Цените на петрола и високите лихви убиват пазара на коли
Очаква се продажбите на автомобили през цялата година да са 16,6 млн. броя на фона на продадените 17 млн. за м.г.
27.05.2005
След изненадващо добрите автомобилни продажби през април анализаторите очакват понижения на световния автомобилен пазар през май, което може да доведе до по-нататъшни съкращения на производството на двата най-големи американски автомобилостроителя - "Дженеръл моторс" и "Форд Мотор".
За по-слабите продажби ще допринесат ръстът в цената на петрола и оттам - на бензина, растящите лихви по автомобилните кредити, както и слабото потребителско доверие през месеца, уточнява Investor.bg.
Към негативните фактори може да се добави и увеличението в цените на колите - след като се понижиха средно с 1,9% през 2003 г., те регистрират ръст от 1,8% от септември м.г.
На фона на понижените резултати на големите щатски автомобилостроители, които усещат негативния ефект на силния спад в продажбите на скъпите спортни модели, анализаторите очакват покачване в продажбите на японските производители.
Очакванията са продажбите на трите най-големи японски автомобилни компании - "Тойота", "Хонда" и "Нисан", да отбележат среден ръст от 5% през май.
"Тойта" отчетоха ръст в производството на леки и товарни автомобили от 9,9% до 604 698 броя през април в сравнение с произведените през април м.г. 550 254 превозни средства.
"Нисан" увеличи производството си за същия период от 10,4% до 288 954 превозни средства срещу 261 352 през същия месец на миналата година, а третият по големина японски автомобилопроизводител "Хонда" регистрира повишение на продукцията си с 9,6%.
Очакванията са най-големият световен производител в бранша - щатската компания "Дженеръл моторс", да разполага през май с пазарен дял в САЩ от 26,8%, което е лек спад в сравнение с дела му от 27,2% през същия месец на миналата година, но значително над дела от 25,1% за миналия месец.
Въз основа на прогнозите за продажби на автомобили през май анализаторите очакват през цялата година да се продадат 16,6 млн. автомобила на фона на продадените през миналата година общо 17 млн. броя.
Три вида бензин с рекордни цени
- CellNet ™
- Sheriff
- Мнения: 2570
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Golf Capital of the World
- Контакти:
Вижте тва:
- Ice___Cool
- Мнения: 398
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Jerom написа:Аре някой да обясни по-подробно за метана,че съм решил да слагам (всичко което влиза в тея 1200лв)
Аз преди два дена си продадох метановата кола

Неприатното е, че сотаваш без багажник и колата ти кляка отзад яко - щото бутилчицата е 50кг.

- Ice___Cool
- Мнения: 398
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Ice___Cool
- Мнения: 398
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Miki
- Мнения: 1035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
zmej написа:Там цената е на тон, а тон е доста повече от 1000 литра.....
Да, така е.
zmej написа:... Въпреки това знам, че сега някои газостанции продават на загуба... Що ли?
Такова животно нЕма. Случайно мернах вносната газ на колко идва - ми като сметнах излезе точно на половина на цената на дребно. Каквито и други разходи като заплати, ток и т.н. да имат не може да са на загуба.

- R@do
- Батето
- Мнения: 5450
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
Ice___Cool написа:Flatmo написа:А за карбураторните двигатели как стои въпроса с метановите уредби?
Ами по същия начин, но питай в сервиза най добре. Аз съм монтирал моята в сермиза на околовръстното, едни големи сини гаражи с табела Монтаж на газови и метанови уредби - това във Върна
Доста по евтина е защото не се слагат емулатори.
Действителност най скъпи са бутилките, а те не са с голяма вместимост и за това се слагат няколко.
При голфа задължително се подсилва задното окачване-доста тежат бутилките.
- Ice___Cool
- Мнения: 398
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
R@do написа:Ice___Cool написа:Flatmo написа:А за карбураторните двигатели как стои въпроса с метановите уредби?
Ами по същия начин, но питай в сервиза най добре. Аз съм монтирал моята в сермиза на околовръстното, едни големи сини гаражи с табела Монтаж на газови и метанови уредби - това във Върна
Доста по евтина е защото не се слагат емулатори.
Действителност най скъпи са бутилките, а те не са с голяма вместимост и за това се слагат няколко.
При голфа задължително се подсилва задното окачване-доста тежат бутилките.
Радо, бутилки има секви от 12 до 100л. не са само малки. Писал съм гори за 50л. бутилка - тежи 50кг. (45кг. празна зада съм точен и събира 7кг. метан) мисля, че не е нужно подсилване освен ако не возиш по 5 човека в колата всеки път. При мен нямаше проблеми, 50кг. е все едно да возиш едно готино гадже отзад

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта