Колеги днес докато се прибирах към вкъщи изведнъж с ужас видях че стрелката на темп е преди делението на 110 градуса

карах някъде по малко от км. и на първата удобна отбивка спрях, щото пътя беше с мантинели и нямаше как

. Почнах да се суетя около колата и звъннах на моя майстор да ми даде мнение. Той първо ми каза да проверя как е казанчето, мислеше че може би не отчита правилно таблото. И аз това помислих, защото не се беше включила перката въобще. Отвих предпазливо капачката на разш. съд и почна да излиза малко въздух и никаква вода, даже махнах цялата капачка и нищо не изкипя. Това ме успокои един вид, запалих колата, беше охладила малко то4но до средата но след минута работа пак температурата полудя. Пак звъннах на майстора и като му казах за всичко той каза да си карам спокойно, според него било грешно отчитащ датчик. Обаче това въобще не ме успокои и тръгнах лека полека но след около 30 секунди пак се вдигна че даже и лампата на темп. ми светна

Спрях окончателно и се обадих на приятел да ме дръпне
Сега моите преедположения: Възможно ли е да е преебан термостата и да е работил само малкия кръг и това толкова екстремно да е повишило температурата. От друга страна не знам защо не са се включили перките? Те само при функциониращ голям кръг ли се включват? Утре ще я види моя майстор но дотогава ще се радвам ако ми отговори някой който е имал същите кахъри. Добре че го видях навреме и карах не повече от километър, че иначе ако се бях заблеял кой знае какво щеше да стане
