нормално ли загрява двигателя...??

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
milenski

нормално ли загрява двигателя...??

Мнениеот milenski » Чет 23 сеп 2004 21:33


normalno li zagriava kolata
значи преди седмица си зех голф2 1.8моноинж. РП двигател
и гледам на колегата на дисплея на часовника и други неща му излизат температури разход на гориво и т.н той е пак с 1.8 двигател ама GT и уж е по дърто от моя, неговия 88г. моя 90г., па има такива екстри.
Сега аз гледам температурата на двигателя на обикновенна аналогова скала която има само чертички без да се знае кое колко градуса е, но вентилатора на радиатора ми се включва 2-3милиметра след средно полжение и то само като седа на сфетофарите т.е кат бачка на празен ход.
А по време на движение никога не стига до средата , винаги е с цяла черта по-наляво, и ме интересува така ли е нормално.
може би трябва да вида ако термостата седи винаги отворен дали при студен двигател циркулира вода през радиатора




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 23 сеп 2004 21:41


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 14:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 24 сеп 2004 11:50


мисля че си нормален, просто нямаш МФА да ти показва тия температури, иначе голфа по принцип доста трудно загрява, на мен зимата почти не ми се включва перката, иначе мемфиса ти е казал точно къде стои стрелката при нормална темп


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Re: нормално ли загрява двигателя...??

Мнениеот ~None~ » Съб 25 сеп 2004 13:38


milenski написа:... други неща му излизат температури ..
Сега аз гледам температурата на двигателя на обикновенна аналогова скала ..


Това дето на твоя колега му излиза на МФА-то не е температурата на охлаждащата течност, а температурата на маслото в двигателя. Има разлика. И на Г3-то е анлогово за температурата на течноста ;)


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 25 сеп 2004 15:36


Със същия мотор съм и грее като печка, дизелите ряпа да ядат :P Не знам защо,но стрелката ми винаги стои 2-3 мм след средата, а вентилатора ако се включи е след още няколко милиметра.Има нещо гнило май.А температурата на маслото ми е към 90 и нещо си,а по дебелите книги пише 80 :D


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Съб 25 сеп 2004 15:57


NovobranecGT написа:Със същия мотор съм и грее като печка, дизелите ряпа да ядат :P Не знам защо,но стрелката ми винаги стои 2-3 мм след средата, а вентилатора ако се включи е след още няколко милиметра.Има нещо гнило май.А температурата на маслото ми е към 90 и нещо си,а по дебелите книги пише 80 :D



Бравос бре ;)

Температурата на маслото винаги е по-висока от тази на охладителната течност - помисли малко ;)


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Съб 25 сеп 2004 16:12


NovobranecGT написа:Със същия мотор съм и грее като печка, дизелите ряпа да ядат :P Не знам защо,но стрелката ми винаги стои 2-3 мм след средата, а вентилатора ако се включи е след още няколко милиметра.Има нещо гнило май.А температурата на маслото ми е към 90 и нещо си,а по дебелите книги пише 80 :D


провери си датчика на температурата какъв ти е. Има за различна темепратура. Твоя явно е за по висока и затова ти отваря по късно. Просто го смени с такъв около 80 градуса. Имах подобен проблем но на дизела.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 25 сеп 2004 17:22


E,ако става дума тя е скачала и до към 100 градуса.Знам,че трябва да е по-висока,но се чудя защо пишат небивалици с тия 80 градуса.Как да разбера на колко градуса трябва да затваря веригата датчика?Нещо не ми се ще да източвам системата заради него :? Трябва ли да има някакво означение?
Сега се сетих,че преди перката изобщо не се включваше и проблема беше в хлабава връзка.Сега се сетих да питам нещо,но ще направя нова тема :roll: :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта