Едноелектродни или триелектродни свещи да избера

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Едноелектродни или триелектродни свещи да избера

Мнениеот kav4o » Вто 09 яну 2007 2:19


Свещите на голфа са отдавна за смяна,сега не зная едно или триполюсни да взема.Колата се кара само на бензин,в момента е с боша с които е влезнала в България.Поизчетох теми в които е засегнат въпроса,че за газ доста хора препоръчват еднополюсни.
Интересува ме някой знае ли дали има разлика във вървеж м/у едно и триполюсни(със сигурнност не е голяма :oops: ) но да се знае :D
mod edit: vasstop
Полюсите са два плюс и минус, останалото са електроди...




black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Вто 09 яну 2007 2:33


Разлика във вървежа няма. Все пак искрата е една :idea: и пада на по удобния за нея "полюс". Може би има разлика в разхода но е минимална или поне аз не съм я усетил. :lol: :drive Може би по-добро изгаряне. Но няма как да го видим а само на картончетата го пише. :)


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Вто 09 яну 2007 11:23


3 полюсни :)


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 09 яну 2007 11:51


Ако еднополюсните са по-добри, производителите нямаше да си правят труда да ги правят триполюсни :!:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19697
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 09 яну 2007 12:04


kaloyan22 написа:Ако еднополюсните са по-добри, производителите нямаше да си правят труда да ги правят триполюсни :!:

3-полюсните се правят единственно и само за това, защото имат по-дълъг живот. Т.е., след като единия електрод се поразруши от естественото искрене, което му е и предназначението, почва да работи следващия.


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Вто 09 яну 2007 12:15


сега съм с триполюсни,ама следващите ще бъдат еднополюсни.във вървенето няма разлика.поне аз съм на това мнение.за изгарянето на сместа може и да има някакво значение,ама за обикновения шофьор като мен трябва просто да работят свещите.


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Вто 09 яну 2007 12:38


Погледни какви свещи се препорачват от производителя.


Потребителски аватар
K04A
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот K04A » Вто 09 яну 2007 12:59


По каталог се препоръчват триполюсни


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 09 яну 2007 14:24


radotom написа:
kaloyan22 написа:Ако еднополюсните са по-добри, производителите нямаше да си правят труда да ги правят триполюсни :!:

3-полюсните се правят единственно и само за това, защото имат по-дълъг живот. Т.е., след като единия електрод се поразруши от естественото искрене, което му е и предназначението, почва да работи следващия.

Хубаво е във форума да има шегаджии като теб :lol:


Потребителски аватар
Birdie
Мнения: 798
Регистриран на: Съб 24 юли 2004 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ, Младост-1
Контакти:

Мнениеот Birdie » Вто 09 яну 2007 14:41


rexpitbul написа:Погледни какви свещи се препорачват от производителя.
:deal


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19697
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 09 яну 2007 15:35


kaloyan22 написа:Хубаво е във форума да има шегаджии като теб :lol:

хихи... бе правилно си схванал, че аз рядко съм сериозен, но не и когато пиша в техническите секции. Я кажи какво съм се издънил в случая, пък после ще решават колегите дали да повярват.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 09 яну 2007 17:00


Ами това че като се износи единият електрод почват да работят другите :roll:И при едните и другите обикновенно се износва централния електрод. При еднополюсните от искрата централния електрод се скъсява, а при триполюсните централния първо заприличва на пирамидка и след това става като подострен молив.Това ме кара да мисля че конструкторите са работили за подобряване на формата и големината на искрата и са избрали тази усложнена конструкция .


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Вто 09 яну 2007 17:04


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Последна промяна от rexpitbul на Чет 18 яну 2007 9:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19697
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 09 яну 2007 17:06


Абсолютно си прав за начина, по който се износват, но при еднополюсната износва централния електрод фронтално, а при триполюсните, тъй като страничните електроди са разположени от страни, то износването е от към ръба. И в последствие почва да работи някой от съседните сектори на ръба на ц. електрод. Именно на това се дължи 'подострянето' на електрода.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 09 яну 2007 17:09


Абе и аз като Калоян в другата тема да ви подсетя, човека пита какви да сложи а не принципа на работа.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 121 госта