Проблеми с термосуич, прегряване и .....

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Проблеми с термосуич, прегряване и .....

Мнениеот Pichaga » Вто 23 ное 2004 9:36


Пичове здраво на всички...отдавна не сме си писали, ама почнах нова работа и се е .....таковало следят ме като концлагерист.....
както и да е ориентиам се и пак ще се включвам
нещо голфа се бъгна
първо не ще да включва перката радиатора, т.е минава доста средата и трябва да я изфорсираш яко и тогава я включва-пада до нормалната темп.
отивам да я видят и майстора мръхтя, мръхтя и заключи.или се е прецакал суича и включва на по-висока темп. или водната помпа не ти дава достатъчно дебит и не загрява достатъчно датчика за включване на перката и като изфорсираш зягрява и включва, отделно че парното е по-слабо и като дадеш газ се усилва
второ купих термосуич с три крачета на моя мотор МН такъв го дават и на него пише 95-102 градуса, а ми е с една скорост перката кво означават тия градуси не ели за първа и за втора скорост тия градуси, датчика е BEHR, дайте идеи за кво става въпрос, щото това-дай първо да сменим датчика и ако не се оправи ще сменяме водна помпа не ми харесва, отделно че не си карам колата, щото ме е страх да нея прегрея по задръстванията :cry:




Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 23 ное 2004 9:50


Термосуича ти е за двустепенен мотор а ти си с едностепенен - на кое краче си вързал перката? Да не си го вързал така че да се пуска на 102 градуса, демек на 2-ра степен и за това да грееш?


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 23 ное 2004 9:53


още не съм го вързал, а стария е също с три крачета и буксата е с три отвора-пълна мистерия, досега стария си работеше въпреки че е с три крачета :cry:


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: Проблеми с термосуич, прегряване и .....

Мнениеот rmk » Вто 23 ное 2004 11:46


Pichaga написа:... второ купих термосуич с три крачета на моя мотор МН такъв го дават и на него пише 95-102 градуса, а ми е с една скорост перката кво означават тия градуси не ели за първа и за втора скорост тия градуси, датчика е BEHR, дайте идеи за кво става въпрос, щото това-дай първо да сменим датчика и ако не се оправи ще сменяме водна помпа не ми харесва, отделно че не си карам колата, щото ме е страх да нея прегрея по задръстванията :cry:

Ако не се лъжа числата показват, че при 102 ще се включи перката, при 95 ще изключи, само дето много висока ми се струва температурата. Щом датчика е с 3 крачета трябва да имаш две двойки числа.
Освен това как така стария ти датчик е с три крачета, а перката с една степен ? Колко жици влизат в мотора на перката ?


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 23 ное 2004 11:51


две жици влизат в мотора на перката
и на мене ми се струва висока тая температура 102 градуса, някой ако знае термосуича на колко трябва да пуска и спира при г2,1,3 бензин карбуратор....
а за проблема с форсажа и водната помпа няма ли някой да ми налее акъл....плс


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 23 ное 2004 11:56


О спамър, как е на новата работа, май не е много добре?!?!? :(

3
Cooling system
Type . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Pressurised with pump driven by timing or V-belt. Front mounted
radiator with internal or external expansion tank. Electric cooling fan
Radiator/expansion tank
Cap operating pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1.2 to 1.5 bar
Thermostat
Minimum stroke . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7.0 mm
Opening temperature:
1.05 and 1.3 litre engines:
Rocker finger tappet type . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92°C
Hydraulic tappet type . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 87°C
1.6 and 1.8 litre engines . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 85°C
Fully open temperature:
1.05 and 1.3 litre engines:
Rocker finger tappet type . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108°C
Hydraulic tappet type . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 102°C
1.6 and 1.8 litre engines . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105°C
Cooling fan thermo-switch
Carburettor engines:
Switch-on temperature . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93° to 98°C
Switch-off temperature . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 88° to 93°C
Fuel injection engines (except 16 valve):
Switch-on temperature:
Single speed and 1st stage of twin speed . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92° to 97°C
2nd stage of twin speed . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 99° to 105°C
Switch-off temperature:
Single speed and 1st stage of twin speed . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84° to 91°C
2nd stage of twin speed . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91° to 98°C
Injector cooling:
Switch-on temperature . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 110°C
Switch-off temperature . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103°C
Specifications


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 23 ное 2004 11:59


Cooling fan thermo-switch
Carburettor engines:
Switch-on temperature . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93° to 98°C
Switch-off temperature . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 88° to 93°C

благодарско на новата работа е ..............лапам шпека здраво
добре де доколкото разбирам това е за моя мотор е добре де каква е тая темп. от 95-102 мамка му и датчик 16 кинта се набутах


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Вто 23 ное 2004 12:08


Тези градуси горе ми се струват пефектни.
Колкото до парното - и аз имах същия проблем. Като дам газ и помпата върти бързо - имаше леко парно, спра ли на светофар - клинч. Оказа се че ми се е запушило радиаторчето в купето и последва разглобяване.

http://rmk.hit.bg/car/index.html


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 23 ное 2004 12:10


радиаторче-ново, термостат нов и перфектно отваря и затваря, антифриз-сменян преди 1 година и в добра концентрация
баси освен да им го върна на ауто+ въпреки че те се кълняха че е този по каталог и ми го показа, че е тоя суич .....


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 23 ное 2004 12:12


Изображение

5

035 919 369 B

THERMO SWITCH
FOR AUTOMATIC CHOCK
30/40C M10X1
2 PIN
RED


(5)

035 919 369 C


THERMO SWITCH
FOR INTAKE MANIFOLD HEATING
55/65C M10X1
2 PIN
WHITE


(5)


035 919 369 M


THERMO SWITCH


-10/20/80C
M14X1,5
2 PIN
WHITE DIGIFANT



(5)

037 919 369

THERMO SWITCH
FOR SWITCHING OFF
AIR CONDITIONER 112/119C M10X1
2 PIN
BLUE AIR CONDIT.


6


035 919 369 D


THERMO SWITCH
FOR LAMBDA PROBE
FOR VEHICLES WITH REGULATED
CATALYST 25/17C M10X1
2 PIN
BLACK
K-JETRONIC



(6)


027 919 369 B


THERMO SWITCH
FOR LAMBDA PROBE
FOR VEHICLES WITH REGULATED
CATALYST 45/17C M10X1
2 PIN
BLACK
K-JETRONIC



(6)


055 919 369 A


THERMO SWITCH


2 PIN
WHITE
M10X1
1.3LTR.



Според мен ти трябва това ( последната позиция , нали беше 1,3 и това се отнася за 1987 или беше по-нов?)

http://www.elcats.ru/fullinfo.asp?pid=32372B3E


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Вто 23 ное 2004 12:21


Pichaga написа:радиаторче-ново, термостат нов и перфектно отваря и затваря, антифриз-сменян преди 1 година и в добра концентрация
баси освен да им го върна на ауто+ въпреки че те се кълняха че е този по каталог и ми го показа, че е тоя суич .....

Ами при мен като пипах с ръка двете тръби за радиаторчето които влизат в купето едната беше топлата, а другата студена и работата стана ясна, но ако при теб и двете са топли и водата ти се загрява над 90 градуса просто нямам обеснение, освен лостовете на парното да са ти откачени или блокирали и да не прекарват въздуха през радиатора.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 23 ное 2004 12:55


точно това е брабусе,,,,1,3 от 87 и пише че е с два пина т.е. с две крачета така ли...е сега отивам да им го набия в главите..., въпреки че старият е с три крачета, който е в момента, баси мистерията
а rmk нямам проблем и с лостчетата на парното, освен някъде да имам възглавница, въпреки, че несъм отварял системата


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 24 ное 2004 11:50


смених термосуича с две крачка /мерси брабус/ тия от ауто + са леко заспали, утре ще пробвам дали е от него или е заминала водната помпа...как може да замине водна помпа като дава по-малък дебит нямам идея ама ще видим
включва на 95 и изключва на 90 градуса


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Пет 26 ное 2004 0:21


А сигурен ли си че термометъра ти показва вярно?

Значи около скапания акумолатор имах следния проблем карам си аз по магистралата перфектна темперетура 90 C, точно спирам гася отивам да пикая връщам се в колата и само като дам контакт и гледам темперетура 120 C и се хващах за главата отивам отпред гледам всичко здраво викам си тука нещо си е ебало майката при 120 C тая кола отдавна нямаше да върви, паля тръгвам и в момента в който запаля темперетурата пада на 110 и след още малко сваля на 95 обаче перката не включва ?? като покарам темп. си се връща на 90 :)
в града перката ми се включваше на 100 C ... и се изкл. на 95


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 26 ное 2004 13:14


да датчика показва правилна температура....сега не съм в София, но вчера са сменили термосуича с новия /Behr/ между впрочем и оригиналния е тая марка, само дето новия няма щемпел ауди фолксваген, и е започнала да включва перката, но на малко по-висока температура от тази която преди включваше и трябва да се изфорсира-пълна загадка


на майстора идеята е че лопатките на водната помпа са изхабени и на празен ход не дава достатъчно дебит за да влезе достатъчно гореща вода в радиатора и да стигне 95 грдуса и да включи , по-слоб дебит на ниски обороти и не включва перката щото темп. не стига 95 в радиатора а при датчика вече е минала 95 /той е при термостата/
давайте мнеия на този въпрос с повишена трудност, че се връщам чак в неделя



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта