Намаляване на главата на Голф2 ГТИ!!!И какъв е ефекта???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Out_Law
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Намаляване на главата на Голф2 ГТИ!!!И какъв е ефекта???

Мнениеот Out_Law » Вто 04 яну 2005 20:33


Има ли изобшто някакъв ефект и с колко е наи подходяшто да се свали главата?5/10..............1мм...колко според вас??????




Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Re: Намаляване на главата на Голф2 ГТИ!!!И какъв е ефекта???

Мнениеот ~None~ » Вто 04 яну 2005 20:41


Out_Law написа:... някакъв ефект ..


Вдига се компресията. По-малък живот на двигателя...


Out_Law
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Out_Law » Сря 05 яну 2005 12:12


това е ясно имах предвид за мо6тността,дали има някакъв ефект


Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Сря 05 яну 2005 12:18


Еми щом се подобрява компресията сигурно и ще се съживят няколко кончета mhihi


Out_Law
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Out_Law » Сря 05 яну 2005 12:55


това сигурно е така.....но,въпроса е колко мм на колко съживени кончета отговарят!!!!!штото,като я свалиме доста.....ште по4нат един по един да измират.........


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 05 яну 2005 13:02


като я свалите доста ще има тежка среща на бутала и клапани. mhihi

п.с.ако мощността се вдигаше само със шлайфане на главата ехеееее....отдавна във всеки пернишки гараж да се шлайфа до побъркване. :D


Out_Law
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Out_Law » Сря 05 яну 2005 13:42


Знам колега знам, :wink: не знам вече какви щуротии има по моя мотор но са много......някои ден ако се видим на събиране ште си поприказваме,но това не е важно,искам със свалянето да постигна максимален ефект,затова питам дали някои го е правил.Говориме за ефект 0.1-2% не пове4е....но се чудя 5/10 или 1мм?все пак мерси че се отзоваваш :P :P :P


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Сря 05 яну 2005 16:15


При сваляне от главата се налага да дадеш цялата глава на майстор който да ти напасне клапаните за да не се получи както каза Голфъра.Когато свалиш от главата клапаните слизат по ниско и наистина може да се получи БУМММ!!!! Иначе ако се вземе малко от главата и се напаснат клапаните би трябвало да се получи положителен ефект!Но имай впредвид че едно шлайфане и напасване на клапаните ще струва около 100лв.Ако искаш ефекта да е пълен ще трябва да дадеш и пари за повдигачи(ако са хидравлични за голф 2 са 14лв. на брой,а може да се наложи да смениш и водачи!!!Абе пипкава раабота!


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1252
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 05 яну 2005 18:59


1mm и не се плаши, само че ше трябва да наливаш от по-скъпия бензин


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 05 яну 2005 20:11


Ако го правиш само заради увеличаване мощноста на колата не е това начина-по добре недей


Out_Law
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 21:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Out_Law » Сря 05 яну 2005 23:00


Много мерси!Голфер МК2...мерси,впрочем сте много прави,но аз ве4е операцията я минах....свалих главата с 5/10....свалих си клапаните-оперирах ги,смених гумички дрън дрън...после да ми ги напаснат,после семеринг на разпределителчето,гарнитурка на главата,на капака,на колекторите.......веселба....абее ет ти ги 250лв.а ако ми ги правеше някое майсторче .....не ми се мисли :shock: :shock: :shock: (м/у другото мотора е 1.8ГТИ механичния инжекцион,бутала от Г60(рязани),клапи от 16ка,и дроселките там малко...и о6те едно две не6та....сега 6е видим ефекта.......и пак много мерци :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: radotom и 53 госта