Модвано Corrado G60

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
OrionBG
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Модвано Corrado G60

Мнениеот OrionBG » Пон 26 сеп 2005 16:26


Здравейте! Това ми е първия пост тук но се надявам, че ще наваксам бързо! :D

Та на въпроса! Интересувам се от едно Corrado G60 но горкото много са го модвали и нещо не е наред с горивната система! Гвигателя е сменян с 2.0 16в но е монтирана G60 турбината и останалите прилежащи компоненти! До тук добре! НО!!! Винаги има едно НО!!
При ниски обороти е толкожа удушено че си е...ло мамата! но след 140КМ/ч се изстрелва като лудо! А и на 400М дава около 17.5сек!!!!
Ужасно направо! Новия двигател е (А9 или 9А не сам сигурен кое след кое беше) и ЕКУ-то е от 1,8-то! Та според мен и други хора не и стига бензина докато не се развърти двигателя до към 4хил. оборота!
Ако се настъпи за старт горкото му се и..а мамата!

Може ли да се коригира това ЛЕСНО И НЕ МНОГО Скъпо за да знам какво да правя! Много ще съм благодарен ако някой може да помогне защото много ми хареса машинката но при това положение.....




Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zemon_C4455XP » Пон 26 сеп 2005 16:52


ми отиди в Unitrede VW да го погледнат там със сигурност ще разбереш какво му е за да знаеш от какво да почнеш със ремонтирането му! може би не му дастига мужното гориво!!! доно се оправи лесно късмет ти желая :wink:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Модвано Corrado G60

Мнениеот Li4o » Пон 26 сеп 2005 17:01


OrionBG написа:Здравейте! Това ми е първия пост тук но се надявам, че ще наваксам бързо! :D

Та на въпроса! Интересувам се от едно Corrado G60 но горкото много са го модвали и нещо не е наред с горивната система! Гвигателя е сменян с 2.0 16в но е монтирана G60 турбината и останалите прилежащи компоненти! До тук добре! НО!!! Винаги има едно НО!!
При ниски обороти е толкожа удушено че си е...ло мамата! но след 140КМ/ч се изстрелва като лудо! А и на 400М дава около 17.5сек!!!!
Ужасно направо! Новия двигател е (А9 или 9А не сам сигурен кое след кое беше) и ЕКУ-то е от 1,8-то! Та според мен и други хора не и стига бензина докато не се развърти двигателя до към 4хил. оборота!
Ако се настъпи за старт горкото му се и..а мамата!

Може ли да се коригира това ЛЕСНО И НЕ МНОГО Скъпо за да знам какво да правя! Много ще съм благодарен ако някой може да помогне защото много ми хареса машинката но при това положение.....


Не съм голям разбирач точно на тема Корадо, но аз по принцип бягам далеч от коли с толкова "модове" по тях, особено пък по двигателя!
Първо не се знае причината за тази намеса!!!
Второ тези двигатели имат скъпа поддръжка и нямаш представа колко много може да ти струва да я приведеш в ред.
И накрая ако си решил наистина да я купуваш, то прежали 30-40 лв. и я закарай някъде да й проверят компресия, тоци, компютъра за грешки....защото това са най-скъпо струващите ремонти по двигателя!

Аз например никога не бих купил кола, която е "пипана" толкова много - винаги се стремя да купувам кола, която е възможно най-близо до оригинала, пък аз ако искам мога да си направя и сам някой мод...

Според мен, ако не й стига бензина, то това ще се случва във високите обороти , а не на ниските!!!

Последна промяна от Li4o на Пон 26 сеп 2005 17:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
OrionBG
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот OrionBG » Пон 26 сеп 2005 17:02


Ония от Унитрейда го гледали като голям Камък!


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пон 26 сеп 2005 17:08


OrionBG написа:Ония от Унитрейда го гледали като голям Камък!

Май някой се опитва да ти пробута кочинката си... Щом в Юнито го гледат като 'камък', тогава кой ще ти го оправя?!

но след 140КМ/ч се изстрелва като лудо!

Говори в 'обороти', не в 'км/ч'... Ако след 4000 оборота се "изстрелва като лудо", щеше да прави далееч по-добри времена на 400м по простата причина, че при ускорението го държиш постоянно в обороти, когато според теб му идва 'пауъра' :wink:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 26 сеп 2005 17:08


OrionBG написа:Ония от Унитрейда го гледали като голям Камък!


Направи си сам тогава изводите за колата....и също за това - къде ще я поддържаш и колко ще ти струва това!

П.С. Аccelerator, изпревари ме за секунди ;)

П.С.2 Точно пък Корадо бих си купил само, ако по него не е пипано нищо и всичко си работи нормално!!!


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Модвано Corrado G60

Мнениеот Sunny » Пон 26 сеп 2005 17:14


OrionBG написа:Двигателя е сменян с 2.0 16в но е монтирана G60 турбината и останалите прилежащи компоненти!

OrionBG написа:ЕКУ-то е от 1,8-то!

Защо си мислиш че този комп може да управлява 9A мотор, при това с компресор покрай него? Като са правили толкова "модвания" някой не е ли помислил че нещо трябва да казва на колата кога какво да прави :?:


Потребителски аватар
OrionBG
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот OrionBG » Пон 26 сеп 2005 17:28


Именно! Мисълта ми е може ли някой от вас га до флашне! и колко ще струва преработката?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 26 сеп 2005 17:39


OrionBG написа:Именно! Мисълта ми е може ли някой от вас га до флашне! и колко ще струва преработката?


А ти сигурен ли си, че всичко друго е наред и като се флашне компа-двигателя ще заработи като часовник. Най-малкото може хардуерно този комп да не става за този двигател.
Този двигател сигурно има повече датчици и компютъра е много вероятно изобщо да няма необходимите входове, за да се свърже към всички датчици, пък какво остава да чете коректно информацията, която идва от тях....

И казаха ли ти нещо за разхода :mrgreen:


Потребителски аватар
OrionBG
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот OrionBG » Пон 26 сеп 2005 18:41


Разхода на Corrado-то по принцип или това конкретно?

Това било 7-8 изванградско и около 10-12 градско но сегашното си састояние! което горе долу ме устройва! Иначе на пистата за което и ми трябва основно сигурно ще гълта като ламя! Но гъзарията иска жертви! :shock: :P А и кой каза че ме слуша главата?!?


А и още нещо! Ето как се държи двигателя при различни типове каране!
1. При плавно и леко подаване на газ колата потегля спокоъно и без проблеми но е малко удушена но малко!

2. Рязка газ е що годе все едно няма гориво за всичкия въздух който влиза!

Все ми се струва, че ЕКУ-то от 1.8то не дава достатъчно гориво при ниски обороти и се получава много бедна на гориво смес! въпроса е кое е по добрия вариант да се препрограмира старото ЕКУ или да се сложи от 2.0 и да се доработи софтуерно за турбината!
Иначе изработката изглежда добра и всичко си беше напасвано абе изобщо старали са се момчетата но не са докарали до софтуера!


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пон 26 сеп 2005 19:13


OrionBG написа:Това било 7-8 изванградско и около 10-12 градско но сегашното си састояние! което горе долу ме устройва! Иначе на пистата за което и ми трябва основно сигурно ще гълта като ламя! Но гъзарията иска жертви! :shock: :P А и кой каза че ме слуша главата?!?



За разхода-не им вервай ;)
А щом те хапе главата и имаш излишни пари за харчене - давай...
Аз ти казах моето мнение!
Успех!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 26 сеп 2005 19:14


Добре тоя ЕКУ от 1.8 Турбо ли е или от 1.8 ГТИ.....че не разбирам за кво говориш.....

Как са ти оборотите в ниския диапазон, държи ли нормални или на място работи на 1400, щото и валове може да се сменяни и тогава е нормално да не работи добре на ниски, но пък разхода нямаше да е такъв ако наистина е толкова......

Мен ако питаш си купи един MegaSquirt и си решаваш проблема с електрониката......


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пон 26 сеп 2005 20:27


Аз също щях да ти предложа Юнитрейд ,ама щом казваш " като камък"

П.П. prj57- я кажи повече за тва чудо MegaSquirt


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 26 сеп 2005 20:32


като гледам че гледаш разхода при положение че искаш ''резачка'' ми е ясно че не си с неограничени възможности.Съветвам те да не се хвърляш на Корадо наи малкото Г60,защото има риск да седи пред болка много време докато събираш колосалните суми които им искат за части


Потребителски аватар
OrionBG
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот OrionBG » Пон 26 сеп 2005 20:43


ЕКУ-то си е от 1.8 Г60 а що се отнася до парите не ги копая но когато има желание се правят компромиси!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта