В момента е Вто 20 ное 2018 22:27
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

:arrow Масла Мотул на преференциални цени :arrow Добавки Bardahl за дизел



Създай нова тема  Отговори  [ 85 мнения ]  Отиди на страница 1 2 3 4 5 6 Следваща
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза Публикувано: Чет 21 юни 2012 14:53 
Извън линия

Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Мнения: 206
Автомобил:
Двигател:
Спорим с един колега, на кои модели се монтира този двигател, като той твърди че не се слагал на Пасат Б6, но аз не мисля че е така. Той самият кара такъв Пасат и твърдо настоява че неговият е с комън-рейл, макар че трака повече дори от моя Супърб 1.9TDI-PD.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза Публикувано: Чет 21 юни 2012 15:31 
Извън линия
Модератор
Модератор
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Мнения: 6791
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София
След кратко търсене излиза че се слага и ПД. Най-лесния вариант е да се погледне кода на мотора в талона и ще приключи спора ви. BMN, BMR, BRD излизат че са ПД със 170кс. :да:


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза Публикувано: Чет 21 юни 2012 16:51 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Мнения: 4356
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел
Ако буквите на мотора са с 4 символа е комън-рейл (CBBB).
Ако е с 3 е ПД (BMR)


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза Публикувано: Чет 21 юни 2012 20:29 
Извън линия
Енциклопедист на VW
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Мнения: 11133
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Да допълня, че всички ПД 2.0 170 кс са с пиезо инжектори.
Някой да ме поправи ако бъркам, но съм почти сигурен.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза Публикувано: Пет 22 юни 2012 8:30 
Извън линия

Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Мнения: 206
Автомобил:
Двигател:
Благодаря Ви, колеги!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза Публикувано: Съб 23 юни 2012 9:32 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
Мнения: 585
Автомобил: VW Passat-B6 Variant
Двигател: BMP 2006
Местоположение: Sofia
Quottzot написа:
BMN, BMR, BRD излизат че са ПД със 170кс.
brabus написа:
Да допълня, че всички ПД 2.0 170 кс са с пиезо инжектори.


Ако позволите ще се възползвам от тази тема да попитам нещо.
Докато си ровех/четях различни теми (с образователна цел) попаднах на предупреждения за двулитрови ТДИ-та с проблемни пиезо дюзи (които се скапват), за тези мотори ли става дума и освен горепосочените (ако са тези) имали и други мотори, които имат същият проблем ?
Питам за да знам, в бъдеще, като тръгна да сменям сегашният пасат с нещо по ново от кои кодове да стоя далеч.
Благодаря !


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза Публикувано: Съб 23 юни 2012 12:00 
Извън линия
Модератор
Модератор
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Мнения: 6791
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София
Почти всички 2.0 ПД са с пиезо дюзи. И 170 и 140кс. Имаше няколко изключения, но не ги помня кои точно бяха.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза Публикувано: Съб 23 юни 2012 12:22 
На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Мнения: 14839
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
От някоя година нататък мисля, че нямаха проблем. Сега не се сещам точно, но ми се върти, че колите 2005+ година нямат проблемът с дюзите, както по-ранните им събратя. Карам по спомен.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза Публикувано: Съб 23 юни 2012 17:16 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Нед 10 фев 2008 13:56
Мнения: 117
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP
Местоположение: Монтана
BMP(код на мотора)140к.с.не са с пиезо дюзи и нямат проблем,също така са с 8 клапанова глава,която също не е проблемна


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза Публикувано: Нед 24 юни 2012 16:20 
Извън линия

Регистриран на: Съб 02 юни 2012 17:46
Мнения: 2
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Denmark
Здр., Колега,
а да знаеш случайно 1.9 TDI PD, 105PS, 77kw, 2005, BJB, с тези дюзи ли е, 4е ми прави малко проблем с паленето, при топъл двигател? Благодаря!


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза Публикувано: Нед 24 юни 2012 17:39 
Извън линия
Модератор
Модератор
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Мнения: 6791
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София
Altea 1.9TDI написа:
Здр., Колега,
а да знаеш случайно 1.9 TDI PD, 105PS, 77kw, 2005, BJB, с тези дюзи ли е, 4е ми прави малко проблем с паленето, при топъл двигател? Благодаря!


Тц, топлото палене е проблем на всички 1,9тди. Напиши го в търсачката и ще има да четеш за цяла година напред :да:


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза Публикувано: Нед 24 юни 2012 19:20 
Извън линия

Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Мнения: 206
Автомобил:
Двигател:
Изненадващо, но моя Супърб с 1.9 не ми прави проблеми при топло палене, въпреки че наскоро открих че е с въртян километраж. Вместо на 150 000км се оказа че е бил на над 320 000км.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза Публикувано: Пон 25 юни 2012 8:33 
Извън линия
Модератор
Модератор
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Мнения: 6791
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София
Quottzot написа:
Изненадващо, но моя Супърб с 1.9 не ми прави проблеми при топло палене, въпреки че наскоро открих че е с въртян километраж. Вместо на 150 000км се оказа че е бил на над 320 000км.


И се обзалагам че си изглежда на 150 обаче :) Може да ти е фикснат проблема софтуерно и няма как да разбереш с VCDS. Но като цяло да - ПД моторите по-рядко го имат проблема от старите роторни помпи. Но го имат. :да:


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза Публикувано: Пон 25 юни 2012 13:58 
Извън линия

Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Мнения: 206
Автомобил:
Двигател:
Изглежда дори като за 100 000, но е друго като знаеш че е на много, много повече. Въпреки това съм крайно доволен от колата.
Днес колегата със Пасата ми се оплаква, че на идване към офиса, му "гръмнало турбото" не съм наясно с този двигател, но среща ли се този проблем? Той така се изрази, но ще ида да го видя и ще пиша. Между другото, Пасата му е 2005 година и чак сега разбрах че е бил на 460 000км maikomila


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза Публикувано: Пон 25 юни 2012 14:02 
Извън линия
Модератор
Модератор
Потребителски аватар

Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Мнения: 6791
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София
Значи при всяко положение става дума за ПД мотор. Колкото до турбото - то си се върти, върти и се износва. Следва късане на някоя ос и всичко на сол. Един вид консуматив с много дълъг интервал на смяна. За 460К ако му е първото, не е лошо постижение :да:


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 85 мнения ]  Отиди на страница 1 2 3 4 5 6 Следваща

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: EDU, goro21, magelana и 18 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design