Здравейте, харесали сме PASSAT B4, 1.6, произведен 1996г, може ли да ми кажете какви са слабостите на този модел и на какво да обърнем внимание.
Благодаря ви предварително!
заглавието. mod edit: vaskoto1
ще купувам PASSAT B4, 1.6-дайте мнения.
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
vaskoto1 написа:мотора е слаб за това купе...

Кола-мечта. Пасат 1.6 с клима, на газ....

Диана, търсете по-добре нещо малко по-мощно. Ако пък вече сте решили да вземате този, внимавайте с двигателя, да не е към края на силите си.
Относно поддръжка - чети има теми доста. Общо взето няма много кусури колата. Редовна поддръжка от добър сервиз и сте ОК!
Успех!
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4232
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
един приятел има същия такъв, бял седан с клима, 1.6mpi 101 коня.
вече 2 години не слиза от него и почти нищо не е пипал по него освен масла накладки и подобни.
ужасно е доволен, газ няма, колата с климатик и 4 човека си вдига 180 и хич не е бавна, разхода е според зависи но общо взето е доста икономична.
вече 2 години не слиза от него и почти нищо не е пипал по него освен масла накладки и подобни.
ужасно е доволен, газ няма, колата с климатик и 4 човека си вдига 180 и хич не е бавна, разхода е според зависи но общо взето е доста икономична.
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Ако е 101 кончета, хич не е малък двигателя.
За семеен автомобил си е много добре, че е и сравнително по-икономична от 1.8, които са и по-слаби на всичкото отгоре.
Направо ми се повръща от такива изцепки с малките двигатели...
Като че ли всички карат МакЛаръни, мама му стара.
Това е типично селска парвенющина.
айде да се поохлабиш малко в изказванията си ако нямаш нищо против...mod edit: vaskoto1
За семеен автомобил си е много добре, че е и сравнително по-икономична от 1.8, които са и по-слаби на всичкото отгоре.
Направо ми се повръща от такива изцепки с малките двигатели...

Като че ли всички карат МакЛаръни, мама му стара.
Това е типично селска парвенющина.
айде да се поохлабиш малко в изказванията си ако нямаш нищо против...mod edit: vaskoto1
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
приятелю-изказваш се твърде неподготвен. не изхождай от 101 коня а от степента на "изцеждане" на мощността от мотора. което е в пряка връзка с ресурса му!
1.8 75 коня е почти вечен мотор точно поради тая причина.
такава тежка кола с толкова изцеден мотор и на незнайни километри на мен ми говор за повишено износване на мотора.
следващия път преди да вземеш отношение и да хвърляш разни лафчета-помисли малко повече и направи правилния извод!
1.8 75 коня е почти вечен мотор точно поради тая причина.
такава тежка кола с толкова изцеден мотор и на незнайни километри на мен ми говор за повишено износване на мотора.
следващия път преди да вземеш отношение и да хвърляш разни лафчета-помисли малко повече и направи правилния извод!
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
DianaR написа:Как да разберем дали "двигателя, не е към края на силите си".
Най-малкото измерете компресията в цилиндрите
Последна промяна от scuba на Вто 11 юли 2006 13:17, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
DianaR написа:Благодаря за отговорите.
Колата е 1.6, 101кс.
Как да разберем дали "двигателя, не е към края на силите си".
Много е лесно!


Той ще ти каже всичко! А иначе сериозно... задължително компресия на двигателя. Няма значение колко ще покаже уреда, защото аз като мерих моя, не беше тариран. Важното е да е еднаква на вс цилиндри!
Васко, извинявай за прекръстената буквичка!

- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
vaskoto1 написа:не изхождай от 101 коня а от степента на "изцеждане" на мощността от мотора. което е в пряка връзка с ресурса му!
1.8 75 коня е почти вечен мотор точно поради тая причина.
такава тежка кола с толкова изцеден мотор и на незнайни километри на мен ми говор за повишено износване на мотора.
Ето го написано, ама чукча писател, не читател!!! Това имах впредвид и аз, съжале ако не съм се изразил правилно. Но като гледам и моя пост не се чете Фнимателно.
Диана, доверете се на някои изпитан и доверен майстор за проверка. Иначе е чисто тото.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
и аз
И аз бях пред същата дилема.
Избрах 1,8 моно 90к.с.
1,6 101к.с. е:
с по- кратък живот. защото при по-малък обем има по-голяма мощност, а едва ли желязото от което е направен е различно от това на 1,8
по-усложнен- пълна инжекция-малко майстори му разбират
газова уредба за него 5 пъти по-скъпа
всички консумативи -масла, ремъци, ролки-два пъти по-скъпи
данъци и застраховки -два пъти по-скъпи
Избрах 1,8 моно 90к.с.
1,6 101к.с. е:
с по- кратък живот. защото при по-малък обем има по-голяма мощност, а едва ли желязото от което е направен е различно от това на 1,8
по-усложнен- пълна инжекция-малко майстори му разбират
газова уредба за него 5 пъти по-скъпа
всички консумативи -масла, ремъци, ролки-два пъти по-скъпи
данъци и застраховки -два пъти по-скъпи
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], nikolas3 и 102 госта