спортна генерация

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
боби
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

спортна генерация

Мнениеот боби » Нед 03 дек 2006 22:43


генерацията и какво да представлява. т.е. нещо като права тръба с 2 резонатора и крайно проходно гърне или така само ще се спъне колата от тези резонатори

Последна промяна от боби на Пон 22 дек 2008 17:02, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 03 дек 2006 23:33


Ами според мен Ф55 ще ти е достатъчно ако няма други подобрения по мотора защото до колкото знам при това не важи правилото колкото повече толкова по добре,за да не стане по зле.С два резонатора и крайно проходно ще стане перфектно и няма да те боли главата.Не знам но аз си мисля че резонаторите не спъват колата а гърнетата със секции,вати и тем подобни неща.И ако можеш да натикаш някъде по системата още един резонатор ще е още по тихичка но не и както оригинално.Успех и кажи после какво е станало :wink:


боби
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот боби » Пон 04 дек 2006 14:00


ти така ли си направил твоята? аз мисля че генерацията оригинално е на 55мм. а колектора е малко по-голям но след захващането е така направен че не може да се прецени на колко мм. да е ами на колкото решиш + колата е със спортен филтър кн и чип от брезел + скоро ще сложа вал на 268


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 04 дек 2006 17:47


Моята е така с два резонатора и крайно директно ама е на Ф60 Щом ще слагаш вал и другите нещица давай и ти на Ф60 ама не и повече поне според мен :wink: п.п Оригиналната ти е Ф50 както и моята беше :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 04 дек 2006 18:02


Резонатора играе 2 роли, 1во да убие малко шума и 2ро да намали скоростта на газовете преди да стигнат до последното гърне, щото иначе може да го изгорят :wink:


боби
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот боби » Пон 04 дек 2006 19:52


rusiq_24 написа:Моята е така с два резонатора и крайно директно ама е на Ф60 Щом ще слагаш вал и другите нещица давай и ти на Ф60 ама не и повече поне според мен :wink: п.п Оригиналната ти е Ф50 както и моята беше :wink:

добре а 100% ли си сиг. че оригинално са на 50мм че тогава ще сложа на 55 и 1 резонатор вместо катализатор и това ще е . но друго ми е интересно че суперспринта си беше с размера на генерацията и ако я направя на 55 дали ще трябва да го сменя. кажете как ви се струва тая генерация и ако е добре да бягам утре да я монтирам?

Последна промяна от боби на Пон 22 дек 2008 17:01, променено общо 1 път.


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Пон 04 дек 2006 20:09


ако ще си с 55мм генерация, по добре е да си с проходно гърне. шанса да скапеш хубавия суперспринт (ако не непроходен, както си го написъл) е голям. иначе би трябало да няма проблем да ти направят от по-малко към по-голямо Ф. варянта с 2 резонатора е по -добър. но ти сам би трябало да се убедиш в това. особено ако ако си караш колата всеки ден :wink:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 04 дек 2006 20:52


боби написа:
rusiq_24 написа:Моята е така с два резонатора и крайно директно ама е на Ф60 Щом ще слагаш вал и другите нещица давай и ти на Ф60 ама не и повече поне според мен :wink: п.п Оригиналната ти е Ф50 както и моята беше :wink:

добре а 100% ли си сиг. че оригинално са на 50мм че тогава ще сложа на 55 и 1 резонатор вместо катализатор и 1 суперспринт / непроходен/ и това ще е . но друго ми е интересно че суперспринта си беше с размера на генерацията и ако я направя на 55 дали ще трябва да го сменя. кажете как ви се струва тая генерация и ако е добре да бягам утре да я монтирам?
Имах такъв Голф преди и лично съм лягал отдолу със шублера да я меря и ми се струваше много тънка.А сега като си взех АБФа останах пак доста учуден като видях че и той е оригинално с Ф50 :shock


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Вто 05 дек 2006 9:42


Русия, а пробвал ли си съвсем без средно ;)


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 05 дек 2006 11:56


ф55 е оригинално колега, за АБФ говоря, незнам как си го мерил.мойте са си 55.


боби
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 09 фев 2006 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот боби » Вто 05 дек 2006 17:56


Kozunak написа:ф55 е оригинално колега, за АБФ говоря, незнам как си го мерил.мойте са си 55.

мисля че са еднакви с малкия гти ама карай. утре съм на сервиз -- правели спортни генерации и там ще е най лесно . само дано не решат да ми резнат и главата / а не само генерацията. иначе приемчика ми каза че като се слага такава генерация се слагали по големи тръби. абе ще видим и ще пиша


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Вто 05 дек 2006 18:16


Kozunak написа:ф55 е оригинално колега, за АБФ говоря, незнам как си го мерил.мойте са си 55.
Ами меря точно тръбата от катализатора до средното гърне Ф50 :roll: дайе си я пазя с катализето в мазето :wink: А колега mkpetkov не не съм ама пробвах само по колектори :horror: когато ми правиха системата викам на майстора като махна всичко,чакай да си направя една отсечка и тогава ще я правим,няма такава гирлотия :horror: :lol:


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Нед 10 дек 2006 4:07


аз си мисля че генерацията трябваше да я правиш 2 седмици след бързия вал...сега ефекта ще е минимален,а кат сложиш вала -няма да разбереш разликите от генерация и дали е станало нещо...


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Нед 10 дек 2006 7:50


боби написа:
Kozunak написа:ф55 е оригинално колега, за АБФ говоря, незнам как си го мерил.мойте са си 55.

мисля че са еднакви с малкия гти ама карай. утре съм на сервиз -- правели спортни генерации и там ще е най лесно . само дано не решат да ми резнат и главата / а не само генерацията. иначе приемчика ми каза че като се слага такава генерация се слагали по големи тръби. абе ще видим и ще пиша


Колега, гледай поне като ще ти я правят да ти я измайсторят от неръждавейка, за да не се наложи след 2-3 години пак да се прави.

ПП. Аз така направих и за сега е добре.....


Потребителски аватар
VR5
Мнения: 155
Регистриран на: Чет 26 окт 2006 18:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VR5 » Нед 10 дек 2006 17:26


. утре съм на сервиз -- правели спортни генерации и там ще е най лесно . само дано не решат да ми резнат и главата /
Колега къде е тоя сервиз и какво горе долу ще струва удоволствието.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта