парно голф 3 -нагряване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vw_derby
Мнения: 1323
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 19:57
Автомобил: audi a4
Двигател: AFN

парно голф 3 -нагряване

Мнениеот vw_derby » Пет 12 сеп 2008 23:36


поразрових се, но не открих такава тема,та проблема е следния: преди около 2-3 часа когато валеше дъжд, карам си и предния прозорец започна да се изпотява.Пускам парното(на студено) на втора степен да изсуши стъклото ,но не се справя.Пускам на четвърта и започва да го изсушава.Проблема е следния:от Надежда до х-л Плиска започва да мирише на изгоряло,а врътката не се пипа(вряла е).Та въпроса ми е следния:на какво се дължи това?От какво може така да загрее-голямо съпротивление или нещо друго?

П.П. на първа и трета степен не работи.На втора няма проблем,но е слабо




Потребителски аватар
1,9TDI
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 0:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMP
Местоположение: Все некЪде

Мнениеот 1,9TDI » Пет 12 сеп 2008 23:45


два вариятна. или копчето ти издава багажа или имаш някъде отечка и избива там. на мен ми се случи да ми изгори два пъти ключа. бях вързал едно сд към запалката и напрежението дойде в повече и.......... резултата беше на лице.


Потребителски аватар
vw_derby
Мнения: 1323
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 19:57
Автомобил: audi a4
Двигател: AFN

Мнениеот vw_derby » Пет 12 сеп 2008 23:50


1,9TDI написа:два вариятна. или копчето ти издава багажа или имаш някъде отечка и избива там.



ами зимата се сещам ,че като разменях 3та-4та и обратното цялото табалце ми светкаше.Появяваха се много яки изкри.Тогава първата степен си бачкаше и си го ползвах на 1 или 2.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Съб 13 сеп 2008 16:51


Вътре под врътката има една пластинка която прави контакт на определените степени. Точно тя с времето се поотпуща и започва да прави лош контакт, оттам започва да грее и нагаря в областта на контактуването. Разглобява се лесно, просто издърпай врътката и ще видиш за какво става въпрос. После и пластинката се вадеше по някакъв елементарен начин ама вече забравих как беше точно. Иначе и при мен грееше и я почистих и поизкривих малко за да прави по-добър контакт. Сега вече не грее така, въпреки че все пак леееко затопля.


Потребителски аватар
vw_derby
Мнения: 1323
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 19:57
Автомобил: audi a4
Двигател: AFN

Мнениеот vw_derby » Съб 13 сеп 2008 18:44


Мерси колега. Аз съм го разглобвал ,но дали се продават тези пластини и къде?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Съб 13 сеп 2008 20:20


Колега, евентуални причини: копчето, съпротивленията (намират се във въздуховода след вентилатора),да ти е "затегнал" самия вентилатор.Някъде назад във времето съм пускал тема за "бърз" ремонт на парното,има снимки на вентилатора и съпротивленията и се вижда как са демонтирани.Оправяй тая работа , че ще изгориш като Гунди в Алфата някой ден ей.....


Потребителски аватар
Boko*
Мнения: 116
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Boko* » Съб 13 сеп 2008 22:35


От превклщчвателя е. На мен врътката ми е стопена до контактния палец. Лесно се разглобява и се почиства със шкурка. Вади се от едни клеми, и проблема е че и те са поразтопили пластмасата около тях. От морга ще си търся друго.


Потребителски аватар
vw_derby
Мнения: 1323
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 19:57
Автомобил: audi a4
Двигател: AFN

Мнениеот vw_derby » Пон 15 сеп 2008 21:50


търсих такава тема но не намерих.

на металната пластина се е получил някъкъв окис,всичко е станало зелено(сигурно от влага)


Потребителски аватар
vw_derby
Мнения: 1323
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 19:57
Автомобил: audi a4
Двигател: AFN

Мнениеот vw_derby » Вто 16 сеп 2008 22:00


поразглобих днес колата и какво да видя:

запушен филтър(оригиналния)
Изображение

пълно с боклук
Изображение


разглобявам и от вътре
Изображение

установявам проблема
Изображение

пластината трябва да се подмени
Изображение


Колегата дето е писал че се извива при някой може и да стане,но мойта е доста извивана,така че е за нова


i3v3a3n
Мнения: 519
Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i3v3a3n » Чет 18 сеп 2008 12:42


колега sorry че ти използвам темата за това но ме интересува този твоя оригиналния филтър имаш ли представа някакъв номер по него има ли как мога да си го намеря да го купя при мен изобщо няма филтър и даже тази пластмаса под него дето го държи и нея я нама явно някой ги е махнал ... инече голфа е 1.4 АБД незнам едва ли е бил фабрично без филтър


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Чет 18 сеп 2008 14:40


Колеги, от Юнитрейд ми казаха, че тези заоблени филтри вече не се произвеждали и ми предложиха плосък. За да се закрепи този филтър за пластмасовата кутия, показана по-горе на снимката, се купуват допълнително и две щипки. Аз правих това упражнение преди две години, като тези щипки тогава струваха около 8 лв. При смяната на филтъра те се махат от стария и се слагат на новия. Предназначението им е да придържат филтъра отстрани и при пускане на вентилатора не позволяват той да се събере навътре и да пуска буклуци.
А колегата, който въобще няма кутия за филтъра, мисля че може да си купи допълнително такава от някоя морга или нова и да си сложи филтър.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта