Лятото на дълъг път обикновенно след по-яко ръчкане по магистралата, освен че стрелката на температурата на охладителната течност отиваше над средно (нормално) положение, започваше и да мига светодиода на този уред.
Мислех, че това е предупреждение за висока температура, защото след намаляне на скоростта (оборотите на двг-то) след няколко минути диода изгасваше и стрелката на уреда се връщаше на нормално положение.
Скоро смених за всеки случай термостата и до днес всичко си беше ОК, но бях карал само градско. Днес след поредната доза ръчкане (скорости около 180-200км) - този диод пак се размига, но стрелката за температурата си стоеше посредата. Намалих скоростта и след около километър, диода угасна.
Та всъщност въпроса ми е, какво точно покава тази мигаща светлина? Мисля си дали не е нещо свързано с водната ми помпа, на високи обороти да и се случва нещо? Или пък е някъкво предупреждение за нивото на антифриза? Обаче преди няколко дни доливах и ми го мериха в сервиза и казаха, че е перфектен.
Ако някой даде някакви насоки, ще съм много благодарен.
Какво означава мигаща червена лампа на уреда за темпераура..
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
ЕЕ колега ти ме разби.как мое да не знаеш закакво ти е тази сигнализация.Щом е на уреда за температурата или пък има термометърче , значи сигнализира че нещо с темепратурата не е наред.За много студен двигател никой няма да ти сигнализи, ама за прегрял ще.Та тази сигнализация е за прегряване.Но причината може и да не е в температурата а в непрвилно отчитане на същата.По принцип на пасатите датчиците са два.А при голфовете е един но в него са разположени и двата.Не са скъпи вземи си го смени и ако пак има проблеми тогава търси проблема на друго място!!!
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:30, променено общо 1 път.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Да!!! Определено на молфовете мисля че датчиците бързо се сдухват.Моя се беше сдухал.От що да не давам пари си го вкарах.Въртях вътре по уредчето да корегирам показанието че от 70 градуса не се качваше.Накарая си купих датчик сложих го и пак въртях сума време да си го въна на предишното положение.От цялата работа освен че дадах пари за датчик ами и доста гориво отиде подяволите.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 05 юни 2005 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 147 госта