поразрових се, но не открих такава тема,та проблема е следния: преди около 2-3 часа когато валеше дъжд, карам си и предния прозорец започна да се изпотява.Пускам парното(на студено) на втора степен да изсуши стъклото ,но не се справя.Пускам на четвърта и започва да го изсушава.Проблема е следния:от Надежда до х-л Плиска започва да мирише на изгоряло,а врътката не се пипа(вряла е).Та въпроса ми е следния:на какво се дължи това?От какво може така да загрее-голямо съпротивление или нещо друго?
П.П. на първа и трета степен не работи.На втора няма проблем,но е слабо



парно голф 3 -нагряване
Вътре под врътката има една пластинка която прави контакт на определените степени. Точно тя с времето се поотпуща и започва да прави лош контакт, оттам започва да грее и нагаря в областта на контактуването. Разглобява се лесно, просто издърпай врътката и ще видиш за какво става въпрос. После и пластинката се вадеше по някакъв елементарен начин ама вече забравих как беше точно. Иначе и при мен грееше и я почистих и поизкривих малко за да прави по-добър контакт. Сега вече не грее така, въпреки че все пак леееко затопля.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Колега, евентуални причини: копчето, съпротивленията (намират се във въздуховода след вентилатора),да ти е "затегнал" самия вентилатор.Някъде назад във времето съм пускал тема за "бърз" ремонт на парното,има снимки на вентилатора и съпротивленията и се вижда как са демонтирани.Оправяй тая работа , че ще изгориш като Гунди в Алфата някой ден ей.....
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колега sorry че ти използвам темата за това но ме интересува този твоя оригиналния филтър имаш ли представа някакъв номер по него има ли как мога да си го намеря да го купя при мен изобщо няма филтър и даже тази пластмаса под него дето го държи и нея я нама явно някой ги е махнал ... инече голфа е 1.4 АБД незнам едва ли е бил фабрично без филтър
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Колеги, от Юнитрейд ми казаха, че тези заоблени филтри вече не се произвеждали и ми предложиха плосък. За да се закрепи този филтър за пластмасовата кутия, показана по-горе на снимката, се купуват допълнително и две щипки. Аз правих това упражнение преди две години, като тези щипки тогава струваха около 8 лв. При смяната на филтъра те се махат от стария и се слагат на новия. Предназначението им е да придържат филтъра отстрани и при пускане на вентилатора не позволяват той да се събере навътре и да пуска буклуци.
А колегата, който въобще няма кутия за филтъра, мисля че може да си купи допълнително такава от някоя морга или нова и да си сложи филтър.
А колегата, който въобще няма кутия за филтъра, мисля че може да си купи допълнително такава от някоя морга или нова и да си сложи филтър.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта