Турбо Мапове за Гарет, Мицубиши, ККК

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Турбо Мапове за Гарет, Мицубиши, ККК

Мнениеот prj57 » Нед 22 окт 2006 20:35


Тази тема може би е по-скоро за Полезни Връзки... но реших да я пусна тук като за начало, ако модераторите сметнат за необходимо, моля да я преместят!

Пускам инфо за Компресорите на всички видове турбовци които имам в наличност. Разбирачите ще знаят за какво иде реч! За тези които си нямат идея ще обесня.

За четливост, за тази тема разглеждаме Турбо = Турбина + Компресор. Маповете дават информация за коефициенти на налягане, дебит, обороти на осста и ефикасност в % на Компресора и съответния Трим.

На кратко да обесня за тези които не знаят: Pressure Ratio = P2c - P1c, където P2c = Boost + атмос. налягане, а P1c = атмос. налягане - загуби до компресора. За да ви излезнат сметките, изчислявайте налягането във PSI (1 бар = 14.7 PSI). Загубите могат да бъдат различни според колата, филтър и тръби до турбото, но средно са около 1-2 PSI. Имайте предвид че Интеркулера увеличава Pressure Ratio-то!!! Изменението в налягането на интеркулера се добавя към уравнението на P2C! Но за по лесно смятайте без него ако не знаете какво е изменението!

Ми да почваме с Гарет:

Т3 40 Тrim

Изображение


T3 45 Trim

Изображение


T3 50 Trim

Изображение


T3 60 Trim

Изображение


T3 Super 60 Trim

Изображение


T04 60-1 Trim

Изображение


T04 62-1 Trim

Изображение


T04B H3 Trim

Изображение


T04B S3 Trim

Изображение


T04B V1 Trim

Изображение


T04E 40 Trim

Изображение


T04E 46 Trim

Изображение


T04E 50 Trim

Изображение


T04E 54 Trim

Изображение


T04E 57 Trim

Изображение


T04E 60 Trim

Изображение


GT28R 60 Trim

Изображение


GT28RS 62 Trim

Изображение


GT3071R 72 Trim

Изображение


GT30R 56 Trim

Изображение


GT35 52 Trim

Изображение


GT35R 56 Trim

Изображение


GT40 56 Trim

Изображение


GT12 50 Trim

Изображение


GT15 60 Trim

Изображение


GT20 55 Trim

Изображение


GT22 52,60 Trim

Изображение


GT25R 60 Trim

Изображение


GT2540R 48 Trim

Изображение


GT32 52 Trim

Изображение


GT35 48 Trim

Изображение


GT37 52 Trim

Изображение


GT40 50,52 Trim

Изображение


GT42 53,56 Trim

Изображение


GT60 56 Trim

Изображение


T61

Изображение


T64

Изображение


T66

Изображение


T68-1

Изображение


T70

Изображение


T72

Изображение


T76

Изображение




Ми айде да продължаваме със ККК, малко са има смотани маповете на тях, ма и много трудно се намират и то само някои, дано ги разберете:


K03-2072

Изображение


K04

Изображение


K16-2467

Изображение


K24-2470

Изображение


K26-2664G

Изображение


K26-2672 (Audi RS2)

Изображение


Да знам, много гадно качество са, не ми се сърдете за което...

Следва Компресори за оригинални Турбовци Митцубиши:


TD04-09b

Изображение


TD04-13G

Изображение


TD04-16T

Изображение


TD04-18T

Изображение


TD04-19T

Изображение


TD05H-14G

Изображение


TD05H-18G

Изображение


TD05H-14B

Изображение


TD05H-16G Large

Изображение


TD05H-16G Small

Изображение


TD06H-20G

Изображение


TS04

Изображение



Ми за 2 години толкоз! Ако има въпроси пишете, ако се сетите за някое което липсва пак пишете.

Айде със здраве :lol:




Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта