Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ми Вентоман сложе на края на прохосмукачката/маркуча е дебел и не влиза в смукателната част на главата/ малък маркуч и слепи двете с тиксо.Включи прохосмукачката на мах вкара я в клапаните и внимателно къртеше доколкото може/не може много в сравнение с колекторите-там ги изчисти първо с метална част и после с парцали и газ докато излезе алуминия и станах супер/.След като ги пооочисти мина бая пъти с прахосмукачката на мах щото страххххх .После като сглоби колата на 5та малко я пораздвижихме та ако нещо е заклинило да разберем овреме/по принцип може да се отвори свещ или най-сигурно дюза ако има нещо да изхвърли ,но и това не може те спаси от най страшното-твърдо парче да заседне между клапан и лиглото и да го блокира иии /.По принцип тия г....на са меки и се смучат с прахосмукачката и шанса да стане нещо е нищожен ,но недай си боже ако стане не ми се мисли затова-осторожно.Ако сте от Сф и не сте майстор/а то от дизеловия май само Никси е / ви препоръчвам да идете при Вентоман-а щото има инструменти,ВАГ-Ком ,място и ще му е вече за някой си път -надали ще го напваите по-добре за по-малко време ,а за цапането да не говорим Лошото е само че вече Вентомана кара Алфа ,че и бенц и е за
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Schwepsi написа:Пак един въпрос - с пароструйка дали ще падне гняста от колектора или ?
Имаше ли проблеми със гарнитурите на колектора или някои болтове ?
И аз си го мислих същото - ако имаш пароструйка под ръка не се колебай да я ползваш.Песъкоструйка също ще свърши работа.С гарнитурите никъв проблем /в тдиклуб.ком пишеше че дори не трябва да им се слага силикон/ вентоман обаче на мойта сложи термоустойчив/червения/ за всеки случей.Болтовете също нямат проблем ,но те съветвам да си земеш свестни шестограми за да не им прецакаш главите/колектора е на шестограми/.Единствения проблемен е единия болт на тръбата от изходния колектор дето влиза в ЕГР щото се е нагрял и позаварил/вентоман е счупил вече един камък 12 от турските /.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
kapacitet написа:Братлета ,снощи изчетох темата и днес метнах моя трактор в гаража ,изолирах клапана както е показано на снимките.Без да се самонавивам но ми се струва ,че тегли по плавно.Благодарско за съветите ,лек и безавариен да ви е пътя!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ама то по-важното е да изчистиш колектора.Бръкна ли с пръст да провериш колок е нагара?
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Е, заразихте ме и мене Днеска грабнах и аз инструментите .... свалих клапана и го снимах ...О , чудо! Бате Макарон, който ми е карал колата в Италито взел , че изолирал явно преди много километри вакума ( така я взех ) и сега , като гледам преди него около 4 см отвора на тръбата от картера е плътно набита със сажди - няма отвор няма нищо ! Обаче след него - чистооо Измъкнах една медна ламарина , изрязах си една сериозна тапа и вече съм готов за нови трудови успехи ..... ( навирах и едно зъболекарско огледало, свалих тръбата от турбото - няма сажди в смукателния тръбопровод ..затова реших , че няма начин да има и навътре ...)
п.с Нещо оцапах подчертаването
п.с Нещо оцапах подчертаването
niks76 написа:щом е ПД ;да о4аква вклю4ване и с оплакваниятаGolf_Bora написа:От прочетеното не ми стана ясно може ли само с тапа(ламаринка) и тапа(6мм болт) в вакуумния маркуч да се изолира EGR на PD . Според 1 приятел са му го изолирали без никаква намеса с VAG-COM само с "тапи" и за сега няма оплаквания ?
Питах приятеля си и той каза, че е навъртял около 15000км и за сега няма проблеми.
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 14 мар 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
При мен осезаема разлика няма, да не кажа никаква.
Това е може би защото всмукателните тръби не бяха толкова задръстени като на колегите дето са дали снимки, но все пак имаше нагар, която обаче не беше суха консистенция, а нещо мазно, на пипане като пластелин. Един майстор ми каза да изолирам ЕГР-а и всмукателните тръби щели с течение на времето да се изчистят, но аз все пак си поиграх. А дали пък наистина не е така?
Това е може би защото всмукателните тръби не бяха толкова задръстени като на колегите дето са дали снимки, но все пак имаше нагар, която обаче не беше суха консистенция, а нещо мазно, на пипане като пластелин. Един майстор ми каза да изолирам ЕГР-а и всмукателните тръби щели с течение на времето да се изчистят, но аз все пак си поиграх. А дали пък наистина не е така?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 154 госта