Глава.....газове....тръби...?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Глава.....газове....тръби...?

Мнениеот Symptom » Вто 28 мар 2006 7:51


Според вас колко позитивен ефект ще има увеличаването на изпускателните отвори на главата с една идея,както и на изп. тръби.

моторче 1.8 ABS 90 к.с ....... 8)




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 28 мар 2006 8:34


аиде и аз да попитам - какъв ще ефекта от полиране и разширяване на всмукателните колектрои?


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 28 мар 2006 12:01


musura написа:аиде и аз да попитам - какъв ще ефекта от полиране и разширяване на всмукателните колектрои?

От полирането на мен ми се подобри чувствителноста на педала на газта или "throttle response".Друго не усетих а докато ги полираш си искарваш просто чудестно :evil:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Глава.....газове....тръби...?

Мнениеот paco » Вто 28 мар 2006 12:41


Symptom написа:Според вас колко позитивен ефект ще има увеличаването на изпускателните отвори на главата с една идея,както и на изп. тръби.

моторче 1.8 ABS 90 к.с ....... 8)


Принципно....

Ако се отпуши прекалено много мотора в следствие на неправилно портване или тръби и гърнета с прекалено голямо Ф-и може да доведе до пресушаване на цилиндрите. Това не е много хубаво ако ще караш как си тряаа :twisted:
(това е за атмосферни двигатели!)
За Турбо двигатели там нещата стоят по-различно даже съвсем.

РАСО


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Глава.....газове....тръби...?

Мнениеот madcap » Вто 28 мар 2006 12:52


paco написа:(това е за атмосферни двигатели!)
За Турбо двигатели там нещата стоят по-различно даже съвсем.

РАСО


я кажи за турбинираните двг-та, че тва не го знам


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Глава.....газове....тръби...?

Мнениеот paco » Вто 28 мар 2006 13:09


madcap написа:я кажи за турбинираните двг-та, че тва не го знам

На кратко там може и без гърнета. :twisted:

Много тунери слагат само права тръба, която изтегля газовете назад подобно на кумин (при спортните ЛАДИ е много разпространено макар те да не са турбо). Говорим за коли, който са правени целево (драг състезания и т.н.). Иначе се слага само задно гърне за да се заглуши трещенето. При мен ще е така.


РАСО


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Re: Глава.....газове....тръби...?

Мнениеот golfer » Вто 28 мар 2006 14:59


paco написа:Много тунери слагат само права тръба, която изтегля газовете назад подобно на кумин (при спортните ЛАДИ


дамм и аз нали съм пишман тунер навремето сложих тръба от скеле на една лада....
проблема беше със съседите :mad: :mad:
причакваха ме с лопати :lol


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Вто 28 мар 2006 15:27


Е аз не говоря за прекалено много разширяване имам предвид 2 мм примерно да се увеличи диаметъра. Все си мисля ,че ще се подобрят нещата. Туи моторче е доста спънато от шваба а може да бяга доста по-добре.

Времето напече и триабва да сменям изп.колекторче, та трябва и да предвидя нещата.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 29 мар 2006 8:26


Само от обработка на отворите.....реално нищо няма да спечелиш.
Това трябва да върви с по-голям диаметър траби. Според мен за твоя случай права тръба, едно задно гърне и си оставаш на същото Ф-и на тръбите.

РАСО


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 29 мар 2006 12:15


Pako не искам да споря с теб, но ако се замислиш колко са груби смукателните и испускателните колектори няма как, дори само да се полират да не даде полужителни резултати, според мен 5-10% икономия+5%повишаване на конете са съвсем реални, освен, това двигателя ще бъде по благоразположен към по нататъчни доработки. :roll: :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 29 мар 2006 15:21


Прав си , но това трябва да върви с една идея по-широка тръба и само едно задно гърне. Тогава вече ефекта наистина ще е забележим.

И още нещо за хората който ще портват или полират колектори.
Когато се прави това използвайте максимум шкурка 100 не по-ситна защото е доказано с тестове, че полиране над това води до обратен ефект. :shock Това е така защото се получава ефект подобен на конденз по стенките на смукателя.

РАСО


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 29 мар 2006 22:20


:shock :shock :shock Добре, че когато полирах нямах под ръка по ситна, а ако не го беше казал това някой колектор можеше и водна да отнесе :roll: :lol: .


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Сря 29 мар 2006 23:49


PACO кво стана с твоя проект, нищо не казваш :?:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 30 мар 2006 13:08


madcap написа:PACO кво стана с твоя проект, нищо не казваш :?:


Скоро...мноо скоро :twisted:

Тва на аватара ми откаде мислиш е 8)

РАСО


Потребителски аватар
dizzel
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 29 май 2005 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот dizzel » Нед 07 май 2006 17:12


Абе можете ли да кажите при мен дали щте има ефект аз сам с АБС МОТОР но главата ми е от ААМ мотор и изпускателните траби отвора е значително по мальк сега взь траби каквито трябва с голям отвор да ги сменям ли



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта