Здравейте колеги, вече около 5-6 пъти ми гасне двигателя на най-неподходящите места ( на световари кръгови и какво ли още не!) Двигателя е 1.6 пълна инжекция 101к.с. и си го карам на бензин. Може ли причината да е в алармата. Двигателя гасне като съм спрял и не съм на скорост. След като угасне, върти но без резултат. При включване и изключване на алармата около 10тина пъти и изчакване на накъв период от време си тръгва нормално. Един от пътите преди да ми угасне чух някакво щрякване от местото на което е сложена алармата?! Когато е изгаснала така, и съм пуснал алармата двигателя пали идиално но след секунда угасва и почва да пищи колата? В шах съм!?
Благодаря предварително!
Гаснене на най-неподходящите места на Г3
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
galaboff написа:Симич, ако не се справят - ще те заведа при един пич, добър е, пратих ти малко инфо на лично![]()
п.с. залепи си капачките на винтилите, че моите отшумяха за 1 седмица
Кире, как да ги залепя бре нали се сещаш че ако трябва да ги напомпам трябва да направя е*аси магията за да ги разлепя


По темата:
Днеска ми загасна общо 3 пъти на най-нелепите места.. един от пътите малко преди "Пътеките на Младост 1" - в байрчето на светофара както бях спрял и чаках да светне зелено без да давам нито газ нито да съм наскорост..
Не мога да разбера какво и става?! както карам с 5-60 и просто изгасва - показват се акумолатора и маслото на арматурното табло. Ходих днес на "Майстор" (Явно доста добтър


- galaboff
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
при карбураторите имаше една мръсотийка, наречена "датчик на Хол", който правеше доста кални номера, свързани с палене и работа на тоците до свещите, не знам как е при инжекционите. Ама все пак отиди да я видят първо алармаджиите и ако според тях всичко е наред - нека ти откачат за ден-два иммобилайзера, така със сигурност ще разбереш за какво иде реч
- vanko@az
- Мнения: 135
- Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Морето
Моят мотор не е 101 коня и e ABU,но маже да ти е от полза това което на мен се случи!Също като на тебе гаснеше безпричиннои хаотично.Пробвах аларма ,имобилайзер и какво ли още не по ел .инсталацията. Накрая извадих маркучите на бенз помпа
и от двата нагнетяваше бензин на контакт!Отворих помпата и почистих цедки -медки корпус ВСИЧКО.Едната цедка толкова беше затлачена ,че беше се желирала и пускаше трудно даже светлината камо ли бенз.след ремонта-почистването слава- богу всичко си дойде на место.вече съм изминал повече от 10х км. без проблем. желая ти успех! 



Погледни тази тема
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=19528
Аз съм с ADY двигател и имах същия проблем - гаснеше произволно. При мен се оказа от релето описано в темата (30).
...Не знам дали нещата са съпоставими при AFT-то...
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=19528
Аз съм с ADY двигател и имах същия проблем - гаснеше произволно. При мен се оказа от релето описано в темата (30).
...Не знам дали нещата са съпоставими при AFT-то...
galaboff написа:Човека си реши проблема, някакво реле на инжекциона, не знам дали е датчика за 1-ви цилиндър....
Да, ама не! Проблема днеска пак се показа

Изгасна ми 3 пъти по този начин. Забелязвам че непосредствено след гасненето ако опитам да запаля не става, но ако изчакам 1 минутка и завъртя ключа пали? Колата гасне на скорост, в права отсечка, без подаване на газ (на втора с около 40 километра), просто изгасва?! Вече не мога да я трая - отвратително е да не си сигурен и да се чудиш на кой завой ще те остави

Трябва ми помощ!

П.П. С любезното съдействие на galaboff вчера измерих тока на акомулатора, при работещ и изгасен двигател.
Изгасен двигател: 12.1в
Запален двигател(изфорсиран един път до 4000оборота): 14.1в
Вече не знам какво може да е това, ходих на "жичкаджия" да я гледа и той ми вика "Всичко е супер бе какво искаш", хубаво аз решавам че нищо и няма при положение че вчера ми огасна като се движих с 80 (по бул. Проф. Цветан Лазаров) и си угасна в движение без никакво предизловие
... намалих до към 50 и вкарах втора на контакт да я запаля .. но уви - нищо не стана, чуваше се как се върти двигателя, но нито запали нито оборотомера се раздвижи (стоеше на 0)????
Спрях, аварийки, изчаках 2-3 минути завъртях и тръгна (през времето в което чаках опитах няколко пъти да запаля но не стана..?!)
----
Днес трябваше да чакам един приятел и ми стана студено влязах в колата за да си разуча радито докато дойде приятеля, запалих че да се стопля малко и след около 20тина минути двигателя си спря сам, даже краката ми не бяха па педалите ( колата си седеше мирно и ползвах двигателя колкото да се стопля ). Веднага разбрах кво става и опитх да запаля.. нестана, поизчаках малко и запали ?!?!
Просто не знам кво да правя, сега съм сипал няква добавка за чистене на инжекциона, ако и от това не се оправи незнам
у


Спрях, аварийки, изчаках 2-3 минути завъртях и тръгна (през времето в което чаках опитах няколко пъти да запаля но не стана..?!)
----
Днес трябваше да чакам един приятел и ми стана студено влязах в колата за да си разуча радито докато дойде приятеля, запалих че да се стопля малко и след около 20тина минути двигателя си спря сам, даже краката ми не бяха па педалите ( колата си седеше мирно и ползвах двигателя колкото да се стопля ). Веднага разбрах кво става и опитх да запаля.. нестана, поизчаках малко и запали ?!?!
Просто не знам кво да правя, сега съм сипал няква добавка за чистене на инжекциона, ако и от това не се оправи незнам
