Наближава :arrow 10-ти юбилеен Volkswagen Club Fest 2019 (10-ти, 11-ти и 12-ти Май 2019 г.)

2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Quottzot
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Автомобил:
Двигател:

2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот Quottzot » Чет 21 юни 2012 14:53


Спорим с един колега, на кои модели се монтира този двигател, като той твърди че не се слагал на Пасат Б6, но аз не мисля че е така. Той самият кара такъв Пасат и твърдо настоява че неговият е с комън-рейл, макар че трака повече дори от моя Супърб 1.9TDI-PD.




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 6984
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот hooligan_sk » Чет 21 юни 2012 15:31


След кратко търсене излиза че се слага и ПД. Най-лесния вариант е да се погледне кода на мотора в талона и ще приключи спора ви. BMN, BMR, BRD излизат че са ПД със 170кс. :да:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот lrlmodo » Чет 21 юни 2012 16:51


Ако буквите на мотора са с 4 символа е комън-рейл (CBBB).
Ако е с 3 е ПД (BMR)


Потребителски аватар
brabus
Енциклопедист на VW
Мнения: 11134
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот brabus » Чет 21 юни 2012 20:29


Да допълня, че всички ПД 2.0 170 кс са с пиезо инжектори.
Някой да ме поправи ако бъркам, но съм почти сигурен.


Quottzot
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот Quottzot » Пет 22 юни 2012 8:30


Благодаря Ви, колеги!


Потребителски аватар
Asko VW
Мнения: 604
Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
Автомобил: VW Passat-B6 Variant
Двигател: BMP 2006
Местоположение: Sofia

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот Asko VW » Съб 23 юни 2012 9:32


Quottzot написа:BMN, BMR, BRD излизат че са ПД със 170кс.
brabus написа:Да допълня, че всички ПД 2.0 170 кс са с пиезо инжектори.


Ако позволите ще се възползвам от тази тема да попитам нещо.
Докато си ровех/четях различни теми (с образователна цел) попаднах на предупреждения за двулитрови ТДИ-та с проблемни пиезо дюзи (които се скапват), за тези мотори ли става дума и освен горепосочените (ако са тези) имали и други мотори, които имат същият проблем ?
Питам за да знам, в бъдеще, като тръгна да сменям сегашният пасат с нещо по ново от кои кодове да стоя далеч.
Благодаря !


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 6984
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот hooligan_sk » Съб 23 юни 2012 12:00


Почти всички 2.0 ПД са с пиезо дюзи. И 170 и 140кс. Имаше няколко изключения, но не ги помня кои точно бяха.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 15314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta 1990
Двигател: PN
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот stefan4o » Съб 23 юни 2012 12:22


От някоя година нататък мисля, че нямаха проблем. Сега не се сещам точно, но ми се върти, че колите 2005+ година нямат проблемът с дюзите, както по-ранните им събратя. Карам по спомен.


Потребителски аватар
niki79
Мнения: 117
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 13:56
Автомобил: passat b6
Двигател: BMP
Местоположение: Монтана

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот niki79 » Съб 23 юни 2012 17:16


BMP(код на мотора)140к.с.не са с пиезо дюзи и нямат проблем,също така са с 8 клапанова глава,която също не е проблемна


Altea 1.9TDI
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 02 юни 2012 17:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Denmark

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот Altea 1.9TDI » Нед 24 юни 2012 16:20


Здр., Колега,
а да знаеш случайно 1.9 TDI PD, 105PS, 77kw, 2005, BJB, с тези дюзи ли е, 4е ми прави малко проблем с паленето, при топъл двигател? Благодаря!


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 6984
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот hooligan_sk » Нед 24 юни 2012 17:39


Altea 1.9TDI написа:Здр., Колега,
а да знаеш случайно 1.9 TDI PD, 105PS, 77kw, 2005, BJB, с тези дюзи ли е, 4е ми прави малко проблем с паленето, при топъл двигател? Благодаря!


Тц, топлото палене е проблем на всички 1,9тди. Напиши го в търсачката и ще има да четеш за цяла година напред :да:


Quottzot
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот Quottzot » Нед 24 юни 2012 19:20


Изненадващо, но моя Супърб с 1.9 не ми прави проблеми при топло палене, въпреки че наскоро открих че е с въртян километраж. Вместо на 150 000км се оказа че е бил на над 320 000км.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 6984
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот hooligan_sk » Пон 25 юни 2012 8:33


Quottzot написа:Изненадващо, но моя Супърб с 1.9 не ми прави проблеми при топло палене, въпреки че наскоро открих че е с въртян километраж. Вместо на 150 000км се оказа че е бил на над 320 000км.


И се обзалагам че си изглежда на 150 обаче :) Може да ти е фикснат проблема софтуерно и няма как да разбереш с VCDS. Но като цяло да - ПД моторите по-рядко го имат проблема от старите роторни помпи. Но го имат. :да:


Quottzot
Мнения: 206
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 20:32
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот Quottzot » Пон 25 юни 2012 13:58


Изглежда дори като за 100 000, но е друго като знаеш че е на много, много повече. Въпреки това съм крайно доволен от колата.
Днес колегата със Пасата ми се оплаква, че на идване към офиса, му "гръмнало турбото" не съм наясно с този двигател, но среща ли се този проблем? Той така се изрази, но ще ида да го видя и ще пиша. Между другото, Пасата му е 2005 година и чак сега разбрах че е бил на 460 000км maikomila


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 6984
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Dixon Ticonderoga GTR 1800 CSL
Двигател: CHHB
Местоположение: София

Re: 2.0TDI 170к.с. - Помпа-дюза

Мнениеот hooligan_sk » Пон 25 юни 2012 14:02


Значи при всяко положение става дума за ПД мотор. Колкото до турбото - то си се върти, върти и се износва. Следва късане на някоя ос и всичко на сол. Един вид консуматив с много дълъг интервал на смяна. За 460К ако му е първото, не е лошо постижение :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Благовест, bread1978, mrsch66, nikolay_stoyanov, parvanst и 8 госта