Проблем с RP двигател 1.8

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Сря 21 юли 2004 15:27


Само да споделя моите премеждия, както и на човека, от когото взех колата...
Ако имаш датчик на Хол, провери му кабелята, както и всички кабели, които имат нещо общо със запалването и ти влизат/излизат от комп-а...
Та, значи - проблем едно... Голфът си пали, върви и ако дадеш газ - гасне (т.е. не съвсем гасне, ами прекъсва)... Пуснеш газта - всичко е ок... Дадеш газ - лошо... Е поне един месец са се мъчили камара майстори и накрая моя човек сам си го е открил... Просто единия от кабелите от въпросния датчик на Хол се е прекъснал по средата (вътре в шлауха) и си дава контакт когато иска... Даваш газ - двигателя се 'накланя' напред, губи се контакта и колата гасне, при което мотора си се 'връща' назад, вече си има контакт и всичко си е ок...
Другото, което вече беше при мен, беше лош контакт от системата за управление към бобината... Демек, правеше си контакт когато иска, и съответно, гаснеше когато иска...
Оправиха се и двете, ама бяха кански мъки, докато се открият кое откъде е...
Та, успех, и пиши какво е било при теб... :wink:




WDW

Мнениеот WDW » Съб 24 юли 2004 22:00


Та и аз да се оплача ...... :(
И при мен има същите проблеми и току що установих,че датчика на Хол ми сдал багажа ........ Но там разглобяването е един малък ад .... :twisted:


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Нед 25 юли 2004 16:34


Сигурен ли си, че ти е от датчика, а не е нещо по жиците или контактен проблем?


Потребителски аватар
EX
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 23 юли 2004 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот EX » Пон 26 юли 2004 14:27


какъв е този датчик и къде се намира?


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пон 26 юли 2004 15:44


hall sender или датчик на хол се намира в делкото.отстрани на делкото има букса с три кабела.
най-просто обяснено:трите жици са свързани с комутатора/намира се под пластмасата до моторчето за чистачките/от комутатора идват + и -/страничните кабели/,при въртенето на делкото датчика на хол подава импулс по средния кабел към комутатора ,който на свой ред подава импулс на бобината за да даде искра.
това е отгоре,отгоре за повече информация виж вhttp://volkswagen.msk.ru/


Потребителски аватар
EX
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 23 юли 2004 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот EX » Пон 09 авг 2004 10:49


Първо трябва да направя едно уточнение VR6 16V e старата ми регистрация с която имаше някакъв проблем :? Благодаря на всички за компетентните мнения и препоръки :) открихме проблема след като бях на диагностика, оказа се една пластина на потенциометъра, почистиха я и засега е добре. Има проблем и в буксата на въпросната пластина, която като се стисне губи контакт, но това ще го сменям след време, защото върви заедно с пластината. Някой ако има представа колко струва тази част на потенциометъра да драсне някой ред :wink:


Гост

Мнениеот Гост » Пон 11 окт 2004 16:11


обичам миризмата на пресни ламбда сонди сутрин....


И аз я обичам.....особено откакто се изтръсках със сума ти мангиз за нова :lol:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 11 окт 2004 19:53


Абе и аз се изръсих бая парици за нов потенциометър и инжектор ама сега дзвера бега като луд Mr Green Fun bowdown :wink:


silverhawk*
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silverhawk* » Пон 11 окт 2004 21:19


GT какви пари плати за потенциометъра ако не е тайна


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 11 окт 2004 23:10


Срам ме е да кажа :oops: :( :roll: Едва ли има значение, аз не съм от София, а при вас всичко е много по-различно :shock: :D


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 11 окт 2004 23:22


400лв ми коства цялото удоволствие.С човека се спазарихме за толкова, ама бая време му изгубих и се оказа че и инжектора е запушен(така показваше стенд-а) и той сложи инжектора от комплекта на потенциометъра, може би защото със моя не се погаждаха :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта