
Сваляш жабката и отдолу ти е вентилатора.Можеш да си го чоплиш без проблем.При някои пречи десния еърбег и трябва и него да свалиш,за да излезе вентилатора,но може,не е невъзможно.Внимавай с жабката,че много се чупят.
Дренажа - излиза точно като на В4,само че е по-засукано.Рядко сезапушва самата тръба от горе до долу,а вътре отвора в самото климатично тяло.Тръбата надолу е поне 8мм в диаметър,а горе на тялото е 3мм и едно боклуче да спре там и си готов. Отпушването е следното - сваля се жабката,сваля се вентилатора.После махаш кечето,което е на пода от дясно (пасажерското).Ще видиш една пластмасова глупост,която е като фуния и излиза от тялото на климатика.Тя се крепи на 3 бр. пластмасови гайки 10-ки и трябва да ги развиеш и да я свалиш нея.После от нея надолу ще видиш,че продължава гумен маркуч,него тртябва много хубаво да почистиш с вода и въздух под налягане.След това бъркаш в клиамтичното тяло с нещо тъничко,за да отпушиш въпросния тънък отвор на тялото.След това събираш всичко и наливаш през дупката за вентилатора поне 1л вода и гледаш дали отдолу тече добре. Ако не си разбрал за какво говоря,потърси някой,който се занимава с климатици и ти е наблизо.Ако си разбира от работата,ще ти го направи за 20-30лв и час време.
