Нанадолу - пускане по инерция

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Чет 26 май 2005 10:05


Sunny написа:Аз защо си мисля че инжекциите спират притока на гориво към дюзата/дюзите/ по нанадолнище на скорост, или се бъркам нещо?



Да има такава работа и се нарича система за принудителен празен ход :wink:




Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Чет 26 май 2005 10:17


упс :lol: значи исках да кажа че ако имаш серво на волана и спирачките не е препоръчително да гасиш мотора, а да караш на изключен двигател на скорост :?: :?: :?: поправете ме ако греша, но нали точно с включване на скорост отново палиш мотора...

Последна промяна от evgenyh на Чет 26 май 2005 15:00, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ickata
Мнения: 594
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ickata » Чет 26 май 2005 10:18


lol това пък какво беше?

Да така е. Който има MFA ще забележи, че разхода спада значително повече при спускане на скорост, отколкото при изключена предавка. Но пък и спускането ти е по-кратко.

Последна промяна от ickata на Чет 26 май 2005 10:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
FLY
Мнения: 310
Регистриран на: Чет 17 юни 2004 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софето

Мнениеот FLY » Чет 26 май 2005 10:19


никогаш...
не съм толкоз мускулест, че да врътна волана без да работи хидравликата mhihi


Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Чет 26 май 2005 10:22


evgenyh написа:ACC CCCCDC C DDD DCDCC CC CCCCCC C DCCDCDCCDC CC C CDCCCDDDCDCCCC, C CC CCDCD D CCCCDCC CCDCD CC DCCDCDD??? AC CDDCC CDD DDCCC CCCCCCC CCDC!


Не бе колега! Объркал си се. Казва се Ac/Dc - много по-просто е :-)


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 26 май 2005 10:22


какво е MFA?


Потребителски аватар
ickata
Мнения: 594
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ickata » Чет 26 май 2005 10:23


Борд компира


Потребителски аватар
Golf_GL
Мнения: 534
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 10:26
Автомобил: Passat B5 Variant
Двигател: ADR 2000
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf_GL » Чет 26 май 2005 10:41


По принцип колата (ако е инжекцион) би трябвало да харчи по-малко кога спъскаш на скорост от колкото когато си на нулева.
А за изключване на двигате ля и дума не може да става щесе пребиеш много зверски!!!! Screwy


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Чет 26 май 2005 11:24


Понеже съм с печка ще споделя за тях. За дизела не е прпоръчително да се изключва двигателя , освен поради гореиброените причини ( хидравлики, тоци ....) и температурата на двигателя в случая спада много бързо, което никак не е добре за дизелов двигател , а препдолагам и за бензин , възможно е да доведе до пукане на глава. Дизела е добре да се кара с постоянна работна температура , без големи колебания.
:lol:


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Чет 26 май 2005 11:40


Малко е офтопик ама аз да питам :
Хидравлична рейка с изгасен мотор, по-трудно ли се върти спрямо обикновенна рейка ?


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 26 май 2005 11:55


rmk написа:Малко е офтопик ама аз да питам :
Хидравлична рейка с изгасен мотор, по-трудно ли се върти спрямо обикновенна рейка ?


Освен че трябва да въртиш на ръка помпата и да преодолееш налягането на маслото ... ами малко по-трудно е...
Офф докато регулирам газта ми се случва на няколко пъти колата като натисна съединител(примерно преди завой) да загасне... еми чувството е съпроводено с неприятни капчици студена пот... :shock:


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Чет 26 май 2005 12:36


Според мен няма нищо лошо да се изключва от скорост когато колата ще се движи по надолнище по-дълго време. Все пак не е едно и също дали ще измине примерно 5 км със скорост 100 км/ч и 3000 об/мин или същото разстояние при същата скорост, но на 800 об/мин. Аз лично го правя когато имам възможност, но внимавам за друго - когато дойде време да включа отново на скорост, гледам предварително да кача оборотите на мотора, за да не се получава претоварване на съединителната система.


alxlz
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 13 май 2005 16:11
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот alxlz » Чет 26 май 2005 15:11


аз по-скоро имах пред вид да се ползва загасен двигател за спиране надолу по баира (вместо да си подпалваш спирачките :shock: )
при мене хидравликата си работи, щото е свързана механично с двигателя, който си се върти просто не му се подава ток и бензин (аз съм с карбуратор)


Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ice___Cool » Чет 26 май 2005 15:16


Тук има кандидат самоубийци :shock: как ще гасите двигателите бе, това още на първите уроци по курмуване е трябвало да ви го кажат. Гася само като спра окончателно.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 26 май 2005 15:18


аз лично спирам повечето пъти на скорости, но с включен двигател!!!
А и при загасен има риск като вкарваш скоростите да прескочи някой зъб.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 189 госта