Колеги,
Днес на ректората - пред главния вход. Седя си, кефя се че е петък, и изведнъж почва да излиза яко сивкав дим от всякъде - парно, под педалите, арматурното... яко на изгорял кабел мирише.
Скачам, махам плюса, отварям вратите навсякъде да излезе дима (както се сещате, около мене "сватба" - свиркат, викат, псуват...)
Дима излизаше от към бушоните - на пръв поглед няма нищо (някъде от зад на тях е явно).
Моля да ми препоръчате електричар?
Благодаря предварително!
п.с.
Ваското1, ти разбираш ли от токове?
Подпалих се - издирвам добър електричар
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Всички кабели ли ще подменяш щот тва е кофти? Иначе ако искаш само наякой да смениш мога и аз да ти ги сменя.
Колега на първо време може с един мултицет на РАЗКАЧЕН
акумулатор да го сложиш да измерва до 200 Ома. Единия кабел на + на клемата другия на -. Ако съпротивлението е малко значи имаш окъсяване на кабели някъде.


Колега на първо време може с един мултицет на РАЗКАЧЕН



-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Колега ако показва съпротивление от рода на 2-3-4 ома със сигурност има окъсяване. В такъв случай процедурата е да се разкачат всички букси релета и тн. Слага се минуса на мултицета някъде към купето на маса и мериш всяко плюсово кабелче. Трудно е. Аз правих тая процедура на мотор когато събирах инсталацията след боя. Отне ми 1 ден работа. На кола смятай колко е.




-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Точно на ректората беше първия път когато ми го направи и на мен:) Ама тогава беше съвсем малко. Няколко дни по-късно след едно птп запуши яко. При мен беха се стопили изолациите на всичко кабели за фаровете. Заради бушон менте. Мамата да им таковам на такивата бушони. Бушона беше с стопена капачка ( тя беше паднала от него ), Там където влиза в таблото се беше постопило, но бушона ЦЯЛ. Подивях като го видях това. После още повече като свалих таблото да видя какво става отзад. 5-6 часа ми отидоха докато сменя всички кабели.
Тук съм описал част от проблемите ми.
Ето и малко снимки от веселбата после:

Тук съм описал част от проблемите ми.
Ето и малко снимки от веселбата после:







И при мене се получава едно изпушване като дам на контакт и светнат лампите но не винаги. Разхвърлял съм цялото табло така и не видях от къде излиза този дим. Но пък разбрах как да се оправям - веднага изкл. от контакт и вадя ключа и при следващото запалване всичко е ок. Така и не разбрах от къде е дали от контактен ключ или нещо друго...
- CellNet ™
- Sheriff
- Мнения: 2570
- Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Golf Capital of the World
- Контакти:
didko написа:И при мене се получава едно изпушване като дам на контакт и светнат лампите но не винаги. Разхвърлял съм цялото табло така и не видях от къде излиза този дим. Но пък разбрах как да се оправям - веднага изкл. от контакт и вадя ключа и при следващото запалване всичко е ок. Така и не разбрах от къде е дали от контактен ключ или нещо друго...
И при мен така

Е, както обещах... та да доразкажа:
Отивам аз при Васко (vaskoto1), (ох, нямам думи за тоя човек - пу да не му е уроки), поглежда, захваща се, разглобява*:
- два от основните кабели (за мен лично) за нищо не стават - облицовката се стопила, не мога да видя една жица ли е, няколко ли са?!
- други (от основните кабели, то там май само такива има
) също засегнати, част от тях не малко?!
- проблема - на този етап не може да се останови!?
... праща ме за изолир, след няколко несгоди (БЛАГОДАРЯ НА GOLFER, и половинката му!), които бяха започнали от сутринта
намирам нужното - започва едно ми ти дърпане, разделяне, късане, съединяване, запояване, увиване........... на жици! Само 120 мин.
- после тест ....
- после....
- и т.н. и т.н.
- причината - ключа за светлините (габарити, къси) - отказал, ами само на 16 години е!
Без да влизам в подробности за да не съм отегчителен, бих искал да ви споделя, моите, изводи от всичко:
1. От разговорите с всички присъстващи около ремонта, и в последствие след установяване на причината - ПРИ НАЙ-МАЛКОТО СЪМНЕНИЕ ПРОВЕРЕТЕ ТОКОВЕТЕ ПРИ ЧОВЕК, КОЙТО РАЗБИРА - повярвайте ми - сутринта едва не получих удар, а бях сам! Не ми се мисли за ситуацията, ако бях с бременната ми жена, майка, баба или който и да е било друг, или пък с 120км/ч по магистралата?!?!?
2. При мен е дефектирал ключа, но не е изгорял бушона - КУПЕТЕ СИ ХУБАВИ (не знам какво би трябвало да означават - оригинални) БУШОНИ.
Е, само 2 са, но биха ви спестили време, пари, нерви, та дори и още по-лоши неща
Завършвам с искрени благодарности на Ваското. Голфър. И всички постнали мнението си по темата, защото "Всичко е добре когато свърши добре"
* моля, обърнете внимание кога се развива действието - ПЕТЪК, 18:40ч. старт - 20:45ч. край!!!!!!
Отивам аз при Васко (vaskoto1), (ох, нямам думи за тоя човек - пу да не му е уроки), поглежда, захваща се, разглобява*:
- два от основните кабели (за мен лично) за нищо не стават - облицовката се стопила, не мога да видя една жица ли е, няколко ли са?!
- други (от основните кабели, то там май само такива има

- проблема - на този етап не може да се останови!?
... праща ме за изолир, след няколко несгоди (БЛАГОДАРЯ НА GOLFER, и половинката му!), които бяха започнали от сутринта


- после тест ....
- после....
- и т.н. и т.н.
- причината - ключа за светлините (габарити, къси) - отказал, ами само на 16 години е!
Без да влизам в подробности за да не съм отегчителен, бих искал да ви споделя, моите, изводи от всичко:
1. От разговорите с всички присъстващи около ремонта, и в последствие след установяване на причината - ПРИ НАЙ-МАЛКОТО СЪМНЕНИЕ ПРОВЕРЕТЕ ТОКОВЕТЕ ПРИ ЧОВЕК, КОЙТО РАЗБИРА - повярвайте ми - сутринта едва не получих удар, а бях сам! Не ми се мисли за ситуацията, ако бях с бременната ми жена, майка, баба или който и да е било друг, или пък с 120км/ч по магистралата?!?!?
2. При мен е дефектирал ключа, но не е изгорял бушона - КУПЕТЕ СИ ХУБАВИ (не знам какво би трябвало да означават - оригинални) БУШОНИ.
Е, само 2 са, но биха ви спестили време, пари, нерви, та дори и още по-лоши неща
Завършвам с искрени благодарности на Ваското. Голфър. И всички постнали мнението си по темата, защото "Всичко е добре когато свърши добре"

* моля, обърнете внимание кога се развива действието - ПЕТЪК, 18:40ч. старт - 20:45ч. край!!!!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: radotom и 67 госта