Проарм Груп ООД, София, Младост-3, бл. 326, тел. 974 42 76
www.proarm.911.bg
с членска карта на VW Club - 10% отстъпка за алармите и 5 % за car audio
Проарм Груп ООД - Автоаларми и car audio
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Re: Проарм Груп ООД - Автоаларми и car audio
Искам да споделя впечатленията си за тази фирма.
Поисках да ми монтират аларма, която да се интегрира към централно на колата, става дума за Пасат Б5.5 2004г.
Избрах да ми се сложи алармата МАК 3000, българско производство. Отидох до сервиза, имаше опашка от коли, а трябваше да се връщам в работа. Реших да оставя колата, и попитах дали в такъв случай издават документ че колата е приета за сервизно обслужване. На този въпрос хората направо се измяха, почнали да ми казват че щом не има вярвам да вървя на друго место. Така ли трябва да се говори с клиентите?
Оставих колата, върнах се след няколко часа, монтажа беше извършен добре, поне с таково впечатление останах, имаше вода в салона (май от климатик), която бяха изсушили, т.е. постараха се да си свършат работа. По време на обяснение човека каза че са правели коли и по-добра от моята, което донякъде е обидно, все едно имам някаква бричка а не кола.
Изводи: умеят да слагат аларми, но отношението към клиента е зле.
Поисках да ми монтират аларма, която да се интегрира към централно на колата, става дума за Пасат Б5.5 2004г.
Избрах да ми се сложи алармата МАК 3000, българско производство. Отидох до сервиза, имаше опашка от коли, а трябваше да се връщам в работа. Реших да оставя колата, и попитах дали в такъв случай издават документ че колата е приета за сервизно обслужване. На този въпрос хората направо се измяха, почнали да ми казват че щом не има вярвам да вървя на друго место. Така ли трябва да се говори с клиентите?
Оставих колата, върнах се след няколко часа, монтажа беше извършен добре, поне с таково впечатление останах, имаше вода в салона (май от климатик), която бяха изсушили, т.е. постараха се да си свършат работа. По време на обяснение човека каза че са правели коли и по-добра от моята, което донякъде е обидно, все едно имам някаква бричка а не кола.
Изводи: умеят да слагат аларми, но отношението към клиента е зле.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта