Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Предварение на ABS двигател

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Предварение на ABS двигател

Мнениеот ivo123 » Пет 03 ное 2006 8:11


колеги двигателя ми е ABS. По каталог предварението трябва да е 6 градуса при 800 оборота. Колата я карам на газ. Някой може ли да сподели на газ ако направя предварението 14-15 градуса как ще се отрази /не говоря за бензин/ във вървене и разход на газ. Благодаря ви предварително.




Потребителски аватар
ачо
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ачо » Пет 03 ное 2006 10:19


мисля че не трябва да е повече от 9-10градуса.Мойта я правя на око като почне много да чука аванса връщам малко.Чувал съм че при добра центровка на директна предавка при подаване на газ при 50км/ч трябва за момент да пречука аванса и колата да поеме.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 03 ное 2006 11:18


ачо написа:мисля че не трябва да е повече от 9-10градуса.Мойта я правя на око като почне много да чука аванса връщам малко.Чувал съм че при добра центровка на директна предавка при подаване на газ при 50км/ч трябва за момент да пречука аванса и колата да поеме.


ама на бензин, а аз питам изцяло за газ!


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3603
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 03 ное 2006 12:06


По лични наблюдения, над 11 започва да се обажда "аванса"
Иначе проблеми при паленето няма. Върви повече, а разхода ... пак си зависи от чепика :wink:


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пет 03 ное 2006 12:56


мерси. Появи ми се проблем при палене на газ /само когато е студен двигателя/ и се чудех дали не е от повечето предварение.


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 737
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот 4i4o-dido » Пет 03 ное 2006 21:10


От майстори,и то добри,знам до +4градуса от основния.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 05 ное 2006 14:38


кажете ми кое формира предварението на двигатател /мономотроник/ и в каква зависимост. Начален ъгъл е 6 градуса, а после?
Струва ми се че на средни обороти компа ми дава закъснение - има претрисане /все едно от неизгоряла смес/. Днес наново си измерих компресията - 11 на всички цилиндри при почти студен мотор - при загряла трябва и малко повече да вдигне. А може ли бобината при по-голямо предварение да не дава хубава искра?
При закъснение нямам прекъсване :shock


Потребителски аватар
mitkobombata
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот mitkobombata » Съб 11 ное 2006 15:32


много са 11 градуса
наи мн 4 5 градуса за газ
а за метан 8 9 зада ти варви колата добре
мойта е АФТ мотор и наи добре варви при 5 градуса за метан;
зависи и от аванс процесора какъв е с постоянен аванс или с променлив
т.е при различните оборото да се мени динамично


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 14 ное 2006 15:49


ivo123, при мономотроник ECU-то променя предварението по свое усмотрение (това е едно от подобренията спрямо моно-джетроник).
Претрисането може да е по много причини. Може да провериш дали началното предварение е наистина 6 градуса (със стробоскоп например), че може при смяна на ангренажен ремък междинния вал да е зацепен с един зъб разлика примерно или нещо подобно).
Силата на искрата от бобината не зависи от момента на запаване, но вече как ще се запали и изгори сместа е друг въпрос.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Вто 14 ное 2006 19:09


ясен ми е принципа на мономотроника, а базовия ми ъгъл е 6 градуса /мерено със стробоскоп/; няма изместване на зъбите на разпределителен, колаянов вал и делкото.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 16976
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 14 ное 2006 19:11


Много зависи искрата да е читава. За целта свещите, кабели, капачка и палец трябва да са в идеално състояние.
Бобината също.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 15 ное 2006 7:01


vasstop за свещите, кабели, капачка и палец съм сигурен, а и съм пробвал от други 2 двигателя, но явно бобината може да прави проблеми. Мислиш ли че при по-голямо предварение бобината може да прави мизерии, или не намираш разлика между 6 и 9 градуса примерно. Благодаря предварително за отговора.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 16976
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 15 ное 2006 10:44


Не мисля, че може да има разлика в подаването на различни стойности от бобината при различен аванс. Но когато предварението е по-голямо, тогава двигателя е по-"чувствителен", ако може така да се каже и би трябвало да се появят странични ефекти дори и при малко по-некачествен импулс. Само не ме питай какво е "некачествен импулс" защото едва ли мога да го определя. Нищо не ти пречи да пробваш с друга бобина и да видиш резултата.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 15 ное 2006 10:46


благодаря за отговора. :beer


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 20 ное 2006 13:35


[quote="psstv18rp"]ivo123, при мономотроник ECU-то променя предварението по свое усмотрение (това е едно от подобренията спрямо моно-джетроник).
усмотрение на база кое?
датчици, обороти, отворена дроселна клапа?????



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bmwww и 3 госта