
Проблем със съединителя - Отстранен!!!
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем със съединителя - Отстранен!!!
Става въпрос за VW Golf 3 ABU мотор. Смених преди седмица пълен комплект съединител - феродов, притискателен и лагер и жило. Още първия ден след ремонта почна да вибрира яко педала на съединителя. После почна в ръзлични положения на педала при смяната на предавките да трие нещо и да издава як звук. Скоростите почнаха да се сменят доста трудно или при самата смяна стърже много яко. Имате ли идея от какво може да е. Званя на майстора оня вика е как бе сичко требе да е ОК, а на всичкото отгоре като изключа от скорост се чува некъв шум от въртящи се части/усеща се че нещо се върти и тропа/
Искам и да питам дали има проблем като карам така, понеже колата е свързана с работата ми и не мога да се лиша от нея поне до неделя.

Последна промяна от Maldini на Вто 22 авг 2006 21:51, променено общо 1 път.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Възможности няколко. Фалшиви дискове или лагер, счупени парчета от: феордо, пружина и т.н. и т.н. каквото се сетиш. Имал съм случай със счупена демпферна пружина парчета от която бях влезли зад диска. Но при смяната на всичко в комплект, особенно и жилото щом е сменено, не би трябвало да има никакъв проблем.
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По темата
Еми не знам, италиански бяха частите от много познат човек ги взех уж гарантира, пак при майстора съм ходил доста пъти за сега проблеми нямаше. Само ме е страх да не зема да прееба нещо скоростната кутия с тва стържене при смяна на предавките, особено като включвам задна и първа вие яко. Докато съм в движеине и сменям 2-5 та не вие и стърже така
Дайте читав майстор дет да не зима скъпо да зема да ида при него бахти 


- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
За читавите "италиянски"... GST май бяха. Взема човека комплект за Типо/Темпра. Т. нар. "малка главина". Майсторите м/у Вас ще се сетят за какво говоря /бр. шлици/. Междувременно "италиянците" сменили технологията. На притискателя слагат едни нитове /стърчат повече/ вместо скоби, както до тогава. Явно им излиза по-евтино. Без да се види е трудно да се обясни. Феродовия междувременно също са го променили така, че да пасва с новия им притискател. Само дето на човека му дават новия притискател и стария /като партида/ феродов. По номера и по каталог всичко ОТГОВАРЯ. След монтажа се оказва, че стърже метал в метал /главите на нитовете в самия си край - съвсем мъничко/ и описанието беше същото, като твоето... Разглобиха наново, видяха какво е станало и монтираха нов комплект от новата партида - всичко вече е О.К. Както се казва - честито на печелившите...
П.П. Не можете да преброите колко пъти майстора, продавача и собственика на Фиата споменаха думата "майката". При това дисковете са произведени от ЕДНА И СЪЩА фирма, ТОЧНО за този модел Фиати /според каталога/... В номерата по опаковките също нямаше никаква разлика.
П.П. Не можете да преброите колко пъти майстора, продавача и собственика на Фиата споменаха думата "майката". При това дисковете са произведени от ЕДНА И СЪЩА фирма, ТОЧНО за този модел Фиати /според каталога/... В номерата по опаковките също нямаше никаква разлика.
Последна промяна от kokovanev на Пет 11 авг 2006 7:06, променено общо 1 път.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Landin написа:Значи ходих при майстора дет ми смени съединителя и вика за да стърже така само ще да е от лагер менте. Вика ми купуваш нов лагер SKF идваш плащаш си наново 80 кинта и го подменяме, а аз го питам е добре ако пак стърже кво праиме. Той вика ще търсиме проблема и сигурно ще иска нови 80 лв бахтиОтидох при друг майстор той пак друго ми казва. Понеже стърже на полусъединител и натиснат докрай оня вика значи като си махнал старите неща маховика не си сменил и било нормално стария диск дето е лягал си е напраил легло и са щяло да стърже докато новия диск не улегне в леглата или нещо такова. Дали е възможно това или пак ме праат алтав. Абе заеби писна ми вече ще карам така ако ще става нещо да става!
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това за улягането малко не ми допада, но има някаква възможност.
Според мен - кофти лагер - ето затова не трябва да се правят компромиси с тези неща защото сега ако пръсне лагера ще трябва да се отвори пак и да дадеш 80 лв за работа + нов лагер. Същото е и за дисковете. За мен комплект под 200-220 лв не е читав.
До сега съм смненил поне 20-30 съединителя и за сега няма оплакване /или ако има си мълчат хората
/, но общо взето друго освен LUK или Zaks не съм слагал, може би с 1-2 изключения.
Според мен - кофти лагер - ето затова не трябва да се правят компромиси с тези неща защото сега ако пръсне лагера ще трябва да се отвори пак и да дадеш 80 лв за работа + нов лагер. Същото е и за дисковете. За мен комплект под 200-220 лв не е читав.
До сега съм смненил поне 20-30 съединителя и за сега няма оплакване /или ако има си мълчат хората





- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По темата
°niksi° написа:Това за улягането малко не ми допада, но има някаква възможност.
Според мен - кофти лагер - ето затова не трябва да се правят компромиси с тези неща защото сега ако пръсне лагера ще трябва да се отвори пак и да дадеш 80 лв за работа + нов лагер. Същото е и за дисковете. За мен комплект под 200-220 лв не е читав.
До сега съм смненил поне 20-30 съединителя и за сега няма оплакване /или ако има си мълчат хората![]()
![]()
![]()
![]()
/, но общо взето друго освен LUK или Zaks не съм слагал, може би с 1-2 изключения.
Еми частите както вече казах са италиански, но ги взех от много познат човек. Да речем ето за кви пари ми даде нещата на доставни цени според него:
Феродов притискателен и лагер - 120 лв.
Водна помпа - 45 лв.
Хидроповдигачи - 12 лв на бройка/8 х 12 лв/ - 96 лв.
Гарнитура на капака на клапаните - 10 лв.
Човека вика сичко трябва да е ОК.
Като Питах в Ауто плюс ми казаха феродов, притискателен и лагер струват 250 лв някъде беше. И може би съм се подвел да спестя някой лев и от там да е дошло цялата беля.
Niksi според теб какво да правя, да карам ли така/ един майстор вика може и 50 000 км да напраиш така/ или да я отварят и да се види какво е и да го сменям - лагер най вероятно/???
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
°niksi° написа:Ми ако искаш мини да я чуем какво прави.
Само за протокола - хубав лагер е около 35-40 лв.
Наистина в Ауто + е толкова, а с отстъпката за клуба цената става около 200-210 лв, но частите са LUK. /хе хееее или поне така пиша на тях, това никой не знае./
Пуснал съм ти съобщение да измислим нещо

- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблема е отстранен!
Еми менте лагер
Здраве да е поне си научих урока!
Отидох при Ники в Герман и всичко е тип топ. Евала му стабилка е ако имате ядове търсете го. Няма да съжелявате!

Здраве да е поне си научих урока!
Отидох при Ники в Герман и всичко е тип топ. Евала му стабилка е ако имате ядове търсете го. Няма да съжелявате!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта