Препоръки за свещи за газ - едно- или триелектродни?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zdravko » Вто 12 юни 2007 15:29


Вземи си DENSO - няма да сгрешиш! Аз съм много доволен!




andro_
Мнения: 5384
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 12 юни 2007 17:28


Взех си Денсото на добра цена.
Казаха ми,че едва ли ще карат много на газ,но ще видим.На бензин им дават поне 60К,но се съмнявам че на газ ще изкарат и 30.
Газта...в петък :wink: .


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Вто 12 юни 2007 17:37


andro_ написа:Взех си Денсото на добра цена.
Казаха ми,че едва ли ще карат много на газ,но ще видим.На бензин им дават поне 60К,но се съмнявам че на газ ще изкарат и 30.
Газта...в петък :wink: .

;)
каква ще слагаш?....може да е имало тема, ама съм я проспал ;)


andro_
Мнения: 5384
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 12 юни 2007 17:45


Ludia написа:
andro_ написа:Взех си Денсото на добра цена.
Казаха ми,че едва ли ще карат много на газ,но ще видим.На бензин им дават поне 60К,но се съмнявам че на газ ще изкарат и 30.
Газта...в петък :wink: .

;)
каква ще слагаш?....може да е имало тема, ама съм я проспал ;)

Газов инжекцион,италиански около 1300 кинта.
Като я сложат ще има отзиви/снимки.


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Вто 12 юни 2007 17:47


ок ;) чакаме :wink:


zum166
Мнения: 38
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zum166 » Чет 06 дек 2007 18:40


The_Machine написа:Brisk Silver едноелектродни.
На 10 000 причукваш при нужда, на 20 000 сменяш.
Евтини и качествени свещи!

Такасие briska сие brisk! Доволен съм от тях,има едни пичове в МЛАДОСТ-4 детоса вносители на brisk www.vestauto.net


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Чет 06 дек 2007 23:06


Колега на БРИСК и патинюма е добър за газ и се сменя доста по рятно *по каталог на 90 000км*. Аз съм с тях и са перфекни за сега.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 06 дек 2007 23:20


qnis3 написа:Колега на БРИСК и патинюма е добър за газ и се сменя доста по рятно *по каталог на 90 000км*. Аз съм с тях и са перфекни за сега.


То хубу платина по електрода, ма кво от тва?
Керамиката-изолатор старее от постоянните цикли загряване/изстиване и започва да се напуква (това са микропукнатини, не могат да се видят с просто око) и полека лека тока си пробива път извън свещта... :)


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Пет 07 дек 2007 7:59


Това с пукнатините важи за свещи с различно температурно число от на двигателя.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 07 дек 2007 19:17


Мислиш ли?


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Пет 07 дек 2007 19:23


Mustang GT-R написа:30 000 км вече съм с NGK 3-електродни абсолютно никакви проблеми.
Вече се замислям дали не им е време да ги сменя.
Вие на колко километра си сменяте свещите колеги?

поне 60 000


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Пет 07 дек 2007 20:43


The_Machine написа:Мислиш ли?

Колега трябвали да ти обяснявам защо различните материяли от който са изработено електродите издържат различни километри и защо? Охлаждания топло проводимости и така на татък.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 07 дек 2007 20:45


Не ти говоря за електродите, те са ми пределно ясни, говоря ти за керамичния изолатор около ствола на свещта :)
Просто бензина е по-леснозапалима смес и не е толкова претенциозен към искрата , колкото газта :)


Потребителски аватар
petko5
Мнения: 2819
Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ААМ
Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора

Мнениеот petko5 » Пет 07 дек 2007 23:29


Mustang GT-R написа:30 000 км вече съм с NGK 3-електродни абсолютно никакви проблеми.


:да:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5887
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 08 дек 2007 11:11


The_Machine написа:Brisk Silver едноелектродни.
На 10 000 причукваш при нужда, на 20 000 сменяш.
Евтини и качествени свещи!

Перфектни!!!Разбираш от свещи ей!Аз от пускането им на пазара преди 7 години само такива карам!!!!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта