Три вида бензин с рекордни цени

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Чет 23 юни 2005 11:58


Вижте тва:

Цените на петрола и високите лихви убиват пазара на коли


Очаква се продажбите на автомобили през цялата година да са 16,6 млн. броя на фона на продадените 17 млн. за м.г.
27.05.2005
След изненадващо добрите автомобилни продажби през април анализаторите очакват понижения на световния автомобилен пазар през май, което може да доведе до по-нататъшни съкращения на производството на двата най-големи американски автомобилостроителя - "Дженеръл моторс" и "Форд Мотор".
За по-слабите продажби ще допринесат ръстът в цената на петрола и оттам - на бензина, растящите лихви по автомобилните кредити, както и слабото потребителско доверие през месеца, уточнява Investor.bg.

Към негативните фактори може да се добави и увеличението в цените на колите - след като се понижиха средно с 1,9% през 2003 г., те регистрират ръст от 1,8% от септември м.г.

На фона на понижените резултати на големите щатски автомобилостроители, които усещат негативния ефект на силния спад в продажбите на скъпите спортни модели, анализаторите очакват покачване в продажбите на японските производители.

Очакванията са продажбите на трите най-големи японски автомобилни компании - "Тойота", "Хонда" и "Нисан", да отбележат среден ръст от 5% през май.

"Тойта" отчетоха ръст в производството на леки и товарни автомобили от 9,9% до 604 698 броя през април в сравнение с произведените през април м.г. 550 254 превозни средства.

"Нисан" увеличи производството си за същия период от 10,4% до 288 954 превозни средства срещу 261 352 през същия месец на миналата година, а третият по големина японски автомобилопроизводител "Хонда" регистрира повишение на продукцията си с 9,6%.

Очакванията са най-големият световен производител в бранша - щатската компания "Дженеръл моторс", да разполага през май с пазарен дял в САЩ от 26,8%, което е лек спад в сравнение с дела му от 27,2% през същия месец на миналата година, но значително над дела от 25,1% за миналия месец.


Въз основа на прогнозите за продажби на автомобили през май анализаторите очакват през цялата година да се продадат 16,6 млн. автомобила на фона на продадените през миналата година общо 17 млн. броя.







Потребителски аватар
Ninja
Мнения: 318
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ninja » Чет 23 юни 2005 12:04


Момчета, минавайте на газ или на метан!
Чух, че инсталацията на метан е паднала на около 1200 лв някъде в Левски. Ще продавам Г3-то за седанова кола и метан - до 2012 няма да пипат цената на метана.
То не се издържа вече, е***а ни м***ата тия ко**та прости!!!


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 23 юни 2005 12:42


Аре някой да обясни по-подробно за метана,че съм решил да слагам (всичко което влиза в тея 1200лв)


Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ice___Cool » Чет 23 юни 2005 12:51


Jerom написа:Аре някой да обясни по-подробно за метана,че съм решил да слагам (всичко което влиза в тея 1200лв)


Аз преди два дена си продадох метановата кола 8) Та значи, уредбата за пълен инжекцион е около 700 лв. във Варна - тази цена включва уредбата, монтаж и преглед от сервиз за издаване на паспорт. Уредбата ми беше с 50л. бутилка - тази бутилка събира някъде около 7кг. Метан който струва около 6,50, с този метан минавах 200км. извънградско - колата е Голф 2 1,3 NZ
Неприатното е, че сотаваш без багажник и колата ти кляка отзад яко - щото бутилчицата е 50кг. :wink:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 23 юни 2005 13:50


а в кво се състои цялата система? едвали е само бутилка :roll: и метана нещо като газта ли е?(като вървеж)


Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ice___Cool » Чет 23 юни 2005 13:59


Jerom написа:а в кво се състои цялата система? едвали е само бутилка :roll: и метана нещо като газта ли е?(като вървеж)


Уредбата е подобна на газовата, на на малко по-голяма налягане работи 200атм. :lol:
Вървенето зависи от настройката - моята кола вървеше добре, малко по-тромава само беше, но съвсем малко


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Чет 23 юни 2005 14:04


А за карбураторните двигатели как стои въпроса с метановите уредби?


Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ice___Cool » Чет 23 юни 2005 14:34


Flatmo написа:А за карбураторните двигатели как стои въпроса с метановите уредби?

Ами по същия начин, но питай в сервиза най добре. Аз съм монтирал моята в сермиза на околовръстното, едни големи сини гаражи с табела Монтаж на газови и метанови уредби - това във Върна


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Чет 23 юни 2005 15:05


zmej написа:Там цената е на тон, а тон е доста повече от 1000 литра.....


Да, така е.

zmej написа:... Въпреки това знам, че сега някои газостанции продават на загуба... Що ли? :evil:


Такова животно нЕма. Случайно мернах вносната газ на колко идва - ми като сметнах излезе точно на половина на цената на дребно. Каквито и други разходи като заплати, ток и т.н. да имат не може да са на загуба. :wink:


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 23 юни 2005 15:28


Ice___Cool написа:
Flatmo написа:А за карбураторните двигатели как стои въпроса с метановите уредби?

Ами по същия начин, но питай в сервиза най добре. Аз съм монтирал моята в сермиза на околовръстното, едни големи сини гаражи с табела Монтаж на газови и метанови уредби - това във Върна

Доста по евтина е защото не се слагат емулатори.
Действителност най скъпи са бутилките, а те не са с голяма вместимост и за това се слагат няколко.
При голфа задължително се подсилва задното окачване-доста тежат бутилките.


Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ice___Cool » Чет 23 юни 2005 16:13


R@do написа:
Ice___Cool написа:
Flatmo написа:А за карбураторните двигатели как стои въпроса с метановите уредби?

Ами по същия начин, но питай в сервиза най добре. Аз съм монтирал моята в сермиза на околовръстното, едни големи сини гаражи с табела Монтаж на газови и метанови уредби - това във Върна

Доста по евтина е защото не се слагат емулатори.
Действителност най скъпи са бутилките, а те не са с голяма вместимост и за това се слагат няколко.
При голфа задължително се подсилва задното окачване-доста тежат бутилките.


Радо, бутилки има секви от 12 до 100л. не са само малки. Писал съм гори за 50л. бутилка - тежи 50кг. (45кг. празна зада съм точен и събира 7кг. метан) мисля, че не е нужно подсилване освен ако не возиш по 5 човека в колата всеки път. При мен нямаше проблеми, 50кг. е все едно да возиш едно готино гадже отзад :D


Потребителски аватар
Ninja
Мнения: 318
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ninja » Чет 23 юни 2005 16:41


слага се допълнителна платка със съответния ъгъл предварение и нещата заспиват, колата не е по-спъната, отколкото с пропан-бутана


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 23 юни 2005 18:58


Ами ние с печките да минаваме ли на газово отопление тоже :banghead: :weep:


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Чет 23 юни 2005 20:03


Когато А95 на OMV беше 1,36 лв, 100 октановия беше 1,99 лв. /той е внос от Австрия и няма нищо общо с Нефтохима в Бургас/.
Сега пак на ОМV А95 е 1,84 лева а 100 октановия пак е 1,99 лв.
В тази връзка погледнете от хубавата страна скоро ще караме само с 100 октанов вносен бензин; е кой като нас :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Чет 23 юни 2005 20:08


...100 октана ама веднъж в седмицата mhihi mhihi mhihi



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта