Здравейте, колеги!
Темичката е доста стара, но проблема ми е сходен и за да не отварям нова тема ще пиша тук. Карам Passat B5.5 101hp с код на мотора AVB и като цяло съм много доволен от машинката!
Колата ми направи точно 10 000км още същия ден купих масло и филтри, като си правих сметка на следващия ден да го сменям.. Обаче на път за вкъщи точно преди да паркирам ми светна жълта лапма за ниско ниво на маслото, съответно изгасих изчаках около 15-20 мин. дръпнах щеката и беше точно на минимума долях около 200-300 грама до максимума но уви лампата за ниско ниво на маслото не изгасна! Прочетох доста и рабрах че датчика освен да мери нивото на маслото, следи и за вискозитета и температурата на маслото! Викам сигурно вискозитета му вече е на никъде и след смяната с ново масло проблема ще се реши но и това не помогна.
Закачах на Ваг-Ком никакви грешки, занулих интервала за смяна на маслото също така хвърлих един поглед на канала за налягане на маслото, не знам до колко е достоверна тази информация: 17 - Instruments, Meas. Blocks 08 и вътре на един от каналите 2 или 3 пише 0,9 бара и когато запаля изписва OK на същия канал изписва ниво на маслото (Not OK).
По мотора не се чуват странни звуци като тракане и чукане, за по сигурно утре ще я закарам да измерим налягане на помпата, маслото с което карам е Fuchs 5w40 titan gt1.
Искам да вметна че колата има лек удар има сменени преден капак и калник, понеже прочетох някъде че лапмата изгасвала и след дърпане на щеката или отваряне на капака, съответно взема някаква информация от датчика за предния капак а при мен той липвса.
Други идеи как да изгася лампата или как да тествам датчика ?
Поздрави!
