мотор 1.3
Ако същия Голф се появи с мотор 1.8Т, то той автоматично минава в клас В3 MAX, независимо, че мощноста на двигателя е по-ниска.
Единствената промяна в класовете е направеното уточнение, че автомобили с двигатели, несъответстващи на модела, автоматично минават в най-горния клас.
Пример: Ако на Голф 2 бъде монтиран двигател G40, то той отива в класа, за който е двигатела - в случая В2, до 200 к.с., независимо, че на стикера в багажника пише, че колата е излязла с мотор 1.3 Ако същия Голф се появи с мотор 1.8Т, то той автоматично минава в клас В3 MAX, независимо, че мощноста на двигателя е по-ниска.
ПРИ СЪМНЕНИЯ ОТ СТРАНА НА ТЕХНИЧЕСКАТА КОМИСИЯ ЗА СКРИТА НАМЕСА ПО ДВИГАТЕЛЯ, КОЯТО ВОДИ ДО НЕРАВНОПОСТАВЕНОСТ В СЪСТЕЗАНИЕТО, СЪСТЕЗАТЕЛЯТ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРЕМЕСТЕН В ДРУГ КЛАС!
- Sasho_T3+Corrado
- Мнения: 279
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
- Двигател: 2E - ABF 1993 9A+ 1995
- Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
- Контакти:
Re: Събор на Писта Дракон - 2023 -17-18.06.2023
Ще се пуска ли тема за избор на състезателни номера?
- genobuldoka
- Мнения: 135
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 21:04
- Автомобил: vw golf 7
- Двигател: CUNA 2017
- Местоположение: Plovdiv
Re: Събор на Писта Дракон - 2023 -17-18.06.2023
А програма за двата дни, кога да очакваме?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19629
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Събор на Писта Дракон - 2023 -17-18.06.2023
Зависи кой 1.8Т
Ако е AGU или AUM, тe сa 150 коня, ako e AUQ, примерно, той е 180 коня.
При положение, че няма никакви хардуерни модификации, първите 2 са в клас В2
Третия посочен мотор, както и първите 2, но с хардуерни модификации са в клас В3 МАХ
Ако е AGU или AUM, тe сa 150 коня, ako e AUQ, примерно, той е 180 коня.
При положение, че няма никакви хардуерни модификации, първите 2 са в клас В2
Третия посочен мотор, както и първите 2, но с хардуерни модификации са в клас В3 МАХ
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Re: Събор на Писта Дракон - 2023 -17-18.06.2023
Въпрос....предвид времето през уйкенда (дават го дъжд и двата дни) обмисля ли се отлагане на събора или със сигурност ще се състои тези два дни?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19629
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Събор на Писта Дракон - 2023 -17-18.06.2023
Няма опция за отлагане, защото това е свързано с календара на писта Дракон, а той е запълнен от края на миналата година още.
Впрочем, тази седмица в Пловдив валя само веднъж, в понеделник вечер, мисля
Впрочем, тази седмица в Пловдив валя само веднъж, в понеделник вечер, мисля
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19978
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Събор на Писта Дракон - 2023 -17-18.06.2023
Времето на Калояново винаги е такова. В 90% от случаите прогнозите не се сбъдват и е пек и жега. Прогнозата за дъжд - случвало се е и да превали, но това не е пречило на доброто прекарване на пистата. Други дати няма, съборът ще е този уикенд!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19629
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Събор на Писта Дракон - 2023 -17-18.06.2023
Тъй като няколко човека вече питат "Може ли двама човека да караме една и съща кола? "
Отговора е Да, може, при условията, които бяха и преди.
А имено - и двамата пилоти попълват декларации и договор, заплащат си таксата и си вземат отделни номера.
На колата се слагат и двата номера, като неактивния за момента номер трябва да бъде закрит по някакъв начин - примерно с лист хартия, залепен с тексо върху неактивния в дадения случай номер
Единственото неприятно в цялата ситуация е, че единия от двамата пилоти трябва да кара в по-горния клас.
Примерно, ако двама човека искат да карат един и същи Голф2 с RP мотор, то единия ще си кара в клас В1, за където си е колата, а другия ще е в В2.
Разбирате, че няма как в една и съща сесия да се сменят двама пилоти и да се състезават по между си.
Кой от двамата ще се падне в по-горния клас се разбирате помежду си.
Също така при времеизмерване на писта ( с транспондер) ще трябва да следите сами кой кое време е дал, тъй като транспондера ще е един за съответната кола
Да напомня отново, защото редовно има сърдити, а други гледат да 'минат метър' и после околните се сърдят на нас:
Сликове са разрешени само и единствено в големите класове - В3 Мах и D2.
Всеки, който реши да кара със сликове, ще бъде прехвърлен автоматично в големия клас, дори да е с 1.3 моторченце!!!
Отговора е Да, може, при условията, които бяха и преди.
А имено - и двамата пилоти попълват декларации и договор, заплащат си таксата и си вземат отделни номера.
На колата се слагат и двата номера, като неактивния за момента номер трябва да бъде закрит по някакъв начин - примерно с лист хартия, залепен с тексо върху неактивния в дадения случай номер
Единственото неприятно в цялата ситуация е, че единия от двамата пилоти трябва да кара в по-горния клас.
Примерно, ако двама човека искат да карат един и същи Голф2 с RP мотор, то единия ще си кара в клас В1, за където си е колата, а другия ще е в В2.
Разбирате, че няма как в една и съща сесия да се сменят двама пилоти и да се състезават по между си.
Кой от двамата ще се падне в по-горния клас се разбирате помежду си.
Също така при времеизмерване на писта ( с транспондер) ще трябва да следите сами кой кое време е дал, тъй като транспондера ще е един за съответната кола
Да напомня отново, защото редовно има сърдити, а други гледат да 'минат метър' и после околните се сърдят на нас:
Сликове са разрешени само и единствено в големите класове - В3 Мах и D2.
Всеки, който реши да кара със сликове, ще бъде прехвърлен автоматично в големия клас, дори да е с 1.3 моторченце!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта