моля ви помогнете ми ,имам сериозен проблем с хидравликата на vw golf 3. скасан е един болт на стойката която даржи хидравлчната помпа кам блока на двигателя а друг болт е разбил гнездото .
какво сте ме посаветвате
проблем с хидравликата
Имах проблем с хидравличната помпа на моя Пасат преди 2 години.
Случи се на разклона за Килифарево. Тъкмо бяха оправили околовръсния път. Но като го свързвали със старата отсечка не срешнали нивата и се образувала яма дълга 10-12м, с денивелация от около 0.5 м на хребета на един хълм - така че не се забелязва от далеч.
Пролетях с 80 км/h около 8м и се стоварих в чакъла на дъното.
Невероятно усещане!
Купувайте си Пасати за да оцелявате!
Та на темата. Тъй като хидравличната помпа е най отпред и най-отдолу - чакъла беше отнесъл част от корпуса и. Други повреди нямаше, освен драскотини по картера.
Първата справка в магазините показа че цената на помпата е около 700 лв.
Затова преминах на вариант употребявана (дано не употребена).
Най-важното: специалистите казват ,че помпите са еднакви за всички модели на Голф, Пасат, Ауди а може би и за други марки.
Произвеждат се от различни заводи (включително в US), но трябва да са с еднакви присъединителни размери.
Разликите са в това дали са с монолитен или разделен блок.
Също така има разлика в щуцерите на шланговете при различните модели излизат в различни посоки. Трябва да си търсиш такава подобна на твоят оригинален модел. В противен случай шланговете или ще се преплитатили въобще няма да могат да се свържат.
Важно - вземи помпата заедно с оригиналната шарнирна конзола на която се крепи и чрез която се натяга ремъка. Само тогава ще си сигурен, че ремъчната шайба на помпата ще застане срещу шаибата на коляновия вал.
Ние се опитахме да монтираме една помпа на моята конзола и шайбите се разминаха. Затова вярвам, че размера който се гарантира от различните производители е растоянието от шарнирите до шайбата, докато тялото на помпата се закрепя за конзолата по различен начин при различните модели.
Мястото където намерих няколко помпи е разположено на входа на Търново (идвайки от София). На първия надлез се качваш горе и тръгваш на дясно. След около 200 м от ляво е автоморгата.
Цените тогава бяха около 60 лв. Аз предпочетох една от 120 лв защото уж била от по-новия модел В5 на Пасат.
Имам си и оплакване - в ръцете си чувствам слаби вибрации при ниска скорост. Но това са рисковете като купуваш употребени части
Случи се на разклона за Килифарево. Тъкмо бяха оправили околовръсния път. Но като го свързвали със старата отсечка не срешнали нивата и се образувала яма дълга 10-12м, с денивелация от около 0.5 м на хребета на един хълм - така че не се забелязва от далеч.
Пролетях с 80 км/h около 8м и се стоварих в чакъла на дъното.
Невероятно усещане!
Купувайте си Пасати за да оцелявате!
Та на темата. Тъй като хидравличната помпа е най отпред и най-отдолу - чакъла беше отнесъл част от корпуса и. Други повреди нямаше, освен драскотини по картера.
Първата справка в магазините показа че цената на помпата е около 700 лв.
Затова преминах на вариант употребявана (дано не употребена).
Най-важното: специалистите казват ,че помпите са еднакви за всички модели на Голф, Пасат, Ауди а може би и за други марки.
Произвеждат се от различни заводи (включително в US), но трябва да са с еднакви присъединителни размери.
Разликите са в това дали са с монолитен или разделен блок.
Също така има разлика в щуцерите на шланговете при различните модели излизат в различни посоки. Трябва да си търсиш такава подобна на твоят оригинален модел. В противен случай шланговете или ще се преплитатили въобще няма да могат да се свържат.
Важно - вземи помпата заедно с оригиналната шарнирна конзола на която се крепи и чрез която се натяга ремъка. Само тогава ще си сигурен, че ремъчната шайба на помпата ще застане срещу шаибата на коляновия вал.
Ние се опитахме да монтираме една помпа на моята конзола и шайбите се разминаха. Затова вярвам, че размера който се гарантира от различните производители е растоянието от шарнирите до шайбата, докато тялото на помпата се закрепя за конзолата по различен начин при различните модели.
Мястото където намерих няколко помпи е разположено на входа на Търново (идвайки от София). На първия надлез се качваш горе и тръгваш на дясно. След около 200 м от ляво е автоморгата.
Цените тогава бяха около 60 лв. Аз предпочетох една от 120 лв защото уж била от по-новия модел В5 на Пасат.
Имам си и оплакване - в ръцете си чувствам слаби вибрации при ниска скорост. Но това са рисковете като купуваш употребени части

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта