Подгонила ме е фикс идеята да сложа интеркулър на моя голф 2 1.6гтд но ми се струва че от гледна точка на доработки и преправяния ще е по лесно да сменя целия агрегат с 1.9тди 90-105к.с.
Дайте някакъв съвет!
Голф 2 TDI
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
niks76 написа:ами по добре смени и колата за тди ти трябват малко пове4е кабели ,комп аспуси има оште но това е достатъ4но да се замислиш а на г2 се слага сравнително лесно интерколер;успех
Аз че ще сменям колата ще я сменям но просто съм влюбен в тази машина и съм решил да я направя апсолютен дзвер

Аз съм измислил как ще стане цялата работа с интеркулъра но ми е интересно как ще стане далаверата с ТДИ мотора !
При втория варянт предполагам че от двойката ще остане единствено купето и волана (може би)

Знам по какъв начин няма да стане интересува ме как може да стане!!!

- hamann
- Мнения: 186
- Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
TDI мотори под път и над път
кулера за 3-4 часа моткане и е на место
(от опит ти говоря
)
п.с - като сложиш кулер на тд не става тди

кулера за 3-4 часа моткане и е на место


п.с - като сложиш кулер на тд не става тди

Последна промяна от hamann на Нед 13 авг 2006 22:06, променено общо 1 път.
- Vasseto
- Мнения: 2700
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Най готиния Golf II TDI,който съм виждал е този :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=23923
макар да давам тази тема.По добре питай ACCELERATOR за повече инфо.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=23923
макар да давам тази тема.По добре питай ACCELERATOR за повече инфо.
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
За окачване на двигатл педали и тям подобни механични проблеми не се притеснявам (ще играе електрожен и ъглошлайф на воля)
Но жиците са ми малко по голям проблем макарче имам един жичкадйия под ръка така че трябва да го пратя малко да се понаучи
Даите идея какви по точно проблеми да очаквам за да омувам над тях

Но жиците са ми малко по голям проблем макарче имам един жичкадйия под ръка така че трябва да го пратя малко да се понаучи

Даите идея какви по точно проблеми да очаквам за да омувам над тях

- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Vasseto написа:Най готиния Golf II TDI,който съм виждал е този :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=23923
макар да давам тази тема.По добре питай ACCELERATOR за повече инфо.
Мда, беше, колега, беше..

А и моя не е TDI, а е 1.6 ТД + интеркулер. TDI-тата са 1.9.
Тия дни ще сменям колата в гаража, само да й завърша трансплантацията, и да я отщракам

- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
rusty написа:Съединителя може да не издържи на въртящият момент, скоростите ще са определено много къси (за ср. АФН) но това се решава лесно с по големи гуми. Електрониката и датчицитеУспех!
Rusty това е съвсем нормално да не издържи съединител от 1.6тд на 1.9тди то ако трябва да сме чесни и на 1.6 трудно одържа съединителя защото ако не се лъжа е едно към едно с този за бензинов двигател а скоростите на този модел са от г2 гти. При смяна на двигател ще се сменят скоростна котия съединител и най-вероятно по-голямата част от окачването и ходовата частт
- Amorphiss
- Мнения: 237
- Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
ACCELERATOR написа:
Мда, беше, колега, беше..![]()
А и моя не е TDI, а е 1.6 ТД + интеркулер. TDI-тата са 1.9.
Тия дни ще сменям колата в гаража, само да й завърша трансплантацията, и да я отщракам
Моите саболезнования

Извинявам се мислех си че си сменил двигателя. А иначе как се държеше машината с интеркулер и къде точно го беше сложил под капака за да има достатъчен топлообмен .
А да пшрави ли някакви настроики по помпата и ако да какви по точно?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], kukata_pasat, sesi85 и 59 госта