
чудех се дали тук или в технически да пусна темата но все пак питам за повече мощност и реших че мястото и е в тунинг ако модераторите смятът че не и е мястото тук моля да я преместят а не да я трият благодаря
KILLER GTI написа:PL-16v написа:Колега тия пари ще ти стигнат за вал малко да се понаправи главата и повярваи ми колата ще върви доста прилично
може ама ако не прави основен ремонт на мотора , освен ако 1000лв са заделени само за тунинг на мотора или аз грешно съм разбрал!!!
KILLER GTI написа:PL-16v написа:Колега тия пари ще ти стигнат за вал малко да се понаправи главата и повярваи ми колата ще върви доста прилично
може ама ако не прави основен ремонт на мотора , освен ако 1000лв са заделени само за тунинг на мотора или аз грешно съм разбрал!!!
syrax написа:.... та ако има нещо от друг модел мотор което да пасва и да има положителен ефект моля кажете ми.
....
asskoGTI написа:.....помисли си за увеличване на обема на двигатела на 2л.-трансплантацията става много лесно:смяна на колянов вал от двигател 2Е,заедно със разпределител от 2Е мотор и компютър от същия мотор....цената за тия части няма да ти излезе много скъпа-200тина лева
asskoGTI написа:.....заедно със разпределител от 2Е мотор и компютър от същия мотор....
asskoGTI написа:резултата близо 120 коня
Li4o написа:asskoGTI написа:.....помисли си за увеличване на обема на двигатела на 2л.-трансплантацията става много лесно:смяна на колянов вал от двигател 2Е,заедно със разпределител от 2Е мотор и компютър от същия мотор....цената за тия части няма да ти излезе много скъпа-200тина лева
На 2.0 диаметъра на буталата е друг! С неговите бутала няма как да стане точно 2.0 - отделен е въпроса, че трябва да сменя и биели пък и неговите бутала ще искат допълнителна "обработка"... та не е толкова проста работата...
syrax написа:имам сонда имам и детонационен датчик (за което съм малко смутен защото все пак съм с делко) още инфо колатае 8.87' ГТИ в оригиналноти си състояние (боя,гърнета дигитал..и т.н. доста е запазена) и затова си ме кефи и мисля че има смисъл да се въстанови смених и окачванмето (всичко от до с боге) макар че ме фана яд за разбитото старо беше с КОНИ реголируемо така я взех
asskoGTI написа:....не си прав колега в биелите разлика няма,за буталата съм съгласен-челата са им различни и обема наистина не се получава еднакъв но пак се увеличава,заедно със въртчщия момент.
би ли пояснил каква е резликата в инжекциите,че не ми е много ясно
РВ мотора няма ли ламбда сонда към кръга ....
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта