Колеги,някой кара ли такъв пасат ???
Насочил съм се към такъв модел,но искам да разбера как е като двигател,подръжка,как е 4motionа,първоначалното обслужване и най-вече разхода...
Всяка информация ще ми е от полза.
По-добре автоматик или ръчна кутия ?
Иначе съм си харесал комби,ако има някакво значение....

Мнение за пасат B5 V6 2.8 4motion
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Чудомир има такъв и му е меко казано много добър.Питай го ще ти даде инфо. Неговия е 5.5 но те са почти еднакви.
Последна промяна от Vladko на Нед 04 яну 2009 12:59, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: Сря 02 май 2007 19:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Dead man написа:Vladko написа:Чудомир има такъв и му е меко казано много добър.Питай го ще ти даде инфо.
Как да го намеря във форума ??
Предполагам:
Чудомир
Регистриран:18 Юли 2006
Местожителство: Нейде из Швабско или под тепетата
http://vwclub.bg/forum/profile.php?mode ... e&u=105058
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Привет!
Моя е 5.5 комби и е с АМХ двигател, 4моушън, типтроник и газова уредба
С кво да почна...Предполагам си чел колко коня е и знаеш, че е акцизен.
Поддръжка: Смяна на ангренажен ремък ще ти легне към 1000 лв., защото трябва да се отвие предницата в т.нар "сервизно положение" (което изисква специален инструмент, който да държи цялата предница, доколкото знам) или да се разглоби изцяло. Смяната на ремъка като разход е като на 2,5 ТДИ-то.
4моушъна не мога да кажа как е, защото човек (поне аз) не може да разбере, кога той "помага". Имай предвид, че е перманентен и не можа да се изключва. Това се отразява негативно на разхода. Пробвал съм на магистрала с пресен сняг - минавам покрай цялата колона, която пъпли по баира, а аз дърпам нагоре сам в лява лента без проблем. Но все пак не трябва да се забравя, че и най-великата техника не можа да те спаси от несъобразително каране.
Първоначално обслужване: 6 литра масло (не long life), аз ползвам Fuchs Titan Supersyn 5W-40 за 30 евро/4 литра. Филтър за климатика с въглен е 25 евро, други цени сега наизуст не мога да ти кажа. Ето тук може да зададеш 0603 в поле номер 2, в поле номер 3 пишеш 622 и може да разгледаш цените на частите. Това е същата фирма, която праща гумите чрез autogumve.com (коментирани са тук във форума)
Гуми можеш да слагаш минимум 16ки (поне при Б5.5), защото по-малки не пасват заради спирачните дискове.
Разход: Моя пасат е най-неудобната комбинация откъм разход, защото е 4моушън с автоматик и голям двигател. Разход на газ смятай средно 14. Не че не съм правил и 12,4, ама осреднено 14 няма да сбъркаш. Това е при каране без много ръчка, магистрала с 120-160. При 180 км/ч разход смятай 15,5 - 18 газ. Градско не мога да кажа точно, но твърдо 15 и нагоре. По борд компютър разход бензин 10.8
С една дума - тва е кола за дълъг път. Аз карам много (към 50к на година) и за мен е много важен комфорта. При тази кола за тези пари смятам че комбинацията е ОК
Ако смяташ да слагаш газова е хубаво да се информираш коя пасва добре на тоя модел. Моята е много скъпа и в БГ я няма, но в Германия това е Уредбата за моя двигател: Prins VSI. Има и специални свещи за газ: NGK BKR6EIX-LPG
Ако мога да обобщя - не е евтино решение, но за човек като мен (много км на магистрала) е оптимално (комфорт на първо място, магистрала с 120-140 двигателя е на 2500-2800 оборота, което се отразява на шума в купето), без да заробваш хиляди пари в нов автомобил.
На твое място бих премислил дали не караш случайно само градско, защото там откъм разход бих ти препоръчал някой друг модел. Ако не караш градско, бих ти препоръчал да търсиш седан с ръчни скорости, защото комбито е малко по-шумно, а освен това при седана можеш да сложиш или газова бутилка в резерваната гума (70л. бруто 56 нето) и допълнително /или 100 л бруто пура и пак ще ти остане багажник. В комбито това няма как да стане, там си трябва твърдо в резервната гума, за да имаш къде да сложиш багажец.
А ако 1 л на 100 не те бърка, то тогава 100% автоматик! Няма такъв кеф, и честно казано не искам повече да карам кола с ръчка - парите, които отиват за бензин вповече за мен се изплащат с комфорта, който дава автоматика.
Отделно V6 си е друга работа...Баирите вече не са място, където се пълзи бавно нагоре, а място за изпреварване. Пресен пример са изкачванията преди Белград (ако си ходил натам), където не е проблем да тръгнеш да изпреварваш насред изкачването
Надявам се да съм ти бил полезен,
Ч.
Моя е 5.5 комби и е с АМХ двигател, 4моушън, типтроник и газова уредба

С кво да почна...Предполагам си чел колко коня е и знаеш, че е акцизен.
Поддръжка: Смяна на ангренажен ремък ще ти легне към 1000 лв., защото трябва да се отвие предницата в т.нар "сервизно положение" (което изисква специален инструмент, който да държи цялата предница, доколкото знам) или да се разглоби изцяло. Смяната на ремъка като разход е като на 2,5 ТДИ-то.
4моушъна не мога да кажа как е, защото човек (поне аз) не може да разбере, кога той "помага". Имай предвид, че е перманентен и не можа да се изключва. Това се отразява негативно на разхода. Пробвал съм на магистрала с пресен сняг - минавам покрай цялата колона, която пъпли по баира, а аз дърпам нагоре сам в лява лента без проблем. Но все пак не трябва да се забравя, че и най-великата техника не можа да те спаси от несъобразително каране.
Първоначално обслужване: 6 литра масло (не long life), аз ползвам Fuchs Titan Supersyn 5W-40 за 30 евро/4 литра. Филтър за климатика с въглен е 25 евро, други цени сега наизуст не мога да ти кажа. Ето тук може да зададеш 0603 в поле номер 2, в поле номер 3 пишеш 622 и може да разгледаш цените на частите. Това е същата фирма, която праща гумите чрез autogumve.com (коментирани са тук във форума)
Гуми можеш да слагаш минимум 16ки (поне при Б5.5), защото по-малки не пасват заради спирачните дискове.
Разход: Моя пасат е най-неудобната комбинация откъм разход, защото е 4моушън с автоматик и голям двигател. Разход на газ смятай средно 14. Не че не съм правил и 12,4, ама осреднено 14 няма да сбъркаш. Това е при каране без много ръчка, магистрала с 120-160. При 180 км/ч разход смятай 15,5 - 18 газ. Градско не мога да кажа точно, но твърдо 15 и нагоре. По борд компютър разход бензин 10.8
С една дума - тва е кола за дълъг път. Аз карам много (към 50к на година) и за мен е много важен комфорта. При тази кола за тези пари смятам че комбинацията е ОК
Ако смяташ да слагаш газова е хубаво да се информираш коя пасва добре на тоя модел. Моята е много скъпа и в БГ я няма, но в Германия това е Уредбата за моя двигател: Prins VSI. Има и специални свещи за газ: NGK BKR6EIX-LPG
Ако мога да обобщя - не е евтино решение, но за човек като мен (много км на магистрала) е оптимално (комфорт на първо място, магистрала с 120-140 двигателя е на 2500-2800 оборота, което се отразява на шума в купето), без да заробваш хиляди пари в нов автомобил.
На твое място бих премислил дали не караш случайно само градско, защото там откъм разход бих ти препоръчал някой друг модел. Ако не караш градско, бих ти препоръчал да търсиш седан с ръчни скорости, защото комбито е малко по-шумно, а освен това при седана можеш да сложиш или газова бутилка в резерваната гума (70л. бруто 56 нето) и допълнително /или 100 л бруто пура и пак ще ти остане багажник. В комбито това няма как да стане, там си трябва твърдо в резервната гума, за да имаш къде да сложиш багажец.
А ако 1 л на 100 не те бърка, то тогава 100% автоматик! Няма такъв кеф, и честно казано не искам повече да карам кола с ръчка - парите, които отиват за бензин вповече за мен се изплащат с комфорта, който дава автоматика.
Отделно V6 си е друга работа...Баирите вече не са място, където се пълзи бавно нагоре, а място за изпреварване. Пресен пример са изкачванията преди Белград (ако си ходил натам), където не е проблем да тръгнеш да изпреварваш насред изкачването

Надявам се да съм ти бил полезен,
Ч.
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Колега Чудомир,благодаря много за изчерпателния отговор !!!
Иначе знам че е акцизен,но съм намерил такъв с платен от предишния му собственик.Иска му само 8500 лева...
Иначе карам 50 на 50-градско извън-така че има още да мисля...
Иначе моят пасат е с ръчна ск. кутия...
Ако не такъв пасат какъв би ми препоръчал ти ?


Иначе знам че е акцизен,но съм намерил такъв с платен от предишния му собственик.Иска му само 8500 лева...
Иначе карам 50 на 50-градско извън-така че има още да мисля...
Иначе моят пасат е с ръчна ск. кутия...
Ако не такъв пасат какъв би ми препоръчал ти ?

- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Значи цената не прави всичко. Дай км, дай как е обслужен, колко е запазен...Пишеш че е ръчка, тва за БГ е добре, то там няма много магистрали, пък и ти пишеш 50:50 като каране. Мойто съотношение е 95:5.
Между Б5 / Б5.5 /Б6 бих разсъдил така:
Б5 ниска цена, двигателите са почти като на 5.5 (в смисъл късен Б5 ще е със същия двигател като ранен 5.5)
Б5.5 - плащаш цена за по-модерен дизайн, дали ще можеш след Н години тая надценка да си я върнеш като го продаваш е божа работа
Б6 - с прилични коне още много скъп, (Т)ФСИ двигател за мен е "no go", защото газовите уредби за тях още са рядкост. Освен това по-скъпа поддръжка от Б5.5
Цената за твоя екземпляр е ОК, но дай още данни.
Не мога да ти препоръчам нищо конкретно, защото не знам кое как върви в БГ като цени. Аз като избирах гледах като критерии
цена на придобиване
цена на поддръжка
комфорт
коне
....
и избора ми варираше между Б5.5 1,8Т/2,5 ТДИ/2,8 бензин с/у Б6 170/200 коня и новия Ситроен Ц5
На твое място бих смятал така:
V6-стака като придобиване плюс смяна ремък и комсумативи плюс разход вповече за Н години дали е по евтин от също толкова запазен 1,8Т Б5 плюс консумативи плюс разход за Н години. Понеже V6 ще излезе най-вероятно по-скъп то тогава си решаваш дали тези пари вповече са ти оправдани.
П.С. Гледам, че караш Голф4 с 1,8Т. Според мен да скочиш от Голф на Пасат и да смениш само купе, но двигателя да е същия не си заслужава
Между Б5 / Б5.5 /Б6 бих разсъдил така:
Б5 ниска цена, двигателите са почти като на 5.5 (в смисъл късен Б5 ще е със същия двигател като ранен 5.5)
Б5.5 - плащаш цена за по-модерен дизайн, дали ще можеш след Н години тая надценка да си я върнеш като го продаваш е божа работа
Б6 - с прилични коне още много скъп, (Т)ФСИ двигател за мен е "no go", защото газовите уредби за тях още са рядкост. Освен това по-скъпа поддръжка от Б5.5
Цената за твоя екземпляр е ОК, но дай още данни.
Не мога да ти препоръчам нищо конкретно, защото не знам кое как върви в БГ като цени. Аз като избирах гледах като критерии
цена на придобиване
цена на поддръжка
комфорт
коне
....
и избора ми варираше между Б5.5 1,8Т/2,5 ТДИ/2,8 бензин с/у Б6 170/200 коня и новия Ситроен Ц5
На твое място бих смятал така:
V6-стака като придобиване плюс смяна ремък и комсумативи плюс разход вповече за Н години дали е по евтин от също толкова запазен 1,8Т Б5 плюс консумативи плюс разход за Н години. Понеже V6 ще излезе най-вероятно по-скъп то тогава си решаваш дали тези пари вповече са ти оправдани.
П.С. Гледам, че караш Голф4 с 1,8Т. Според мен да скочиш от Голф на Пасат и да смениш само купе, но двигателя да е същия не си заслужава
- Fr3nzY
- Мнения: 196
- Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AFB V6 TDI
- Местоположение: Бургас
И аз да се изкажа гледам че колегата казва че кара 50/50 ами то и аз карам така и градско и извън долу-горе по равно.Моята 2.5 TDI V6 .Разхода комбинирано е около 8 понякога и по малко от 8 нормално каране извън града може да падне и по малко скоростна кутия типтроник голям кеф направо не ми се качва на ръчна като сляза за мощност съм си доволен 150к.с. разхода и е приличен за дизел.Возията си е твърда според мен.За нафтата зареждал съм около 5/6 пъти от бензиностанция в периода който я имам 1 година.Ако нафтата е фалшива доста се отразява в мощноста на колата .От темата разбрах че си карал 1.8Т то също е 150к.с. и едва ли ще се хвърлиш на дизела но според мен за този вариант на каране дизела е по добър защото като гледам колегата какви разходи казва на газ.А този пасат който си го гледал едва ли ще има газова уредба.
Колега какво стана с колата хареса ли я намерих тук една обява можеби това е колата
http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details
Колега какво стана с колата хареса ли я намерих тук една обява можеби това е колата
http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Мнение за пасат B5 V6 2.8 4motion
Отказах се от този модел на Пасат с точно този двигател.
Благодаря на всички помогнали !!!
Темата може да се заключи !!!
Благодаря на всички помогнали !!!



Темата може да се заключи !!!

Re: Мнение за пасат B5 V6 2.8 4motion
Колеги за мотора 2.8 30 вентила 192 коня, бензин ли говорите? И аз съм загледал такъв пасат 2003 г. 4Х4 Моля тези които имат такава машина да споделят колко е данъка, каското, гражданската. Разхода градско и удачно ли е да се газифицира (каква газова уредба е подходяща). 14 000 лв. добра цена ли е за пасат седан 2003г. автоматик с навигация, 4х4 и доста още екстри на 100 хил. км. Благодаря ви!
- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Мнение за пасат B5 V6 2.8 4motion
Всичко, за което си писал, съм го отговорил по-горе. Освен данък и застраховка.
Цената е съмнително ниска за тия километри и година. Огледай добре и прецени.
Цената е съмнително ниска за тия километри и година. Огледай добре и прецени.
Re: Мнение за пасат B5 V6 2.8 4motion
Здравей Чудомир, благодаря ти за отговора! Все пак ако някой знае нещо за цената на данъка, каското ,гражданската или е поставил газ на такъв мотор (2.8 бензин 193 коня 2003 г.) в нашата мила родина, моля да сподели впечатления! Благодаря!
Re: Мнение за пасат B5 V6 2.8 4motion
Kivti ти къде го видя този пасат за 14 бона ???Щото и на мен ми предлагат един такъв и аз се чудя дали да го отнасям.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 25 апр 2009 12:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пловдив
Re: Мнение за пасат B5 V6 2.8 4motion
Здраси и от мен.От 10 дни имам Пасат v52 2.3-110kv и ме интересува вси4ко най-общо за него отностно 4есто срещани проблеми идефекти по него.Изклю4вам носа4и,шарнири и други неща свързани с пътищата в Родината ни.....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта