Грижи с печка
- bodlivez
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 21 дек 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Грижи с печка
Някой има ли такава печка?
Дайте малко инфо как/кога се ползва?
Много ще ми е отполза ако открия каква марка и модел е (не е Webasto).
- bodlivez
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 21 дек 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Моята печка също е слагана допълнително още в немско и я няма в VIN-а.
Flash удари сега едно рамо - кое копче за какво е, при какви външни температури си я ползвал, колко време преди запалване трябва да се пусне, горе/долу колко дизел цоца. А ако кажеш каква марка и модел е да си намеря user manual
PS
Колата е Г4 1.9АТД миналата зима така и не ползвах печката (то и много зима нямаше). За тази зима ако разбера как се настроива седмичния таймер ще си я направя сутрин в 8 да ме посреща топла...
горния ред стана приятно двусмислен
Flash удари сега едно рамо - кое копче за какво е, при какви външни температури си я ползвал, колко време преди запалване трябва да се пусне, горе/долу колко дизел цоца. А ако кажеш каква марка и модел е да си намеря user manual
PS
Колата е Г4 1.9АТД миналата зима така и не ползвах печката (то и много зима нямаше). За тази зима ако разбера как се настроива седмичния таймер ще си я направя сутрин в 8 да ме посреща топла...
горния ред стана приятно двусмислен
- flash
- Мнения: 751
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
- Автомобил: Golf III GT TDI
- Двигател: 1z 1994
- Местоположение: София/Плевен
bodlivez написа:Моята печка също е слагана допълнително още в немско и я няма в VIN-а.
Flash удари сега едно рамо - кое копче за какво е, при какви външни температури си я ползвал, колко време преди запалване трябва да се пусне, горе/долу колко дизел цоца. А ако кажеш каква марка и модел е да си намеря user manual
PS
Колата е Г4 1.9АТД миналата зима така и не ползвах печката (то и много зима нямаше). За тази зима ако разбера как се настроива седмичния таймер ще си я направя сутрин в 8 да ме посреща топла...
горния ред стана приятно двусмислен
Моята е само с две копчета , мога да я настройвам за определен час кога да се включва и като съм в колата !
Май ще бъде по-добре да направя снимки на управляващия блок и тогава да ти обяснявам как се борави с нея ,защото може твоята да е различна марка , модел.
Иначе с дясното копче се вкючва печката да започне да работи ,а като натиснеш лявото се показва часът за който е нагласена печката да се включи, при повторно натискане се показва текущия час(ако си го сетнал).За да се включи печката в пределено време трябва да се натисне лявото копче и да оставиш да стои часът за който е сетната!
Часовете се нагласят като се натиснат двете копчета или задържаш едното след това натискаш другото , не съм много сигурен !
Печката я влючвам и сега , сутрин като ходя на бачкане в 6:30 в Софето си е студено и работи 10-на минути преди да запаля , колкото да затопли двигателя!Иначе по-миналата зима във варна като беше -20 градуса си я пуснах и запалих от раз без проблем
Като се включи печката се пуска таймерче което е на 60 минути и започва да отброява назад до 0 , след това се изключва автоматично.Иначе ти може да я изключиш от дясното копче когато работи!
Моята печка може да се върже към дистанционното на алармата(още не съм го направил) , това ще е супер защото няма да се занимаваш с настрйки на часове ,а преди да излизаш я пускаш за 15-20 и си влизаш в колата на топличко
ПС:Разхода по книжката е 600мл на час
- bodlivez
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 21 дек 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Първо мерси на Flash
Аз повиках неволята, покопах из гугъл и си намерих почти точния user manual (този контролер прилича най-много на моя):
http://www.eberspacher.com/files/pdfs/o ... ctions.pdf
Утре ще настройвам и тествам, давидим устройството струва ли си хвалбите.
Аз повиках неволята, покопах из гугъл и си намерих почти точния user manual (този контролер прилича най-много на моя):
http://www.eberspacher.com/files/pdfs/o ... ctions.pdf
Утре ще настройвам и тествам, давидим устройството струва ли си хвалбите.
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
flash написа:Браво , това да знаеш е най-голямата екстра за един дизел , според мене само с топъл старт двигателя може да изкара много по-дълго , все пак и разбирачите да си кажат мнението , но ...
Точно така е!!! Аз защо мислиш си търся такова жувотно
Разликата от студен и топъл старт е огромна и определено щади доста двигателя!
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
trunner написа:flash написа:Браво , това да знаеш е най-голямата екстра за един дизел , според мене само с топъл старт двигателя може да изкара много по-дълго , все пак и разбирачите да си кажат мнението , но ...
Точно така е!!! Аз защо мислиш си търся такова жувотно
Разликата от студен и топъл старт е огромна и определено щади доста двигателя!
През 1966 година на старите фронтоваци Т-34 монтирахме подгреватели за затопляне маслото и антифриза за по-лек старт на 520 кс дизел през зимата. След 40 години това го имате за екстра на VW ???
trunner написа:flash написа:Браво , това да знаеш е най-голямата екстра за един дизел , според мене само с топъл старт двигателя може да изкара много по-дълго , все пак и разбирачите да си кажат мнението , но ...
Точно така е!!! Аз защо мислиш си търся такова жувотно
Разликата от студен и топъл старт е огромна и определено щади доста двигателя!
да ама не го щадиш кой знае колко много повече с тая печка. студения старт означава и некачено масло- т.е. докато запали двг първите 1-2-3 секунди се върти на сухо. е тва е основното при студент старт. а температурните разширения който постигаш със загряването на колата и изстиването са пренебрежително малки и не му влиаят толкова на износването на двг
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта