Към всички с ПАСАТ - 2.0 - 2Е !!!!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Към всички с ПАСАТ - 2.0 - 2Е !!!!

Мнениеот driver » Сря 26 апр 2006 17:49


Спешно ми трябват номерата които са на дебитомера на Пасат 2.0 115 коня!!!

Мерси!!!




Потребителски аватар
Huse
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Huse » Сря 26 апр 2006 19:03


BOSCH
0 280 202 130
037 906 301 C


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Чет 27 апр 2006 7:52


Huse написа:BOSCH
0 280 202 130
037 906 301 C


БЛАГОДАРЯ!!!


rtv
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rtv » Чет 27 апр 2006 20:11


Да не са ти откраднали и твоя дебитомер, че навалицата с откраднати дебитомери от този тип май стана голяма...

моля попълни си полето местоживеене в профила!
mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Чет 27 апр 2006 20:22


rtv написа:Да не са ти откраднали и твоя дебитомер, че навалицата с откраднати дебитомери от този тип май стана голяма...

моля попълни си полето местоживеене в профила!
mod edit: vaskoto1


Няма как да ми го откраднат :shock :lol:

Просто като купих колата си дебитомера ми беше отварян. Купих си НЕОТВАРЯН втора употреба и мисля, че е от ПАСАТ и затова питам за номерата.
Оригиналния е с номера:

0 280 202 130
037 906 301 C

Този който купих е номера:

0 280 202 106
037 906 301

В червено са разликите в номерата с моя, но колата ми работи перфектно с него!


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Нед 30 апр 2006 16:28


Моят пасат го купих с 106. Без да съм сигурен мисля, че разликата е в един отвор за регулиране въздуха на празен ход. Намира се до изхода към двигателя. При 106 е затапен а при другия се върти с отвертка и се ререгулират газовете. При затапеният реглажа се извършва с многооборотен потенциометър закрепен на въздущният филтър. Тоест ако имаш потенциометър може да ползваш и двата вида дебитомери стига да затвориш отвора, а ако нямаш трябва да е този с отвора.
пп Ако мериш дебитомера трябва да подадеш напрежение 5V между двата края на потенциометъра и да мериш как се променя U на средният при местане на клапата, а не на ом както пише в някои книги.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Към всички с ПАСАТ - 2.0 - 2Е !!!!

Мнениеот kris11 » Пон 01 май 2006 18:27


driver написа:Спешно ми трябват номерата които са на дебитомера на Пасат 2.0 115 коня!!!

Мерси!!!

Същият се монтира и на 155 TS 2,0l 8V, само , че там е обърнат за да ти е по-гадно на 180 градуса. Капака се пада от долната страна.На ПХ напрежението е в грниците 0,9-0,95 V
Това , че е отварян не е болка стига да не са надрани дълбоко пистите където обикаля плъзгача.Ако има нагар, мръстотия се чисти с WD 40 , пистите с тънка шкурка от номер 280 нагоре


Boro
Мнения: 167
Регистриран на: Чет 22 дек 2005 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boro » Пон 01 май 2006 19:03


WD 40 е хубава смазка ама не е за електроника. При агресивни почистващи смазки се разтваря черната писта по която върви плъзгача. Основен проблем е износването и. Другият проблем са майсторите, като не знаят от къде ти е проблема почват да натягат или разхлабват пружината. За да не съм голословен: моят дебитомер един майстор докато видя го пръсна със спрей и след месец черното се беше разтекло по платката; в прехвален столичен сервиз на приятел му натегнаха пружината защото не работи добре на празен ход, проблема беше от газовата - работеше на газ и бензин едновремено. Та по леко с дебитомера, че е около 1000-рка.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 02 май 2006 21:27


Aз почистих само с шкурка и спирт. При мен двигателя мърка , ама е различен от VW / все пак е "най-малкият 8 цилиндров двигател " :D има малко повече свещи на цилиндър.
Пртеди да пипам дебитомера оборотите ми играеха много и почти се опитваше да загасне на ПХ и след малко вдигне обороти до към 1500 и пак се опитва да гасне.
Пружината беше много разхлабена.Но и смучеше въздух през гумените смукателни тръбички.
Опитвам се да помогна , не се напъвам с другата кола.


ABC
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Към всички с ПАСАТ - 2.0 - 2Е !!!!

Мнениеот ABC » Сря 18 фев 2009 21:03


Влизаш в нета пишеш http://ecat-online.bosch.de/toc/frame1.html набираш си колата с всички подробности които ти предлага каталога даваш търсене и можеш да видиш всяка една част произведена от Bosch и монтирана в колата



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 61 госта