Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометрия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
snoopcar
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.9 AFN
Местоположение: Сливен

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот snoopcar » Чет 09 яну 2014 17:00


Не само ти се струва ами си е обърнат.




VAG_MANIA
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 12 мар 2013 16:37
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: asz 1.9TDI 131
Местоположение: София

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот VAG_MANIA » Чет 09 яну 2014 17:35


По какво се познава, че е обърнат пръстена и какви са последствията от обръщането?


Потребителски аватар
viktoris
Мнения: 500
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 0:54
Автомобил: Passat 98 AFN Galaxy AHU 97
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот viktoris » Чет 09 яну 2014 17:52


Загледай се добре в първата снимка с мръсна геометрия и после във втората с вече изчистена...Най добре се вижда там дето влиза лосчето на управлението дето мести този пръстен....Примерно има една голяма по продълговата дупка и една по малко продълговата на самия пръстен....Веднъж е от ляво на леглото на лостчето веднъж от дясно...
Ами ако се обърне няма да мести правилно лопатките и няма да надува както трябва ...незнам точно ще пренадува ли или няма да надува достатъчно....


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот vankata__098 » Чет 09 яну 2014 19:54


значи момчета действително е обърнат пръстена, но преди да се сглоби е проверена и всички лопатки работят в синхрон и отварят правилно (може и да няма значение явно дали е обърната или не), а е и изпробвана и работи без да изключва поне до 170км/ч и то няколко пъти :smile
Чистена е с Меглио и телена четка и телена шайба с бормашина


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот samo_pechka » Чет 09 яну 2014 20:16


И аз се загледах сега , обърната е , тр да е така (снимка от нет-а) :
07-VTG-Ring_sauber.jpg
07-VTG-Ring_sauber.jpg (31.94 KиБ) Видяна 2969 пъти


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот vankata__098 » Чет 09 яну 2014 23:05


утре има запазен час при "Жоро - Аудито" и ще видим какъв е проблема и дали има някакъв проблем изобщо


VAG_MANIA
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 12 мар 2013 16:37
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: asz 1.9TDI 131
Местоположение: София

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот VAG_MANIA » Пет 10 яну 2014 9:15


А какъв е резултатът от обърнат пръстен на геометрията? Питам защото чистих моята турбина, макар, че нямаше нужда и продължава да не върви колата като хората(съмнявам се за пръстена как съм го поставил) , мудна е, мотора се мъчи и никой не може да каже какво и е, дори и клубните майстори...


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот nasko1978 » Пет 10 яну 2014 9:37


"Ами ако се обърне няма да мести правилно лопатките и няма да надува както трябва ...незнам точно ще пренадува ли или няма да надува достатъчно...."

Диагностиката и логовете ,какво показват!????


VAG_MANIA
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 12 мар 2013 16:37
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: asz 1.9TDI 131
Местоположение: София

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот VAG_MANIA » Пет 10 яну 2014 9:40


надуваше до 0,6 бара, смених ЕКУ-то и започна до 1бар, но пак няма ряз, пък и грам не пуши, а порцията гориво си е ок.


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот penko_pulev » Пет 10 яну 2014 15:06


Пластината наистина е обърната! Загледай се в снимките и заминавай да я върнете както си е била! Това е важно защото турбото постоянно ще ПРЕНАДУВА! Това е признака когато обърнеш пластината. Дано майстора ти не е човъркал актуатора за да се мъчи да регулира налягането. И задължително диагностика и гледане на живи данни (в движение) след връщането на пластината.


Потребителски аватар
vafla111
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 25 ное 2011 22:35
Автомобил: vw sharan 1.9
Двигател: AFN 1997
Местоположение: sofia

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот vafla111 » Съб 11 яну 2014 15:52


Здравейте,на мен ми се струва,че не е обърната пластината а,че просто снимката е направена при завъртяна турбина на около 180 градуса :beer


Потребителски аватар
vafla111
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 25 ное 2011 22:35
Автомобил: vw sharan 1.9
Двигател: AFN 1997
Местоположение: sofia

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот vafla111 » Съб 11 яну 2014 16:32


Съжалявам сега като се загледах забелязах,че наистина е обърната.


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот vankata__098 » Нед 12 яну 2014 11:19


Да обърната е геометрията, но това не е проблема, вече е оправена както трябва. Резултата от разходката до Жоро Аудито е: Помпата беше зацепена на 36 градуса при норма 70 градуса и турбината пренадуваше (даваше грешка 00575) и ако я покараш повечко на ръчка може и да изключи, въпреки че не изключваше на 120 след почистване на геометрията. Сега вече Всичко е ТОК: центрована помпа спрямо нормите, регулирана геометрия, почистена на ултра-звук, въпреки че беше повече от перфектно чиста.
Останахме доста доволни от отношение и работа на момчетата на Жоро, а пък за Жоро нямам думи, Много голям човек, народен, отзивчив и много коректен. Получихме доста съвети и инфо за всичко, което ни интересува, добихме доста опит за неща, които едва ли някой друг ще желае да ти сподели. Радвам се, че бях там и аз, защото имах такива въпроси, които ме касаеха и мен, като всеки любител на TDI-тата и получих някое и друго инфо за моето Голфче :bowdown :bowdown
С две думи ЗЕМНИ ХОРА!!! :bowdown


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот vankata__098 » Пон 13 яну 2014 13:32


ето и снимка на адреса на сервиза на Жоро Аудито:

Изображение


marto yordanov
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 18 юли 2012 23:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5 1.9 TDI 110к.с. Проблем с променливата геометр

Мнениеот marto yordanov » Чет 16 окт 2014 22:09


телефонче на момчето имаш ли ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта