Температура на двигателя Golf 3 ABU

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Температура на двигателя Golf 3 ABU

Мнениеот Ronin » Съб 08 юли 2006 16:32


Здравейте, подобна тема има но е от 2004 година,затова питам отново,
Golf 3 двигател ABU 1.6 карам го от 1 месец,температурата на охладителната система при дълъг път пада под 60 градуса а градско стига най-много70-80 в много редки случаи 85-88 градуса,днес смених термостата с VERNET (87 C) (стария термостат беше BEHR 84C.)и температурата вече стои 88-95 C,в задръствания 100 C. Въпроса ми е дали 100 градуса са нормални при задръстване или да си търся друг термостат защото е явно че 100 те градуса са вследствие от него !!




Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Съб 08 юли 2006 16:52


Провери дали ти работи първа степен на перката :roll:


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Съб 08 юли 2006 16:53


Как да проверя дали работи ??? какъв е принципа на работа ,датчика над термостата ли подава импулсз за първа или втора степен към перката ??

Последна промяна от Ronin на Съб 08 юли 2006 17:02, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Съб 08 юли 2006 16:55


Ами оставяш колата да работи на място,гледаш температурата на таблото и същевременно перката на колко градуса ще включи.Незнам дали може с мултицет да се проверява :roll:


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Съб 08 юли 2006 17:50


Сега проверих перката ,на около 90 градуса и малко отгоре маркуча от термостата става топъл, на 92 градуса включва перката на бавни обороти ( първа степен),втора също работи като и пусна плюс от акумолатора за проба, въпроса ми беше температура около 100 градуса в задръстване дали е нормално или да си сложа друг термостат с температура на отваряне 84 градуса (стария беше такъв) този е на 87 градуса,и да перефразирам накрая за да не разводнявам нещата ,вашите VW стигат ли 100 градуса в жегата градско или не !!!


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 08 юли 2006 19:15


Според АутоДата оригиналния ти термостат трябва да отваря на 84 градуса.За загряването - ако си в задръстване и е жега е нормално.При мен 100 не е стигало, но 95 да.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Съб 08 юли 2006 19:43


Ronin написа: ,вашите VW стигат ли 100 градуса в жегата градско или не !!!

На много стигат :!: А и показанията ма таблото не са 100% вярни :!:


Потребителски аватар
LD
Мнения: 106
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 10:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот LD » Пон 10 юли 2006 9:53


И аз съм с ABU, термостата с който си дойде колата беше като твоят BEHR 84C, лятото извън града най-много до 70 стигаше, в града до 90. След смяната си държи около 90, но повече от 95 не съм виждал! :wink:


Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот simon » Пон 10 юли 2006 10:11


1.4 абд с нов термостат и проверени датчици,степени на перката и уред на таблото ми показа в жегите 2-3 пъти малко преди 100 градуса.Зависи от налягането на сиситемата ама пък нали 90 са нормални,спомена ми майстора,че не му харесва топлоотдаването на радиатора,че май ще има нов или промивка/се надявам/.Аз само на това го отдавам тези 100 градуса почти сам сигурен,че италианеца е карал с боза и кал вместо антифриз,сега се чудя що не промих с някоя присадка като сменях антифриза.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 10 юли 2006 11:06


Чувал съм че на ABU моторите им викат "Чайници". mhihi mhihi mhihi
Принципно работят на по-висока температура, така че тия 100 градуса не мисля че са проблем някакъв.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пон 10 юли 2006 15:21


Абсолютно вярно! За съжаление... Освен това съм чувал, че хвърлял и гарнитурата доста лесно... Според мен слагай термостат на 84 градуса. Другото също е вярно - италиянците /честита да им е титлата/ са си страшни мордари - маса коли съм видял от Италия с ръждивокафява мътилка в разширителните съдове... За спекли в отворено положение термостати, изпогоряли датчици, несменяни с години консумативи при коли внос от там всеки е чувал.


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Пон 10 юли 2006 22:44


Днес сложих WAHLER на 84 С. цена 27 лв. :twisted: обезвъздуших....или поне така си мисля....в горния маркуч на радиатора май има въздух ама ако има проблем тогава ще обезвъздушавам пак....че стана късно и тъмно..при пробите най много 90 градуса стигна което е добре....утре ще пиша за резултата.....


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 11 юли 2006 23:39


Значи проблема е решен ,новия термостат поддържа температура извън градско 70-80 градуса,градско 80 максимум 90 стига и то веднъж за 140 км.така че решението е в полза на качествения термостат..... :lol:


Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот simon » Сря 12 юли 2006 9:43


Стига колега 70-80 градуса извънгардско не е нормално!Дерзай още нещо не е наред. :(


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 12 юли 2006 9:51


simon написа:Стига колега 70-80 градуса извънгардско не е нормално!Дерзай още нещо не е наред. :(


съвсем нормално си е "колега"

ти на колко мислиш че трябва да е?на 60?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта