Подпалих се - издирвам добър електричар

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
BAN
Мнения: 135
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Подпалих се - издирвам добър електричар

Мнениеот BAN » Пет 31 мар 2006 9:15


Колеги,

Днес на ректората - пред главния вход. Седя си, кефя се че е петък, и изведнъж почва да излиза яко сивкав дим от всякъде - парно, под педалите, арматурното... яко на изгорял кабел мирише.

Скачам, махам плюса, отварям вратите навсякъде да излезе дима (както се сещате, около мене "сватба" - свиркат, викат, псуват...)

Дима излизаше от към бушоните - на пръв поглед няма нищо (някъде от зад на тях е явно).

Моля да ми препоръчате електричар?
Благодаря предварително!

п.с.
Ваското1, ти разбираш ли от токове?




Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пет 31 мар 2006 9:22


Ужас. Сори ман. Дано не са големи пораженията.... :shock


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 31 мар 2006 9:24


Всички кабели ли ще подменяш щот тва е кофти? Иначе ако искаш само наякой да смениш мога и аз да ти ги сменя. :roll:
Колега на първо време може с един мултицет на РАЗКАЧЕН :!: акумулатор да го сложиш да измерва до 200 Ома. Единия кабел на + на клемата другия на -. Ако съпротивлението е малко значи имаш окъсяване на кабели някъде. :cry: :cry:


BAN
Мнения: 135
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAN » Пет 31 мар 2006 9:32


ами чесно казано незнам какво трябва да се смени - един ли - всички ли?


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 31 мар 2006 9:34


Колега погледни отгоре това дето добавих преди малко. Пробвай първо с мултицета. :cry:


BAN
Мнения: 135
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAN » Пет 31 мар 2006 9:36


ок, ще пробвам - към обяд, че нали пък съм и на работа :roll:

10х


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 31 мар 2006 9:41


Колега ако показва съпротивление от рода на 2-3-4 ома със сигурност има окъсяване. В такъв случай процедурата е да се разкачат всички букси релета и тн. Слага се минуса на мултицета някъде към купето на маса и мериш всяко плюсово кабелче. Трудно е. Аз правих тая процедура на мотор когато събирах инсталацията след боя. Отне ми 1 ден работа. На кола смятай колко е. :cry: :cry: :cry:


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Пет 31 мар 2006 10:22


наистина най-добре е сам да си помогнеш, доколкото можеш. за добър жичкаджия мога да ти препоръчам този в сервиз "европа" на бул. "сливница", малко след орион в посока обеля, от ляво се пада сервиза. но все пак е добре да дадеш колата на познат човек, иначе могат да те одерат.


BAN
Мнения: 135
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAN » Пет 31 мар 2006 10:57


Колеги, благодаря за помощта, особено за отзивчивостта на blacki!

Не можах (по-скоро повече не посмях) да пипам сам, че въобще не разбирам от токове та да не стане по-лошо.


Свързах се с Ваското1, ще помогне, пък после ще разправям к'во било що било.

Благодаря Ви!


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Пет 31 мар 2006 11:26


Точно на ректората беше първия път когато ми го направи и на мен:) Ама тогава беше съвсем малко. Няколко дни по-късно след едно птп запуши яко. При мен беха се стопили изолациите на всичко кабели за фаровете. Заради бушон менте. Мамата да им таковам на такивата бушони. Бушона беше с стопена капачка ( тя беше паднала от него ), Там където влиза в таблото се беше постопило, но бушона ЦЯЛ. Подивях като го видях това. После още повече като свалих таблото да видя какво става отзад. 5-6 часа ми отидоха докато сменя всички кабели.

Тук съм описал част от проблемите ми.

Ето и малко снимки от веселбата после:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


didko
Мнения: 188
Регистриран на: Пет 05 ное 2004 13:55
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот didko » Пет 31 мар 2006 14:44


И при мене се получава едно изпушване като дам на контакт и светнат лампите но не винаги. Разхвърлял съм цялото табло така и не видях от къде излиза този дим. Но пък разбрах как да се оправям - веднага изкл. от контакт и вадя ключа и при следващото запалване всичко е ок. Така и не разбрах от къде е дали от контактен ключ или нещо друго...


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Пет 31 мар 2006 15:25


didko написа:И при мене се получава едно изпушване като дам на контакт и светнат лампите но не винаги. Разхвърлял съм цялото табло така и не видях от къде излиза този дим. Но пък разбрах как да се оправям - веднага изкл. от контакт и вадя ключа и при следващото запалване всичко е ок. Така и не разбрах от къде е дали от контактен ключ или нещо друго...



И при мен така :roll:


BAN
Мнения: 135
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAN » Пет 31 мар 2006 22:59


Е, както обещах... та да доразкажа:

Отивам аз при Васко (vaskoto1), (ох, нямам думи за тоя човек - пу да не му е уроки), поглежда, захваща се, разглобява*:
- два от основните кабели (за мен лично) за нищо не стават - облицовката се стопила, не мога да видя една жица ли е, няколко ли са?!
- други (от основните кабели, то там май само такива има :roll: ) също засегнати, част от тях не малко?!
- проблема - на този етап не може да се останови!?
... праща ме за изолир, след няколко несгоди (БЛАГОДАРЯ НА GOLFER, и половинката му!), които бяха започнали от сутринта :!: намирам нужното - започва едно ми ти дърпане, разделяне, късане, съединяване, запояване, увиване........... на жици! Само 120 мин. :shock
- после тест ....
- после....
- и т.н. и т.н.
- причината - ключа за светлините (габарити, къси) - отказал, ами само на 16 години е!
Без да влизам в подробности за да не съм отегчителен, бих искал да ви споделя, моите, изводи от всичко:

1. От разговорите с всички присъстващи около ремонта, и в последствие след установяване на причината - ПРИ НАЙ-МАЛКОТО СЪМНЕНИЕ ПРОВЕРЕТЕ ТОКОВЕТЕ ПРИ ЧОВЕК, КОЙТО РАЗБИРА - повярвайте ми - сутринта едва не получих удар, а бях сам! Не ми се мисли за ситуацията, ако бях с бременната ми жена, майка, баба или който и да е било друг, или пък с 120км/ч по магистралата?!?!?
2. При мен е дефектирал ключа, но не е изгорял бушона - КУПЕТЕ СИ ХУБАВИ (не знам какво би трябвало да означават - оригинални) БУШОНИ.
Е, само 2 са, но биха ви спестили време, пари, нерви, та дори и още по-лоши неща

Завършвам с искрени благодарности на Ваското. Голфър. И всички постнали мнението си по темата, защото "Всичко е добре когато свърши добре" :да:


* моля, обърнете внимание кога се развива действието - ПЕТЪК, 18:40ч. старт - 20:45ч. край!!!!!!


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 31 мар 2006 23:20


Колега и аз точно от този ключ запалих 2-3 кабела ама не съм ги сменил още щот вътре преди таблото с бушоните имам около 200 кабела :shock То е централно аларми и тн. и тн. Иначе проблема с него го опраих като запоих два кабела на късо колкото за фаровете и сега ще взимам нов скоро. :twisted:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: radotom и 67 госта