
Преминаване на Голф 2 1.8 GTI/16V към 2.9 VR6 мотор
Преминаване на Голф 2 1.8 GTI/16V към 2.9 VR6 мотор
Искам да сменя сегашния си двигател,които е 1.8-код на мотора КР.Желанието ми е да сложа 2.9 VR6 ,но не знам какви промени да извърша за да се постави на мястото на сегашния мотор .Моля за помощ 

- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Преминаване на Голф 2 1.8 GTI/16V към 2.9 VR6 мотор
ДО колкото съм запознат, се започва със инсталация, компютър, скоростна кутия за ВР6 тампони за двигателя, спирачни дискове, карета, полуоски, мисля че и магарето се сменя, но не съм обеден ! Общо взето доста неща се сменят и ти идва на цената да си купиш кола готова ВР6-ца 

- zzzzzzz
- Мнения: 1031
- Регистриран на: Чет 24 юли 2008 13:31
- Автомобил: Golf Mk3
- Двигател: ADD
- Местоположение: Димитровград
Re: Преминаване на Голф 2 1.8 GTI/16V към 2.9 VR6 мотор
my heart iS iCe написа:ДО колкото съм запознат, се започва със инсталация, компютър, скоростна кутия за ВР6 тампони за двигателя, спирачни дискове, карета, полуоски, мисля че и магарето се сменя, но не съм обеден ! Общо взето доста неща се сменят и ти идва на цената да си купиш кола готова ВР6-ца :Mr Green Fun
:да: И не само спирачните дискове ами цялата главина, понеже полуоските на ВР6-цата едва ли ше паснат на старите карета ... филм си е. Намери си информация от ЕТКА-та и сравнявай
Последна промяна от zzzzzzz на Пон 28 яну 2013 20:09, променено общо 1 път.
- push
- Мнения: 780
- Регистриран на: Чет 03 мар 2011 21:42
- Автомобил: mk2
- Двигател: 1.9 TD
- Местоположение: София
Re: Преминаване на Голф 2 1.8 GTI/16V към 2.9 VR6 мотор
приготвил ли си едни 2к лева (в добрия случай)
или е само желанието 


- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Преминаване на Голф 2 1.8 GTI/16V към 2.9 VR6 мотор
2.9 е синхро,т.е. трябва ти синхро голф2
другия вариант е да е на предно
при мен полуоски,карета,дискове всичко е от г60
другия вариант е да е на предно
при мен полуоски,карета,дискове всичко е от г60
Re: Преминаване на Голф 2 1.8 GTI/16V към 2.9 VR6 мотор
аз карам с 280мм спира4ни дискове от пасат G60 ся остава да си намеря мотора и останалото и да се по4ва преминаването,ако има нещо по особено моля за помощ от колегите запознати с това .другото което желая е да запазя таблото от 2-та 

- Емо Йорданов
- Мнения: 455
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 23:39
- Автомобил: Golf2+ BMW e36
- Двигател: 2.8 VR6 + 328
- Местоположение: Павликени
- Контакти:
Re: Преминаване на Голф 2 1.8 GTI/16V към 2.9 VR6 мотор
Ето тука има повече инфо: http://clubgti-bg.com/viewtopic.php?t=8 ... E2%F06+vr6
Филма е голям педалите трябва да са от пасат и скоростния лост е с жила и той се сменя.
Вр6 е със хидравличен съединител.Има горна и долна помпа трябва да ги напаснеш и единия рог на купето се по българява защото мАтора не влиза.Магарето се взема от тройката и резервоара и той защото бензиновата помпа е вътре, а ти си с две на Двойката(вътрешна и външна).Полуоските май ще ти станат от Кр-а ама не съм на 100% сигорен.
П.п.: ако греша нека по запознатите от мене да ме поправят
Поздрави и успрх с начинанието
ЕДИТ: досаждах на Бате alpine той ми е обяснявал ще копирам какво ми е казал:
Здравей колега.Ще ти напиша накратко относно монтажа на VR6-a ,правилно си прочел че десния рог се преправя малко за да не опира в него шайбата на коляновия вал.3-ковто мараге се ползва заради различните тампони на захващане.Лапата на VR6-a не може да се захване на стандартния тампон на 2-ката.Полуоските късата ми е от КР а дългата си ползвах старата от дизела-не е проблем да ти ги измеря като дължини колко са и да се намерят такива полуоски-все пак на джетата ми бях с такъв двигател.
Таблото може да си остане 2-ково но е хубаво да ползваш 3-ковите уреди за VR6-a,че има разлика в отчитането на оборотите спрямо 4 цилиндров мотор.За да преминеш на хидравличен съединител трябва да вземеш конзола с педали от пассат или голф г60 я монтираш и имаш съединител.Жилата също си слагаш тези от 3-ката.
Филма е голям педалите трябва да са от пасат и скоростния лост е с жила и той се сменя.
Вр6 е със хидравличен съединител.Има горна и долна помпа трябва да ги напаснеш и единия рог на купето се по българява защото мАтора не влиза.Магарето се взема от тройката и резервоара и той защото бензиновата помпа е вътре, а ти си с две на Двойката(вътрешна и външна).Полуоските май ще ти станат от Кр-а ама не съм на 100% сигорен.
П.п.: ако греша нека по запознатите от мене да ме поправят
Поздрави и успрх с начинанието

ЕДИТ: досаждах на Бате alpine той ми е обяснявал ще копирам какво ми е казал:
Здравей колега.Ще ти напиша накратко относно монтажа на VR6-a ,правилно си прочел че десния рог се преправя малко за да не опира в него шайбата на коляновия вал.3-ковто мараге се ползва заради различните тампони на захващане.Лапата на VR6-a не може да се захване на стандартния тампон на 2-ката.Полуоските късата ми е от КР а дългата си ползвах старата от дизела-не е проблем да ти ги измеря като дължини колко са и да се намерят такива полуоски-все пак на джетата ми бях с такъв двигател.
Таблото може да си остане 2-ково но е хубаво да ползваш 3-ковите уреди за VR6-a,че има разлика в отчитането на оборотите спрямо 4 цилиндров мотор.За да преминеш на хидравличен съединител трябва да вземеш конзола с педали от пассат или голф г60 я монтираш и имаш съединител.Жилата също си слагаш тези от 3-ката.
Последна промяна от Емо Йорданов на Пон 18 юни 2012 23:55, променено общо 2 пъти.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Преминаване на Голф 2 1.8 GTI/16V към 2.9 VR6 мотор
Резервоара не се сменя, става и само помпата от 3ката.
2.9 е доста рядко срещано, пожелавам ти успех.
За да не режеш колата трябва да си вземеш скоростна кутия от 2.8 (само на предно), и полуоски. Не съм сигурен дали твойте външни карета ставаха на полуоските от ВР-а, ако стават си готов. Ако пък не стават филма става по-сложен, че трябва да минаваш на 5 болта
2.9 е доста рядко срещано, пожелавам ти успех.
За да не режеш колата трябва да си вземеш скоростна кутия от 2.8 (само на предно), и полуоски. Не съм сигурен дали твойте външни карета ставаха на полуоските от ВР-а, ако стават си готов. Ако пък не стават филма става по-сложен, че трябва да минаваш на 5 болта

- Емо Йорданов
- Мнения: 455
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 23:39
- Автомобил: Golf2+ BMW e36
- Двигател: 2.8 VR6 + 328
- Местоположение: Павликени
- Контакти:
Re: Преминаване на Голф 2 1.8 GTI/16V към 2.9 VR6 мотор
Резервуара го сменяш с такъв от голф 3 защото помпата е потопяема а не външна.
Спирачките ги остави от Г60 те са на 280мм ,а на Вр6 са 288мм (те са подобре но хамалогията с тройковете носачи е повече и ще ти излизат с по 5см. общо от двете страни)
Носачите и те ще ти останат от двойката само магарето сменяш от шестака заради тъмпона.
Спирачките ги остави от Г60 те са на 280мм ,а на Вр6 са 288мм (те са подобре но хамалогията с тройковете носачи е повече и ще ти излизат с по 5см. общо от двете страни)
Носачите и те ще ти останат от двойката само магарето сменяш от шестака заради тъмпона.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Преминаване на Голф 2 1.8 GTI/16V към 2.9 VR6 мотор
Емо Йорданов написа:Резервуара го сменяш с такъв от голф 3 защото помпата е потопяема а не външна.
Спирачките ги остави от Г60 те са на 280мм ,а на Вр6 са 288мм (те са подобре но хамалогията с тройковете носачи е повече и ще ти излизат с по 5см. общо от двете страни)
Носачите и те ще ти останат от двойката само магарето сменяш от шестака заради тъмпона.
КР-а също има помпа в резервоара, но тя работи на 0.3 или 0.7 налягане - само подкача гориво, затова я подменя с тази от ВР-а (по спомен 3.5 бара)

- Емо Йорданов
- Мнения: 455
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 23:39
- Автомобил: Golf2+ BMW e36
- Двигател: 2.8 VR6 + 328
- Местоположение: Павликени
- Контакти:
Re: Преминаване на Голф 2 1.8 GTI/16V към 2.9 VR6 мотор
Щом е така още по - добре за колегата 

- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: Преминаване на Голф 2 1.8 GTI/16V към 2.9 VR6 мотор
Като говорите за помпите виждали ли сте ги на живо !Резервоара трябва да се смени отвора на тройковия е само около 3 пъти по-голям от този на 2-та,не знам как ги говорите тия неща....?Другото десния рог може и да не се закача тва е най-голямата тъпотия да го окастриш с ракетата,мотора си влиза и няма проблем!Външните карета на двойката и на тройката са с еднакъв шлиц за полуоската,ако не сменяш носачите няма да ти трябват други полуоски.Моето мнение е да си оставиш всичко което е възможно от двойката и да слагаш от тройката само тези неща без които не може!Синхро не ти трябва мотора не е кой знае колко силен атмосферен и предното си се справя без проблем.Сменяй смело заеби оригиналните 3-ки ВР6 в двойково купе кефа е по-голям и съм сигурен ,че ще ти хареса много ефекта.Шестака си е шестак,един път да го подкараш и ще забравиш за 4 цилиндрови мотори 

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Преминаване на Голф 2 1.8 GTI/16V към 2.9 VR6 мотор
помпата има два параметъра- дебит и налягане. За да храни мотора, е достатъчно да ги има и двете, а каква точно е помпата и къде е завряна, няма никакво значение. Помпата на 2-ка 16в работи на високо налягане,така и неуспях във времето да разбера колко и е дебита, но ако има 80-100л/ч при 3-4 бара е напълно достатъчно. вр-а работи или на 3 или на 4 бара (обд1 или обд2)
2.9 се слага на предно само на корадо, останалото е винаги синхро. Това няма никакво значение, понеже няма много общо м/у това какъв е мотора и каква е кутията. Единствено трябва да е за 6-так
3-кова конзола с педалите и жила са под път и над път и буквално без пари. Не ти трябват ни носачи да сменяш, ни шенкели, главини, спирачки...
2-ката е много по-красива от 3-ката, а и по-лека. 2-ка вр6 радва много, още повече че оригинално няма. и 2.9 едва ли ще намериш, не е невъзможно, но са много редки, и 2.8 да е не е проблем.
2.9 се слага на предно само на корадо, останалото е винаги синхро. Това няма никакво значение, понеже няма много общо м/у това какъв е мотора и каква е кутията. Единствено трябва да е за 6-так
3-кова конзола с педалите и жила са под път и над път и буквално без пари. Не ти трябват ни носачи да сменяш, ни шенкели, главини, спирачки...
2-ката е много по-красива от 3-ката, а и по-лека. 2-ка вр6 радва много, още повече че оригинално няма. и 2.9 едва ли ще намериш, не е невъзможно, но са много редки, и 2.8 да е не е проблем.
Re: Преминаване на Голф 2 1.8 GTI/16V към 2.9 VR6 мотор
колеги да питам можели да си запазя дигиталното табло и лас4етата за мига4ите-4иста4ките и МфА или трябва да сложа от 3-та 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 52 госта