при влажно време, ако колата е стояла на мокро някъде, като я запаля като прекъсване е, след като я покарам 20-30 минути вече не го прави
сега ясно е, че нещо се мокри или овлажнява
но как да разбера кое е? и защо го прави
ако са свещи и после като се нагреят влагата изчезва, това ми е обяснението,
от скапани кабели някаква утечка да е поркай влагата?
как да разбера кое се мокри
- pit
- Мнения: 693
- Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако искаш да видиш кабелите, ето ти по български вариант:
Вечерта на тъмно палиш колата,отваряш капака и отиваш отпред при двигателя,почти затваряш капака за да стане колкото може по-тъмно при двигателя и през цепката гледаш за "искрене" около кабелите.
Ако никъде няма искри,оглеждаш си ХУБАВО бобината за пукнатини...при мене беше това.Като вали или минеш през локва,мокриш двигателя,той като поработи загрява,прави пара и бобината/в моя случай/,пускаше искри през пукнатото настрани към влагата...дано съм помогнал
Успех!
Вечерта на тъмно палиш колата,отваряш капака и отиваш отпред при двигателя,почти затваряш капака за да стане колкото може по-тъмно при двигателя и през цепката гледаш за "искрене" около кабелите.
Ако никъде няма искри,оглеждаш си ХУБАВО бобината за пукнатини...при мене беше това.Като вали или минеш през локва,мокриш двигателя,той като поработи загрява,прави пара и бобината/в моя случай/,пускаше искри през пукнатото настрани към влагата...дано съм помогнал
- chefo_
- Мнения: 711
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
- Автомобил: vw golf 97 ubi
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: как да разбера кое се мокри
колеги и аз имам същия проблем, само 4е, нямам нито цепнатини на бубината нито кабелите са мокри или нещо такова.от какво може да е,имали вариант да има отте4ка покрай стартера нещо понежетой винаги е във вода!?
Re: как да разбера кое се мокри
Извинявам се за поста че не е по темата понеже колегата спомена оттечка , нея винаги ще я има особено като се кара на фаровете за хората с обслужваемите акумулатори , миите си ги отгоре защото кипят доста 
- chefo_
- Мнения: 711
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
- Автомобил: vw golf 97 ubi
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: как да разбера кое се мокри
да може и така да е прав си само 4е аз съм със сух акумулатор,запе4атан е и си има само едно око по което се разбира в какво състояние е.мисълта ми е такава 4е колата си работи и няма ядове мокриш вси4ко и пак няма ядове когато подадеш гас от около 1ооо до към 3или 4ооо оборота пука все едно не и стига бензина и след това се изфорсира.итогава нямя ядове ама ако я караш прекъсва все едно ми е отишла бензиновата помпа или няма бензин,а помпата си работи 4удно а и бензин има да се одавиш...незнам какво да правя. моля помогнете с някое предложение
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: как да разбера кое се мокри
chefo_ написа:да може и така да е прав си само 4е аз съм със сух акумулатор,запе4атан е и си има само едно око по което се разбира в какво състояние е.мисълта ми е такава 4е колата си работи и няма ядове мокриш вси4ко и пак няма ядове когато подадеш гас от около 1ооо до към 3или 4ооо оборота пука все едно не и стига бензина и след това се изфорсира.итогава нямя ядове ама ако я караш прекъсва все едно ми е отишла бензиновата помпа или няма бензин,а помпата си работи 4удно а и бензин има да се одавиш...незнам какво да правя. моля помогнете с някое предложение
С какъв ДВГ си...иначе това си е симптом на "невидима" пукнатина по дистрибуторната капачка...
Re: как да разбера кое се мокри
joker написа:chefo_ написа:да може и така да е прав си само 4е аз съм със сух акумулатор,запе4атан е и си има само едно око по което се разбира в какво състояние е.мисълта ми е такава 4е колата си работи и няма ядове мокриш вси4ко и пак няма ядове когато подадеш гас от около 1ооо до към 3или 4ооо оборота пука все едно не и стига бензина и след това се изфорсира.итогава нямя ядове ама ако я караш прекъсва все едно ми е отишла бензиновата помпа или няма бензин,а помпата си работи 4удно а и бензин има да се одавиш...незнам какво да правя. моля помогнете с някое предложение
С какъв ДВГ си...иначе това си е симптом на "невидима" пукнатина по дистрибуторната капачка...
Съгласен съм с колегата

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: как да разбера кое се мокри
Познавам един индивид с ABS двигател на Голф 3.Беше му избил някакъв семеринг на делкото и от там му ловеше конденз в самата капачка
Никой не вярваше,че е от това,но като спря теча от делкото спря и влагата в капачката.
- chefo_
- Мнения: 711
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
- Автомобил: vw golf 97 ubi
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: как да разбера кое се мокри
абф е мотора.ка4вам се да гледам капа4ката сега.
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: как да разбера кое се мокри
Аз кабел съм го хващал, че е заминал като без да искам буквално си го хванах, иначе на тъмно не можах да видя искрите.
И един въпрос - ако на прецакан кабел се сложи фазомер не би ли трябвало фазомера да светне ако искри ?
И един въпрос - ако на прецакан кабел се сложи фазомер не би ли трябвало фазомера да светне ако искри ?
Последна промяна от Pavcho2 на Пон 21 мар 2011 18:39, променено общо 1 път.
- kacarov_dupnitsa
- Мнения: 1649
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 12:01
- Автомобил: Ауди А6
- Двигател:
- Местоположение: Станке Димитров
- Контакти:
Re: как да разбера кое се мокри
Имам абсолютно същият проблем 

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: как да разбера кое се мокри
аз си го обяснявам с капачката на делкото
куха е все пак и от топлината и малко влага се запотява едно хубаво
аз лично първото нещо за смяна след ангренажа беше палец и капачка
не са скъпи - пробвайте вместо да се мъчите
куха е все пак и от топлината и малко влага се запотява едно хубаво
аз лично първото нещо за смяна след ангренажа беше палец и капачка
не са скъпи - пробвайте вместо да се мъчите
- chefo_
- Мнения: 711
- Регистриран на: Пон 06 авг 2007 13:43
- Автомобил: vw golf 97 ubi
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: как да разбера кое се мокри
аз разбрах къде е проблема.хи4 не е делко нито бубина.снопа от кабелите които се събират за вси4ки дат4ици от мотора къмкомпа се мокри и задържа влага докато е мокро.
не си ремонтирайте колите излишно. аз още не съм ама ми е време
поздрави мерси за помоща,и се надявам да бъде полезен поста ми

поздрави мерси за помоща,и се надявам да бъде полезен поста ми

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Milcho83 и 101 госта