СТУДЕН ДВИГАТЕЛ МНОГО ТРАКА
Звучи почти като добре работещо загряло TDI нали
И на моя 1.6 ABU тракат и на всички с тоя мотор дето съм виждал досега.Като загрее се оправя,така че не е болка за умирачка това ,карай си го спокойно нищо няма да му стане,поне на моя за близо 60 хил.нищо му няма и си е ок.Дори да смениш хидравличните повдигачи ефекта ще е кратковременен,поне така са ми казвали като по едно време ме бяха хванали мераците да ги сменям за да не трака.

- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Ами колеги какво се получава всъщност....при гъсто хладно масло трака,като загрее вискоздитета пада и спира да трака.При слагане на масло 20w50,което е с по-голям вискозитет трака повече от 15W40,което е с по-нисък вискозитет...
Ами... масло несъответствуващо на изискванията на ФВ(10W40) и вероятен проблем с хидравличните повдигачи,които не се пълнят адекватно особено с масло с по-голям изходен вискозитет при ниски температури(каквото е 15W40) .
Слагай 10W40 и кажи как е...
Ами... масло несъответствуващо на изискванията на ФВ(10W40) и вероятен проблем с хидравличните повдигачи,които не се пълнят адекватно особено с масло с по-голям изходен вискозитет при ниски температури(каквото е 15W40) .
Слагай 10W40 и кажи как е...
- jetta75
- Мнения: 89
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
- Автомобил: VW BORA Variant 4motion
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Бургас
Kапълно нормално е да почука хидравличен повдигач в рамките на 5-10 секунди.По-добре е да се ползва масло 10W40.VW отдавна вграждат хидравлични повдигачи няма никакви вложки,пулове и.т.н.Ако тракането е по-дълго време по-добре е да се подмени повдигача, който е "омекнал".Това за маслото 10W40 също е много важно.Моята е с ДВГ RP 1.8 когато я купих и я запалих сутринта ме обвзе ужас и ходих до оторизиран сервиз на VW ими казаха същото.
- jetta75
- Мнения: 89
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
- Автомобил: VW BORA Variant 4motion
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Бургас
Напълно нормално е да почука хидравличен повдигач в рамките на 5-10 секунди.По-добре е да се ползва масло 10W40.VW отдавна вграждат хидравлични повдигачи няма никакви вложки,пулове и.т.н.Ако тракането е по-дълго време по-добре е да се подмени повдигача, който е "омекнал".Това за маслото 10W40 също е много важно.Моята е с ДВГ RP 1.8 когато я купих и я запалих сутринта ме обвзе ужас и ходих до оторизиран сервиз на VW ими казаха същото.
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Гледам че сте зачекнали темата за повдигачите и маслата. Карам Golf 2 GL / 1.6
Ta да ви попитам дали става да се кара с "ELF Sporti-15/40" (полусинтетика). Питам защото при всяка смяна при първите няколко паления при студен двигател при завъртане на ключа трудно ми варти двигателя . А относно хидравличните повдигачи чуват се в началото и после изчезват което сам чувал че не е много фатално. Кое масло е най-подходящо за този тип двигател?
Ta да ви попитам дали става да се кара с "ELF Sporti-15/40" (полусинтетика). Питам защото при всяка смяна при първите няколко паления при студен двигател при завъртане на ключа трудно ми варти двигателя . А относно хидравличните повдигачи чуват се в началото и после изчезват което сам чувал че не е много фатално. Кое масло е най-подходящо за този тип двигател?

- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Абе не знам ,но ще си кажа мнението от личем опит.Преди 1г. си сменях повдигачите, защото и моите чукаха на запалване и не само тогава,ами и на празен ход карах с масло :адинол: 10w40 полусинтетика като ги смених с новите наистина по-малко се чуваше чукането и при запалване не се чува,но сега на последната смяна реших да сложа минерално същата марка само че 15w40 просто да видя как ще е и наистина чукането почти прекрати.И другото основно нещо с полусинтетиката малко я буташе,гореше някъде към 1л.на 10к/км.т.е. на една смяна,а сега с минералното вече съм на 5к/км. и не го е пипнал от към ниво.Да споделя че компресията ми е перфектна 11.8 при положение че за ABS двигател по таблица я дават 7.5 до 12.колата си върви повече от добре, пълни си километража на бензин, а на газ съм я тествал до 200км/ч.А когато я бях купил преди 4г. не се чуваше въобше такова чукане,не знам от там с какво масло е била,но извода ми е че тук маслата не са на необходимото ниво и сега съм пред дилемата след някой друг месец какво да слагам естественно че полусинтетиката е по-добра за зимата и за запалването в първите секунди ,но пък е с по-малък вискозитет и по-малко запълва хлабините на двигателя.Да знам някои ще кажат има тема за маслото виж там... да гледал съм и съм изчел всичко за тях и стигам до извода да сложа 15w40 само че полусинтетика ,ще видя само каква марка да е че с тези турски кастроли и др. подобни да не стане по-лошо.Или да сложа също такова обаче за дизелови коли, защото изискванията там са завишени за маслото... 

- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
На Пасат-а на мой съсед /1991 г., 1.8 моно, но не му знам кода
/ сменихме повдигачите с нови /"забавление" си е.../, защото и той не обича нещо да не му е наред... Преди това беше пробвал масла с различен вискозитет на няколко реномирани производителя - имаше промяна, но пак се "обаждаха"... С новите обаче беше по-зле, отколкото с оригиналните! Трябваше да запомня каква марка бяха ментето... Е, върнахме оригиналните
и така си кара и до сега - сутрин преклопват, но за кратко...


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта