1.8 16в мотор с сменени бутала (ИАСА) и 8.5:1 компресия, основен ремонт (основни и биелни лагери от Мале) нови ремъци и ремонтирана глава (шлайф и сменени гумички на клапаните) > мотора е перфектно подготвен по този начин за около 1 бар налягане аз на този етап повече и не ща и не ми се инвестира в Н-образни биели.
020 ск кутия няма шансове да издаржи повече от 2хх к/с аз и не искам - това е роуд кола , не е за драг
Другото е "внос"

Т3 Супер 60 Гарет турбинка ( Килъра все ме бъзика в сравнение с неговото прасе)
Външен уейст 42 мм
Греди Блоуоф Тайп РС
Второупотребен ИКуулер от нещо немско не знам от какво е
Инжектори 380сс - нови
помпа Валбро - 255 л час
бензинова рейка от Голф 4
В момента се правят фланци и турбопътища , мотора е сглобен (събрахме го с гарнитура от Г60), ще пратя снимки като си ги сваля от телефона