Пускам инфо за Компресорите на всички видове турбовци които имам в наличност. Разбирачите ще знаят за какво иде реч! За тези които си нямат идея ще обесня.
За четливост, за тази тема разглеждаме Турбо = Турбина + Компресор. Маповете дават информация за коефициенти на налягане, дебит, обороти на осста и ефикасност в % на Компресора и съответния Трим.
На кратко да обесня за тези които не знаят: Pressure Ratio = P2c - P1c, където P2c = Boost + атмос. налягане, а P1c = атмос. налягане - загуби до компресора. За да ви излезнат сметките, изчислявайте налягането във PSI (1 бар = 14.7 PSI). Загубите могат да бъдат различни според колата, филтър и тръби до турбото, но средно са около 1-2 PSI. Имайте предвид че Интеркулера увеличава Pressure Ratio-то!!! Изменението в налягането на интеркулера се добавя към уравнението на P2C! Но за по лесно смятайте без него ако не знаете какво е изменението!
Ми да почваме с Гарет:
Т3 40 Тrim

T3 45 Trim

T3 50 Trim

T3 60 Trim

T3 Super 60 Trim

T04 60-1 Trim

T04 62-1 Trim

T04B H3 Trim

T04B S3 Trim

T04B V1 Trim

T04E 40 Trim

T04E 46 Trim

T04E 50 Trim

T04E 54 Trim

T04E 57 Trim

T04E 60 Trim

GT28R 60 Trim

GT28RS 62 Trim

GT3071R 72 Trim
GT30R 56 Trim

GT35 52 Trim

GT35R 56 Trim

GT40 56 Trim

GT12 50 Trim

GT15 60 Trim

GT20 55 Trim

GT22 52,60 Trim

GT25R 60 Trim

GT2540R 48 Trim

GT32 52 Trim

GT35 48 Trim

GT37 52 Trim

GT40 50,52 Trim

GT42 53,56 Trim

GT60 56 Trim

T61
T64
T66
T68-1
T70
T72
T76
Ми айде да продължаваме със ККК, малко са има смотани маповете на тях, ма и много трудно се намират и то само някои, дано ги разберете:
K03-2072

K04

K16-2467

K24-2470

K26-2664G

K26-2672 (Audi RS2)

Да знам, много гадно качество са, не ми се сърдете за което...
Следва Компресори за оригинални Турбовци Митцубиши:
TD04-09b

TD04-13G

TD04-16T

TD04-18T

TD04-19T

TD05H-14G

TD05H-18G

TD05H-14B

TD05H-16G Large

TD05H-16G Small

TD06H-20G

TS04

Ми за 2 години толкоз! Ако има въпроси пишете, ако се сетите за някое което липсва пак пишете.
Айде със здраве
