червен кръг = странична 17мм пробка за пълнене/оттичане
жълт кръг = отвор за жилото на скоростомера
червен правоъгълник = щампа с модела на скоростната кутия("020")
бял кръг = отдушник
син кръг = отвор за проверка на предверението(ъгъла на запалване)
На втората снимка. . .
Червен кръг = също като на горната снимка
червен правоъгълник = също като на горната снимка
два червени кръга = 17мм пробка за оттичане
жълт правоъгълник = сериен номер и дата на производство
зелен кръг = болт за фиксиране на задната предавка към кожуха на скоростната кутия
Според датата на производство, пълненето може да се различава малко, но и в двата случая се почва с източване на маслото през 17мм пробка(двата червени кръга).
Следкато сме източили всичко завиваме пробката обратно и развиваме страничната 17мм пробка(червения кръг) откъм шофьорското място. Оттам наливаме новото масло.
Според цифрите в жълтия квадрат, процедурата по пълненето се различава.За ск. кутии произведени след 8 Септември 1987(изписано като 08097) наливаме масло през страничната 17мм пробка докато почне да прелива, тогава трябва да сме налели 2 литра масло(нужно е процедурата да се прави на равно място без наклон)
За скоростни кутии произведени преди 8 Септември 1987г., се прави същото като гореописаното, но следкато почне да прелива(налели сме 1.5 литра) завиваме пробката и доливаме още 0.5 литра масло през отвора за жилото на скоростомера(жълтия кръг).
На 8 Септември 1987г. от Фолксваген решават да преместят 17мм-вата пробка(оградената с червения кръг) със 7мм по-нагоре. Именно заради това се налага на по-старите модели да се долива допълнително масло. Всички скоростни кутии тип "020", независимо от датата на производство, се пълнят с 2 литра масло.