Теч от семеринга на коляновия вал.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Теч от семеринга на коляновия вал.
Тече масло от двигателя и оставя мазни петна. Тая зима си нямах друга работа и сложих Мобил1 полусинтетика. Сега в жегите текна като лейка . Всичко е в масло . Тече от капака на клапаните. Целия ми стартер е в масло и всичко отдолу е в масло. Теча е от задния семеринг на коляновия вал и пръска всичко наоколо. Не искам да слагам добавки. Ако сменя маслото с минерално както преди дали има ли шанс да се върне старато положение или тая плоусинтетика е вече е доповредила въпросния семеринг? Ремонта е тежък и труден за "пред блока". Колко пари ориентировъчно е въпросната процедура по смяната на смеренига и къде....
- blackpearl
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Аз съм с мобил 10-40 и няква руска добавка и сега като се постопли и при мен се проявиха някви течове в повече, до сега съм нямал нито един теч и по едно време взе от гарнитурата на главата да избива и от клапаните. Преди това бях с Селения+СТОП добавка и бях супер доволен. Сега също съм доволен, но мисля че не е за тези километри това масло, я кажете с какво да го сменя?Колата е на 170к.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Да ви кажа, аз съм с IGOL 10W40 и нямам никакви оплаквания, а колата е на 190к км. Леко омаслява от едната страна на гарнитурата на клапаните, но това е защото не я смених след отварянето, а и може би не е хубаво стегнато там. Преди карах с 10W40 Shell, но ми губеше от него. И двете се водят полусинтетика.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Liquid75 и 35 госта