Наближава
КАЛОЯНОВО (9-10 юни 2018 г.)

С какав двигател е ладата на Гошо карбуратора?
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
Li4o написа:Колко коня според теб могат да се извадят от атмосферен, 8 клапанов, 1.7 двигател....
Ами примерно 400-450, всичко зависи какви мат'риали ще се ползват и какви технологии.
П.П. Тази жигула не е ли турбинирана?
П.П.П. До колкото знам от по-старите, спокойно се правеха около 200-250 кончета ралиджийските лади. При едно качествено олекотяване + подходящи скорости и гуми какъв е проблема за 12-ки?
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
musura написа:Li4o написа:Колко коня според теб могат да се извадят от атмосферен, 8 клапанов, 1.7 двигател....
Ами примерно 400-450, всичко зависи какви мат'риали ще се ползват и какви технологии.
П.П. Тази жигула не е ли турбинирана?
П.П.П. До колкото знам от по-старите, спокойно се правеха около 200-250 кончета ралиджийските лади. При едно качествено олекотяване + подходящи скорости и гуми какъв е проблема за 12-ки?
Стига ве Мусур - то по тая логика, ако си дадеш твоя двигател на "старите ралиджии" и като нищо ще му извадят едни 500-600 коня...

- mgm
- Мнения: 277
- Регистриран на: Чет 18 авг 2005 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
според инфото от един руски сайт и според 2-те най-големи тунинг фирми за лада ... MTX (металекс) и VTTFS (не съм сигурен дали точно така се пишеше) техните разработки достигат до 250-60 коня ... има същите като конфигурация двигатели като на Гошо карборатора и дават 12,2 в Русия н оса по 2300-500 кубика ... а явно Гошо е баш майстора на тези двигатели и от 1700 кубика прави 12,2 може би руските инжинери нищо не струват
ГОШО карборатора оле




Тема за Лада VFTS, MTX (Metalex) постигат почти същите показатели на двигателя (~ 100 к.с./литър раб. обем). Ако ползват метанол вместо бензин предполагам може чувствително повече.
http://clubs.dir.bg/showflat.php?Board= ... &sb=5&vc=1
http://clubs.dir.bg/showflat.php?Board= ... &sb=5&vc=1
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Postman написа:Тема за Лада VFTS, MTX (Metalex) постигат почти същите показатели на двигателя (~ 100 к.с./литър раб. обем). Ако ползват метанол вместо бензин предполагам може чувствително повече.
http://clubs.dir.bg/showflat.php?Board= ... &sb=5&vc=1
Благодаря за линка - ето статията за Лада VFTS:
http://www.kartuning.ru/kunskamera/index.php?idi=88
- Tibi.b
- Мнения: 217
- Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
musura написа:sin orel C20XE написа:ма тез 12-ки не стават с 1.7!
е що да не стават? нали виждаш, че става. Всичко е въпрос на правилно количество въздух, гориво, обороти, килограми, предавки, гуми и т.н. Мисля, че кубатурата е последното важно
Аз съм съгласен че мотора не е 1.7 ,но чак да е подминал 2.0 та някои каза 2.3 тва не знам дали има как да стане !!!
А съм съгласен с масура че всичко е въпрос на гориво,въздух,оборти килграми и т.н няма да ме учуди този мотор да се рзвърта до над 12/13к оборота +
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
В даскалото което учих едно време имаха рали отбор спонсориран от ВМЗ/огромен бюджет щото някога тва нещо правеше пушки/,+лаборатория със дино тест на гумите,дино тест на мотора без да се сваля самия мотор/разрпаботка на ферари/,+ още два тестера за мощност но при свален мотор,няколко инженери и десетина механици.Според техните думи ладов мотор без променена кобатура със сменени всички карантий е 170-180 коня пикова мощност.На Гошо ладата е ясно че е бая отгоре така че си правете сметка.На комисията също е ясно ,че тоз човек е извън регламента ,ама го държат щото прави атракция и помага на спорта.След година две като се популяризира достатъчно ще му резнат кранчето и ще трябва да търси по-честни пътища/твърде вероятно е да ги намери/
P.S.На Карбуратора му правя евала макар и да лъже според мен ,щото показва найстина какво е автомобилен спорт - да се научиш да изстискаш максимума от машината по всички направления , а не копуване на части от интернет и обезкостяване на серийно оборудване на кола
P.S.На Карбуратора му правя евала макар и да лъже според мен ,щото показва найстина какво е автомобилен спорт - да се научиш да изстискаш максимума от машината по всички направления , а не копуване на части от интернет и обезкостяване на серийно оборудване на кола

- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта