Хидравличните повдигачи-защита при скъсан ремък?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Чет 31 май 2007 1:58


При скъсан ремък всичко е на късмет.
Тия скосявания са да те спавят при прескочил ремък, но ако се скъса :077: :insane (дано на никой не се случва)

vaskoto1 написа:... няма такава защита. :wink:


Вервайте му :) Не карайте със скъсан ремък.. всъщност не го оставяйте да се къса :roll:




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пет 01 юни 2007 14:50


по този повод ....имахме едно Дукато макси ТД ...на него му се разпадна обтягащата ролка ... следва знаете какво...аз като чух, заявих , че повече няма да го бъде...обаче след 2 дена беше пак при нас..... оказа се , че при клапана има една хм..нещо като чашка с леко отслабен център ( поне така обясниха) ..който след среща на буталото с клапана забива същия в чашката, клапана засяда там ( предполагаемо леко крив все пак ) и след като буталата заковат клапаните, всичко спира :) ...следва смяна на клапани и "чашки" без всякакви други проблеми и газ...... така че..... кои знае принципно кой какво е измътил ..... ( говоря принципно ) за Vw ми е трудно да посоча какви тои да е факти ...vaskoto1 e по фактите, на мен ми дай теоретични локуми да разтягам :oops: :D


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 01 юни 2007 16:08


vaskoto1 написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37284&postdays=0&postorder=asc&start=0

Е кой може да е пълен с артументи...VASKOTO 1разбира се....обори ме тогава убедително.....но аз помолих ако има колеги във форума със скъсен ангренажен ремък на 1.8 ABS да се обадят какво е станало....толкоз нямаше поне един....???
а между другото скосяването на буталата не е по повод защита от удар с клапаните ,а за да се измести центъра на максималната степен на сгъстяване към свещта,която се намира странично(тя да попадне в центъра на горивния процес)...това подобрява горивния процес,а не е защита(Москвич 21412 има същата модификация на буталата).
И все пак ако има някой опит със скъсване на ангренажния ремък на 1.8 АBS да се обадииииииии!


Потребителски аватар
slavcata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот slavcata » Пет 01 юни 2007 19:46


joker написа:
vaskoto1 написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37284&postdays=0&postorder=asc&start=0

Е кой може да е пълен с артументи...VASKOTO 1разбира се....обори ме тогава убедително.....но аз помолих ако има колеги във форума със скъсен ангренажен ремък на 1.8 ABS да се обадят какво е станало....толкоз нямаше поне един....???
а между другото скосяването на буталата не е по повод защита от удар с клапаните ,а за да се измести центъра на максималната степен на сгъстяване към свещта,която се намира странично(тя да попадне в центъра на горивния процес)...това подобрява горивния процес,а не е защита(Москвич 21412 има същата модификация на буталата).
И все пак ако има някой опит със скъсване на ангренажния ремък на 1.8 АBS да се обадииииииии!

Онзи ден замалко да имам такав опит.Сменях си гумичките на клапаните и,като свали ремъка ужас :horror: :horror: :horror: гледам ангренажния ремък целия наяден и се чудя как е останал цял.А причината един болт незнайно от къде паднал в ангренажа.Пак късмет че го видях.Иначе и аз съм на мнение,че ABS а не удря клапани


Потребителски аватар
naka_76
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот naka_76 » Пет 01 юни 2007 20:23


1,6 ТД със сигурност среща клапани. Отварях скоро мотора за профилактичен ремонт и изпускателните клапани се бяха отбелязали на буталата. Това се е случило при предния собственик.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 01 юни 2007 20:48


добре-пичове сте.
ще направя последен опит и после кой както иска и каквото иска да вярва.
като обърнеш главата и видиш как са разположени клапаните първото което прави впечатление е че 2те окръжности се допират до ръба на окръжноста на цилиндъра.

Изображение

буталото има горивна камера издълбана в него (това което ви кара всички без петев да бъркате и да мислите че има защита)

на снимката на главата на кентавърчето даже се вижда че на 2ри цилиндър всмукателен и на 3ти цилиндър изпускателен клапани са леко почнали да се отварят.

а са некой да ми каже какво ше е това чело на буталото дето ше поеме отворен клапан? и няма да го пипне? то трябва да не стига изобщо догоре (случая изобщо не е такъв при ФВ) или трябва да е с някви десети дебелина на стената точно на горивната камера, или клапаните трябва да излизат под накъфф ъгъл или изобщо не мога да разбера как става това със защитата!!!

айде ако има мераклии-да си погледнат едно бутало (все има по нета снимки ма ме мързи да ровя) и да ми кажат как ше стане със защитата...?

гарантирам че главите и разположението на клапаните при 99.9% ФВ са като на снимката.

аз бях дотука с обясненията-който може-ще види който не може-жив и здрав. :wink:


Потребителски аватар
STAMENOV
Мнения: 112
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Златица

Мнениеот STAMENOV » Пет 01 юни 2007 20:51


bobcho
VW Маниак

Регистриран:15 Фев 2005
Мнения: 1547
Местожителство: Монтана
VW Passat 1992
1.8 ABS Пуснато на: Нед Фев 11, 2007 16:28 Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Колеги да не забравяме, че когато ангренажа се скъса и се движиме с някаква скорост, със скъсването на ремъка спира и движението на разпределителния вал.Гаранция един от 8-те клапана ще бъде отворил.Поради движението на коляновия вал, буталата продължават да се движат, а клапана си стои отворен - тогава какво става .... бутало и клапан си правят "прощална целувка".

На АБС мотора всички клапани са вертикално разположени и са препендикулярни на буталото.

Май това е истината :roll:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 01 юни 2007 21:10


@Vaskoto1 ето нещо в стил 2Е:

Изображение


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Пет 01 юни 2007 21:12


зна4и по принцип аз ли4но см касал 2 пъти ремак на субару...боксер 1.8л..... без никакви последствия ....сега както вси4ки знаете карам голф ...смених ремака оба4е ме напла6иха 4е бош ремаците се късат на 20 ..25000 км......моторът ми е 1.6 аек...някои в 4ас ли е дали има заштита
излишен цитат mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 01 юни 2007 21:13


Изображение


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Пет 01 юни 2007 22:23


vakme написа:Това дали се посрещат зависи само от защитата на клапаните ( буталата имат изрязани отсечен под наклон улей когато има такава защита ). КР със сигурност няма защото това рязане във обема на буталото уголемява горивната камера, компресията пада и не е бегачка :)
Дизелите го имат по подразбиране, но за 2ки не съм сигурен.
Така че, с КР съм убеден че става салатка вътре :)

благодаря за успокоението колега :cry:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 02 юни 2007 7:27


Аз не знам ,дали някой най-накрая няма подробно да прочете точното описание на VASKOTO 1...ясно,конкретно,мотивирано....
И стига с тия глупости,че наклонът на челото на буталото е заради защитата на клапаните......това променя и подобрява горенето в камерата при максимална степен на сгъстяване(прави се точно при някои от бегачките,тъй като те обикновено са с много голяма степен на сгъстяване).....подобрява се горенето защото свещтта попада практически в центъра на силно сгъстената горивовъздушна смес и запалването не започва от периферията,а по-централно....краен резултат по-малко детонации,по-добро изгаряне,по-добри динамични качества.....НЯМА НИЩО ОБЩО СЪС ЗАЩИТТА НА КЛАПАНИТЕ.....доказателство -ДВГ на Москвич 21412 е с верига,но има леко скосени бутала...едно от псевдоподобренията на руския автомобилен гений....защото с абсолютно несъответствуващия Солекс -карбуратор това нито подобрява динамиката нито избягва детонациите....нищо общо с клапаните!!!!!Хайде стига толкоз!


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Съб 02 юни 2007 10:43


Поне в книгата за Голф2 и Джета на Хайнес изрично пише, че не се допуска превъртането на коляновия вал при монтиран разпределителен и ненапаснат газоразпределителен механизъм. Без знчение какъв е мотора. Така, че изобщо не се надявайте, че няма да се срещнат буталата и клапаните, а си поддържайте колата и си сменяйте навреме ангренажния ремък и съответните ролки.
Колкото конкретно до ABS мотора ще кажа на какво бях аз свидетел. На един колега му сменяха в сервиз ангренажния ремък на Вентото. Там бяха объркали белега на разпред. вал и вместо да съвпаднат надписа "ОТ" с една стрелка на пластмасовия капак зад вала бяха напаснали една набита точка. Изместването беше приблизително 90 градуса. Та сложили ремъка и въртели стартера на колата, но тя така и не запалила. За щастие за двигателя нямаше никакви последици от тази грешка. Това видях аз, но въпреки това твърдя, че двигателят не е защитен и при скъсване на ангренажен ремък проблемите са ви гарантирани.


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Съб 02 юни 2007 10:58


Само не ме бийте... ама искам да си изясня нещо!
Отварянето на клапана става с активно натискане върху него от (не знам какъв е термина!). Връщането му май се осъществява от пружина. Мисля си следното: Не трябва ли в момента, в който отпадне възможността клапана да бъде натиснат, за да се отвори (т.е. ремъка се е скъсал), той да си остане затворен от пружината, на която това й е работата?


Потребителски аватар
Nick_axe
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Nick_axe » Съб 02 юни 2007 11:08


точно така колега-отварят се от натиска на разпределителния вал(това дето не го знаеш, представлява вал с гърбици) и точно този натиск не позволява връщането на клапана.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 164 госта