Здравейте, подобна тема има но е от 2004 година,затова питам отново,
Golf 3 двигател ABU 1.6 карам го от 1 месец,температурата на охладителната система при дълъг път пада под 60 градуса а градско стига най-много70-80 в много редки случаи 85-88 градуса,днес смених термостата с VERNET (87 C) (стария термостат беше BEHR 84C.)и температурата вече стои 88-95 C,в задръствания 100 C. Въпроса ми е дали 100 градуса са нормални при задръстване или да си търся друг термостат защото е явно че 100 те градуса са вследствие от него !!
Температура на двигателя Golf 3 ABU
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Как да проверя дали работи ??? какъв е принципа на работа ,датчика над термостата ли подава импулсз за първа или втора степен към перката ??
Последна промяна от Ronin на Съб 08 юли 2006 17:02, променено общо 2 пъти.
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Сега проверих перката ,на около 90 градуса и малко отгоре маркуча от термостата става топъл, на 92 градуса включва перката на бавни обороти ( първа степен),втора също работи като и пусна плюс от акумолатора за проба, въпроса ми беше температура около 100 градуса в задръстване дали е нормално или да си сложа друг термостат с температура на отваряне 84 градуса (стария беше такъв) този е на 87 градуса,и да перефразирам накрая за да не разводнявам нещата ,вашите VW стигат ли 100 градуса в жегата градско или не !!!
- simon
- Мнения: 218
- Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
- Автомобил: Hyundai Tucson
- Двигател:
- Местоположение: Русе
1.4 абд с нов термостат и проверени датчици,степени на перката и уред на таблото ми показа в жегите 2-3 пъти малко преди 100 градуса.Зависи от налягането на сиситемата ама пък нали 90 са нормални,спомена ми майстора,че не му харесва топлоотдаването на радиатора,че май ще има нов или промивка/се надявам/.Аз само на това го отдавам тези 100 градуса почти сам сигурен,че италианеца е карал с боза и кал вместо антифриз,сега се чудя що не промих с някоя присадка като сменях антифриза.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Абсолютно вярно! За съжаление... Освен това съм чувал, че хвърлял и гарнитурата доста лесно... Според мен слагай термостат на 84 градуса. Другото също е вярно - италиянците /честита да им е титлата/ са си страшни мордари - маса коли съм видял от Италия с ръждивокафява мътилка в разширителните съдове... За спекли в отворено положение термостати, изпогоряли датчици, несменяни с години консумативи при коли внос от там всеки е чувал.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта