Здравейте колеги,балдъзата има Поло 1.9 чист дизел 1999 г. и ще ви помоля да ми отговорите на следния въпрос.Има разбит маховик и е за смяна.Но тъй като в магазина казаха някакви космически цифри за този маховик,та възможно ли е да се закупи цял комплек от стария вид съединител и да се подмени?Все пак за маховика й искат 1240 лв. а,аз й намерих за 730 лв цял комплект(маховик,притискател,феродов,лагер и болтовите за маховика)нов.И ако става какви ще са минусите от тази замяна.Благодаря Ви предварително и Весели празници на всички.
mod edit: gr_kanev
Замяна на съедИнител
Здравей, колега предполагам комплекта който си намерил е валео. Миналата година си взех такъв за пасата, защото нямах парите да купя оригиналния маховик. Можеш да сложиш комплекта, но имай впредвид че е възможно да се разтрака скоростната кутия. Всичко зависи от това колко е навъртяла колата в "предишния си живот" и колко са износени скоростите. Някои тракат някои-не. Не можеш да разбереш какво ще стане при тебе защото демпферния маховик колкото и да е разбит все пак поема някаква част от вибрациите и дори и износена кутия не трака.Мойта кутия се разтрака карам така вече 20000 км. Засега колата си върви но шума си е доста гаден и като чели се усилва.Ако трябваше да избирам сега бих взел оригинала.
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Замяна на съеденител
nikotm написа:Здравейте колеги,бълдъзата има Поло 1.9 чист дизел 1999 г. и ще Ви помоля да ми отговорите на следния въпрос.Има разбит маховик и е за смяна.Но тъй като в магазина казаха някакви космически цифри за този маховик,та възможно ли е да се закупи цял комплек от стария вид съеденител и да се подмени?Все пак за маховика и искат 1240 лв. а,аз и намерих за 730 лв цял комплект(маховик,притескател,феродов,лагер и болтовите за маховика)нов.И ако става какви ще са минусите от тази замяна.Благоря Ви предварително и Весели празници на всички.
Колега, преди няколко дена имах същия проблем само че на Голф 3 ТДИ 110 коня АФН, маховика ми се разби и в фолксваген ми казаха че струва 1839 лева само той, естественно че не бих ги дал и тук във форума един колега ме посъветва да сложа обикновен маховик от ТДИ 90 коня и феродов, притискателен и аксиален лагер от ГТИ 150 коня, сглобката стана невероятна и колата ми е като нова, няма никакви поблеми и върви и включва с лекота, цялата процедура ми струва точно 330 лева като маховика е втора ръка а комплекта е чисто нов на САКС и 70 лева на майстора, моя съвет е да го слагаш, стига да не е ВАЛЕО , или като мен да провериш кой маховик с кой съединител биха паснали на тоя мотор!
mod edit: gr_kanev
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ЧЕСТИТА КОЛЕДА и от мен! Колеги,като се зачетох за смяната на съединителя и на демпферния маховик и за какви цифри става въпрос се замислих за следното.Имам ПОЛО 1,9Д без никакви проблеми до сега,но желанието ми е да го сменя с миниван.ШАРАН-а ми е най по сърце,но цифрите за тоя маховик със сигурност ще бъдат още по сериозни,ако се наложи.Наясно ли сте дали и при него е такъв маховика. Благодаря!
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
maki449 написа:Абе това с тракането на скоростите е малко пресилено,защото тракат пружините на ф.диск,а не ск.кутия.
Ще си позволя да не се съглася. Тракането го има само на свободна скорост на празни обороти. Когато обаче без да се натиска съединителя се натисне скоростния лост в посока да се включи някоя скорост, то тракането изчезва. Тоест когато се оберат луфтовете в кутията.
- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Пичове и в друга тема бях попитал,но никой незнае за жалост.Пак повтарям става въпрос за Фиат Мареа 1.9 ЖТД 105к.с,който е със същото дърво демпферен маховик
и струва 998лв,но е менте.Питам тук,защото съм уверен на 100%,че тук има повече майсторчета отколкото във Фиат форума,макар че и там има подобна тема,но отговор-глас в пустиня
.Къде да попитам,в кой магазин в Бургас дали продават комплекти,които включват ОБИКНОВЕН МАХОВИК,феродов диск със пружини на него,притискателен диск и лагер
.Диаметъра на феродовия диск е 230мм.Питах ей така за спорта и в доста сервизчета,но всеки клати глава и ми вика да не се занимавам с глупости,а да си сложа пак демпферен.Как да взема да обеснявам на всеки поотделно,че вече се набълбуках само с комплект съединител,но без шиб.ния демпферен маховик,но понеже кошника ми е с доста агресивен чип и нещо поне на мен не ми харесва работата.Иначе новия комплект е Валео.Благодаря предварително на отзовалите се.



Re: Замяна на съедИнител
здравеите момчета данепускам друга тема ще питам тук,значи моя съединител оделя посредата нямам проблеми със варвенето на колата НО като леко си допра крака до педала малко пулсира ,рита ,савсем леко какво ли ще да е,сеат ибизаТДИ110,01година е колата,благодаря предварително
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Замяна на съедИнител
didi7777 написа:здравеите момчета данепускам друга тема ще питам тук,значи моя съединител оделя посредата нямам проблеми със варвенето на колата НО като леко си допра крака до педала малко пулсира ,рита ,савсем леко какво ли ще да е,сеат ибизаТДИ110,01година е колата,благодаря предварително
Няма проблеми така си пулсира педала при тези двигатели !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта