Голф 2 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Голф 2 TDI

Мнениеот Amorphiss » Съб 12 авг 2006 17:04


Подгонила ме е фикс идеята да сложа интеркулър на моя голф 2 1.6гтд но ми се струва че от гледна точка на доработки и преправяния ще е по лесно да сменя целия агрегат с 1.9тди 90-105к.с.
Дайте някакъв съвет!




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 12 авг 2006 18:16


ами по добре смени и колата за тди ти трябват малко пове4е кабели ,комп аспуси има оште но това е достатъ4но да се замислиш а на г2 се слага сравнително лесно интерколер;успех


Потребителски аватар
TT
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот TT » Съб 12 авг 2006 18:18


Мисля, че не лош вариант е направо да смениш возилата, впредвид всичките гимнастики които ще ти се наложи да правиш. Освен ако си супер ентусиаст и обичаш да се ровичкаш под капака :bananarock

П.П. Защо мислиш че доработката на този мотор ще е по трудна работа от замяната му?


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Съб 12 авг 2006 18:31


niks76 написа:ами по добре смени и колата за тди ти трябват малко пове4е кабели ,комп аспуси има оште но това е достатъ4но да се замислиш а на г2 се слага сравнително лесно интерколер;успех


Аз че ще сменям колата ще я сменям но просто съм влюбен в тази машина и съм решил да я направя апсолютен дзвер :twisted:
Аз съм измислил как ще стане цялата работа с интеркулъра но ми е интересно как ще стане далаверата с ТДИ мотора !
При втория варянт предполагам че от двойката ще остане единствено купето и волана (може би) :lol:
Знам по какъв начин няма да стане интересува ме как може да стане!!! :wink:


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Нед 13 авг 2006 20:18


TDI мотори под път и над път :lol:

кулера за 3-4 часа моткане и е на место :wink: (от опит ти говоря :D )


п.с - като сложиш кулер на тд не става тди :wink:

Последна промяна от hamann на Нед 13 авг 2006 22:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 13 авг 2006 22:03


а за да стане 100процента тди 1.9 е наи лесно и евтино да намериш ударен автомобил и после става весело!!!успех


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2700
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Нед 13 авг 2006 22:06


Най готиния Golf II TDI,който съм виждал е този :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=23923
макар да давам тази тема.По добре питай ACCELERATOR за повече инфо.


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Нед 13 авг 2006 23:23


Най-големият проблем според мене е окачването на двигателя, единият носач се различава. След това идва проблема с тоците: педал за газта, табло, кабел на комп. и двигателя, не е толкова лесно. Става дума за ТДИ: 1Z, AFN etc. а не за ТД с интеркулер.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Пон 14 авг 2006 11:31


За окачване на двигатл педали и тям подобни механични проблеми не се притеснявам (ще играе електрожен и ъглошлайф на воля) :lol:
Но жиците са ми малко по голям проблем макарче имам един жичкадйия под ръка така че трябва да го пратя малко да се понаучи :twisted:
Даите идея какви по точно проблеми да очаквам за да омувам над тях :?:


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Пон 14 авг 2006 13:49


Съединителя може да не издържи на въртящият момент, скоростите ще са определено много къси (за ср. АФН) но това се решава лесно с по големи гуми. Електрониката и датчиците :) Успех!


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пон 14 авг 2006 14:01


Vasseto написа:Най готиния Golf II TDI,който съм виждал е този :
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=23923
макар да давам тази тема.По добре питай ACCELERATOR за повече инфо.


Мда, беше, колега, беше.. :(

А и моя не е TDI, а е 1.6 ТД + интеркулер. TDI-тата са 1.9.
Тия дни ще сменям колата в гаража, само да й завърша трансплантацията, и да я отщракам :wink:


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Пон 14 авг 2006 14:15


rusty написа:Съединителя може да не издържи на въртящият момент, скоростите ще са определено много къси (за ср. АФН) но това се решава лесно с по големи гуми. Електрониката и датчиците :) Успех!

Rusty това е съвсем нормално да не издържи съединител от 1.6тд на 1.9тди то ако трябва да сме чесни и на 1.6 трудно одържа съединителя защото ако не се лъжа е едно към едно с този за бензинов двигател а скоростите на този модел са от г2 гти. При смяна на двигател ще се сменят скоростна котия съединител и най-вероятно по-голямата част от окачването и ходовата частт


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Пон 14 авг 2006 14:22


ACCELERATOR написа:
Мда, беше, колега, беше.. :(

А и моя не е TDI, а е 1.6 ТД + интеркулер. TDI-тата са 1.9.
Тия дни ще сменям колата в гаража, само да й завърша трансплантацията, и да я отщракам :wink:

Моите саболезнования :wavecry
Извинявам се мислех си че си сменил двигателя. А иначе как се държеше машината с интеркулер и къде точно го беше сложил под капака за да има достатъчен топлообмен .
А да пшрави ли някакви настроики по помпата и ако да какви по точно?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 14 авг 2006 14:47


То няма ли да е по-лесно да земеш Г3ТДИ и да му закачиш ламарините от Г2 отгоре вместо да прехвърляш двигателя с все карантиите ,скоростната,окачването и т.н.Или поне да резнеш целия отсек на мотора от Г3 и да го бухнеш на 2ката.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Пон 14 авг 2006 16:07


Кунио онзи ден ти казах че съм решил да направя нещо подобно :lol:
Само че ми трябва троика с изпомачкани тенекии за да ги махна :twisted:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], kukata_pasat, sesi85 и 59 госта