Гаснене на най-неподходящите места на Г3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Гаснене на най-неподходящите места на Г3

Мнениеот Hertz » Вто 12 дек 2006 0:36


Здравейте колеги, вече около 5-6 пъти ми гасне двигателя на най-неподходящите места ( на световари кръгови и какво ли още не!) Двигателя е 1.6 пълна инжекция 101к.с. и си го карам на бензин. Може ли причината да е в алармата. Двигателя гасне като съм спрял и не съм на скорост. След като угасне, върти но без резултат. При включване и изключване на алармата около 10тина пъти и изчакване на накъв период от време си тръгва нормално. Един от пътите преди да ми угасне чух някакво щрякване от местото на което е сложена алармата?! Когато е изгаснала така, и съм пуснал алармата двигателя пали идиално но след секунда угасва и почва да пищи колата? В шах съм!?
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Вто 12 дек 2006 0:52


наи вероятно аларма<имобилаизер>няма друго кво.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 12 дек 2006 9:24


трябва да се види-така дистанционно нищо не може да се направи. :wink:


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Вто 12 дек 2006 10:43


днес ще ходя да го видят алармаджиите дет я сложиха но не знам какво да им кажа щот не разбирам при какви обстоятелства гасне. но ще се постаря да го обясня


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Вто 12 дек 2006 12:20


Симич, ако не се справят - ще те заведа при един пич, добър е, пратих ти малко инфо на лично :)

п.с. залепи си капачките на винтилите, че моите отшумяха за 1 седмица :)


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Вто 12 дек 2006 20:06


galaboff написа:Симич, ако не се справят - ще те заведа при един пич, добър е, пратих ти малко инфо на лично :)

п.с. залепи си капачките на винтилите, че моите отшумяха за 1 седмица :)

Кире, как да ги залепя бре нали се сещаш че ако трябва да ги напомпам трябва да направя е*аси магията за да ги разлепя :) (шът ся няма да казваш каде живея някой да не си ги познае капачките :P )
По темата:
Днеска ми загасна общо 3 пъти на най-нелепите места.. един от пътите малко преди "Пътеките на Младост 1" - в байрчето на светофара както бях спрял и чаках да светне зелено без да давам нито газ нито да съм наскорост..

Не мога да разбера какво и става?! както карам с 5-60 и просто изгасва - показват се акумолатора и маслото на арматурното табло. Ходих днес на "Майстор" (Явно доста добтър :evil:) и той гледа гледа - каза че някво реле на инжекциона било леко извадено - намести го и след 30тина мин се намиран на пътеките на Младостта с включени авариики и се мъчех да запаля.. :x


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Вто 12 дек 2006 23:49


при карбураторите имаше една мръсотийка, наречена "датчик на Хол", който правеше доста кални номера, свързани с палене и работа на тоците до свещите, не знам как е при инжекционите. Ама все пак отиди да я видят първо алармаджиите и ако според тях всичко е наред - нека ти откачат за ден-два иммобилайзера, така със сигурност ще разбереш за какво иде реч


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Сря 13 дек 2006 9:48


подобен проблем с моята аларма но съм с дизел та искубах една плочка от алармата която прекъсва подаването на гориво и се оправи а имаш ли възможнаст да исключиш алармата от системата и да видиш ще правили номера


Потребителски аватар
vanko@az
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 16 яну 2005 17:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Морето

Мнениеот vanko@az » Сря 13 дек 2006 10:08


Моят мотор не е 101 коня и e ABU,но маже да ти е от полза това което на мен се случи!Също като на тебе гаснеше безпричиннои хаотично.Пробвах аларма ,имобилайзер и какво ли още не по ел .инсталацията. Накрая извадих маркучите на бенз помпа :woooow: :shocked и от двата нагнетяваше бензин на контакт!Отворих помпата и почистих цедки -медки корпус ВСИЧКО.Едната цедка толкова беше затлачена ,че беше се желирала и пускаше трудно даже светлината камо ли бенз.след ремонта-почистването слава- богу всичко си дойде на место.вече съм изминал повече от 10х км. без проблем. желая ти успех! :D


Потребителски аватар
s3
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 06 юни 2005 14:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот s3 » Сря 13 дек 2006 11:13


Погледни тази тема
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=19528
Аз съм с ADY двигател и имах същия проблем - гаснеше произволно. При мен се оказа от релето описано в темата (30).
...Не знам дали нещата са съпоставими при AFT-то...


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Чет 14 дек 2006 11:16


Човека си реши проблема, някакво реле на инжекциона, не знам дали е датчика за 1-ви цилиндър....


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Сря 20 дек 2006 22:18


galaboff написа:Човека си реши проблема, някакво реле на инжекциона, не знам дали е датчика за 1-ви цилиндър....

Да, ама не! Проблема днеска пак се показа :roll:
Изгасна ми 3 пъти по този начин. Забелязвам че непосредствено след гасненето ако опитам да запаля не става, но ако изчакам 1 минутка и завъртя ключа пали? Колата гасне на скорост, в права отсечка, без подаване на газ (на втора с около 40 километра), просто изгасва?! Вече не мога да я трая - отвратително е да не си сигурен и да се чудиш на кой завой ще те остави :x

Трябва ми помощ! :roll:

П.П. С любезното съдействие на galaboff вчера измерих тока на акомулатора, при работещ и изгасен двигател.

Изгасен двигател: 12.1в
Запален двигател(изфорсиран един път до 4000оборота): 14.1в


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 20 дек 2006 22:23


Ваското едно може да ти направи pc диагностика ...от там се почва .....


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Пет 22 дек 2006 18:25


Вече не знам какво може да е това, ходих на "жичкаджия" да я гледа и той ми вика "Всичко е супер бе какво искаш", хубаво аз решавам че нищо и няма при положение че вчера ми огасна като се движих с 80 (по бул. Проф. Цветан Лазаров) и си угасна в движение без никакво предизловие :shock ... намалих до към 50 и вкарах втора на контакт да я запаля .. но уви - нищо не стана, чуваше се как се върти двигателя, но нито запали нито оборотомера се раздвижи (стоеше на 0)???? :shock
Спрях, аварийки, изчаках 2-3 минути завъртях и тръгна (през времето в което чаках опитах няколко пъти да запаля но не стана..?!)

----

Днес трябваше да чакам един приятел и ми стана студено влязах в колата за да си разуча радито докато дойде приятеля, запалих че да се стопля малко и след около 20тина минути двигателя си спря сам, даже краката ми не бяха па педалите ( колата си седеше мирно и ползвах двигателя колкото да се стопля ). Веднага разбрах кво става и опитх да запаля.. нестана, поизчаках малко и запали ?!?!


Просто не знам кво да правя, сега съм сипал няква добавка за чистене на инжекциона, ако и от това не се оправи незнам :cry: у


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Пет 22 дек 2006 18:44


Наистина, мини през Ваското1, както тук, така и в Ауди клуба този човек е възприет за корифей в авто науките :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: daimen, paagrio и 56 госта