Въпрос за Пасат 95-96г.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
eng
Мнения: 1098
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бг

Въпрос за Пасат 95-96г.

Мнениеот eng » Пет 16 фев 2007 23:50


Здравеите колеги, надявам се в скоро време и по марка.
Значи навил съм се за Пасат от 95-97 година модел 1.8 или 2.0 бензинов или в краен случай 1.9 ТДИ,колата ще се кара предимно на градско около 70% и останалите 30 извън та въпроса ми е коя е по-добра като естествено на бензиновите мотори съм предвидил и газова уредба. На година рядко ще навъртам повече от 20-25 хил.км.
Бих искал ако някой е информиран за качеството на изпълнение на тези коли и какви са им слабите места да ми отговори, също ме интересува как са частите им това е среден клас кола - говорим примерно за ангренажен ремък,масла,филтри, свещи дано само това да се сменя в общи линий.
Предварително ви благодаря за мненията и се извинявам ако не съм сложил темата в подходящия раздел. :wink:

Последна промяна от eng на Съб 17 фев 2007 15:41, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19701
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 17 фев 2007 10:11


Здравей eng и :welcome_to_group
Мисля, че си се ориентирал към точната марка и година що се касае до здравина и ниска себестойност на поддръжка!
Относно избора бенин или дизел, бих ти препоръчал TDI-то. Просто за газификаци на тези коли можеш да срешнеш проблеми. Тук изключвам ABS моторите, които според всички са много податливи към тази манипулация. Здравината и устойчивостта на купето против корозия са пословични! Ако не е удряна, или поне е направена както трябва, ламарината не гние.
При тези модели, В4, е подобрена издръжливостта на някои компоненти от преднто окачване, а в същото време все още липсват скъпите и не-толкова здрави алумуиниеви носачи. Консумативите за които питаш: ремъци, филтри и т.н. не са никак скъпи, а смяната им е лесна (при следващата модификация, В5, се разглабя цялата предница за да се сменят ремъците)
ABS системите, въздушните възглавници и климатрониците са едва ли не стандарт при тази модификация.
А защо ти препоръчвам дизел? Ами както ти казх, можеш да срещнеш трудности при поставянето на газова уредба, особенно на 2.0 моторите. В същото време, ако намериш 1.9 TDI с AFN мотор, 110 к.с., вярно, ще има бензинови бегачки, които ще те издърпат по равното, но благодарение на чудесния въртящ момент и широкото и стабилно купе ще бъдеш пълновластен господар, когато тръгнеш да качваш Беклемето! Пък така или иначе, то равно в Троян има само в участъка м/у бензиностнцията на моста и ЕЛПРОМ-а mhihi Докато баирчетата са доста!
Всъщност, моята кола като я взех имаше регистрация ОВ :lol: . Взех я от Николай (Никсъна), може и да го познаваш. Жена ми е от Троян. :lol:
Единственото, което трябва да те притеснява при покупката на подобен турбо дизел е самата турбина. Ресурса й е ограничен, така, че добре е да отидеш някъде да я проверят. За това пък вече на няколко пъти чувам чудесни отзиви за рециклирани турбокомпресори от един сервиз тук, в П-в и то на много приятни цени. Лошото е, че не съм чул в Троян да има майстор, на който да му разреша да бара по колата ми. (То не, че в П-в са много, де!)
:idea: Жокер!
Един от наистина добрите майстори в този форум, Niksi, има вила близо до Троян. Мисля, че беше до Орешак, но не съм сигурен. Можеш да му звъннеш и ако идва скоро натам, да си поговориш с него.
Но това, че е майстор не го казвай на никой! Тайна е! Особенно в тоя форум... mhihi mhihi Ето виж, никой не знае: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=20249

Успех с покупката, а форумските стикери са от мен! :dance:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 17 фев 2007 11:26


:welcome_to_group :bounce


Колега привет,аз съм точно с такъв автомобил мотора е 2.0 115к.с. води се 2Е и съм му сложил газова,да ти кажа за сега нямъм никъкви ядове да чукна на дървомного съм доволен.Градско за София като не я режа по светофарите ми дава 12л/км. извън градско 7.6л/км-при 100-110 км/час,съвсем сериозно ,верно газовата е хубава,сега ти ако го караш в Троян за градско ше ти дава некъде около 10 та даже и под тази граница може да падне ,защото на вас просто ви липсват софийските задръствания :wink: .Колкото до дизела не съм привърженик на дизелите с тези горива и турбини просто ги оставям на заден план,верно че са много по икономични,но вече ти си преценяш,за мен бензина е колата.

Колкото до консумативите мога да ти кажа че специално за моя мотор са много ефтини(ангр.ремък с ролка-41лв. двете неща :wink: ),другите неща свещи филтри семеринги също са много ефтини.Проблем който трябва да наблегнеш:при смяна на ангр.ремък и семеринг на кол.вал се отвива болта и се сваля анг.колело,ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЕ СМЕНЯТ БОЛТА И КОЛЕЛО (болт-6лв.,колело-23лв.),и болта се маже с Локтайт специално лепило,други ядове няма

Успех с избора и ако имаш нужда от инфо ако се спреш на вариянт кото моя пиши и винаги ще получиш инфо 8)


Потребителски аватар
eng
Мнения: 1098
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бг

Мерси за посрещането

Мнениеот eng » Съб 17 фев 2007 11:43


Много ти БЛАГОДАРЯ ЗА ПРЕПОРЪКИТЕ ГРАДСКИ :lol:
хахаха оказва се че сме съграждани е то от Тр ли е лощо нема :wink:
Значи тва са много хубави неща за този модел попринцип аз търся качествена кола това е за мене най важното и да е среден клас кола, спрял съм се също и на Карина и/или мазда 626 от същите години но цените на частите им ме плашат меко казано.Та за пасата и аз лично бих предпочел дизел-а затова че моторите са доста култивирани вече от 95-96 насам но ме притеснява факта че колата ще стои 24 часа в денонощието навън на открито нямам гараж, а и с тази нафта лесно може да се прецака нещо по колата за съжаление в Тр бензиностанцията на която разчитам е само Петрол нямам друг избор просто, а доколто разбирам алуминиевите носачи все още не ги слагат на този модел като на А4 така ли? Дано съм те разбрал правилно.
ХАХАХ Тва за Беклемето си е наистина така там е голяма мъка ако си с по-слаб мотор.
Благодаря също че ме насочваш и към майсторите и за това трябва да се мисли все пак, за съжаление Ники не го познавам нито този от когото си купил колата макар че ако е тази на снимката цвета и ми е познат.
Единственото нещо за което се надявам да е така като казваш е да са евтини частите, но съм чувал че пасат както и Голф имат много проблеми с електрониката,можеш ли да ми кажеш ако си запознат дали това е така защото знаеш какво става ако се прецака електрониката трябва яка диагностика която в Тр липсва :cry:
Ами това е засега много поздрави на Пловдив ,между другото имах колега с който съм учил в МЕИ-то казва се Константин Жайгаров може и да не го знаеш все пак Пл не е Тр :lol:


Потребителски аватар
eng
Мнения: 1098
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бг

за MITKO_DVD

Мнениеот eng » Съб 17 фев 2007 12:34


Колега мерси за мнението много е полезно за мене да знам и за бензиновите мотори,попринцип най ми е на сърце именно този мотор,защото 1.8 ми се вижда слабоват за тва купе.Разхода обаче от 12/100 ме притесни тва си е бая -за моя джоб, иначе е добър разход за такъв клас кола на градско с този мотор,знам че VW имат много проблеми с електрониката ти имаш ли некви наблюдения за това,а и каква ти е газовата защто тука ми казват цени за газов инжекцион около 1600-2000 лв което си е доста ,твоата каква марка е и на каква е цена си я взел ориентировъчно.
Все пак мерси за мнението и пий една Тр ракия от мен(най добрата в Бг)- мое мнение


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19701
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Мерси за посрещането

Мнениеот radotom » Съб 17 фев 2007 14:11


eng написа:...

:) Неее... не аз, жена ми е от Троян, но... тя родата е от дето е жената, нали знаеш ;)
А иначе пассатора много често идва на ваша територия! Дядото живее по пътя за гробищата. Лесно ще ме познаеш: По стикерите на форума ;)
М/у впрочем, аз съм със същия двигател като Mitko DVD, 2Е и съм супер доволен от него, но не съм, а и нямам и намерение да слагам газ. Ако трябва да съм честен, аз също не съм привърженик на дизела, дори напротив, но просто караме на различни терени с теб. За твоя терен нафтата ще е по-подходяща просто.
Относно горивата: точно тая бензиностанция на моста, дето я споменах, мисля, че поддържа прилично качество на горивата. Поне когато съм зареждал бензин, оплаквания не съм имал никакви, така, че не виждам причини нафтата да не им е добра.
Проблеми с електрониката почти не съм имал, а и като чета темите, най-страшното, дето се случва е да се скъса някой кабел в маншоните на вратите или на задния капак на комбитата. Разбира се, има и исключения, но не е масово.
За това пък други марки коли са пословични с ел. проблемите си не цитирам кои, че не е етично спрямо собствениците им :)
За Маздата или Тойотата: Нека не се лъжем, изключително здрави коли, но ако си ги вземеш от магазина. Щом се продават, значи голям е шанса да имат проблем. А както сам си забелязал, цените на възлите (защото там се говори за смяна на възел, не за смяна на част) са... :horror: :horror: :horror:


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6382
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Re: за MITKO_DVD

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 17 фев 2007 14:36


eng написа:Колега мерси за мнението много е полезно за мене да знам и за бензиновите мотори,попринцип най ми е на сърце именно този мотор,защото 1.8 ми се вижда слабоват за тва купе.Разхода обаче от 12/100 ме притесни тва си е бая -за моя джоб, иначе е добър разход за такъв клас кола на градско с този мотор,знам че VW имат много проблеми с електрониката ти имаш ли некви наблюдения за това,а и каква ти е газовата защто тука ми казват цени за газов инжекцион около 1600-2000 лв което си е доста ,твоата каква марка е и на каква е цена си я взел ориентировъчно.
Все пак мерси за мнението и пий една Тр ракия от мен(най добрата в Бг)- мое мнение

Колега този разход 12 за Софето е направо супер да тикаж а,че като се има предвид че 11 км. ги минавам за близо 50 мин. си е направо екстра,проблеми с ел.часта нямам абсолютно никакъв,колкото до газовата не е газов инжекционн,той найстина е скъпичък,просто моята газова е Lovato слагана е в главното им представителство и е с ел.превключвател,никви ядове,даже върви по-добре на газ,цената и е някъде около 600лв.мисля но мога и да греша :wink: .
Иначе газовия инжекцион е най-добре при него колата няма да ти дава никакъв проблем и ще харчи толкова колкото на бензин


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 17 фев 2007 14:39


Колега eng,
първо :welcome_to_group
Второ, ако може да внеса едно разяснение, което колегите преди мен не са направили. Значи Пасат Б4 (Typ 3A) се е произвеждал от 10.93 до 09.96; след това - от 10.96 до 07.2000 се произвежда Б5 (Typ 3B). Говорим за дати на производство на автомобила (което може много лесно да се види по VIN - номера на рамата), а не на първа регистрация на колата !
Има доста различия в конструкцията на купето на Б4 и Б5 ! Б4 е доста сходен с Б3 (който много хора грешно наричат "двойка", но това е друга тема, засягана е многократно в този форум, нека сега пропуснем подробностите), докато Б5 е на една платформа с Ауди А4 - надлъжен двигател, предница с прословутите 8 носача, и т.н. Та прецени си според възможностите и нуждите ти кое ще е най-добре за теб. Единственото (може би) общо между Б4 и Б5 са някои двигатели - последните години Б4 са с двигатели, слагани на Б5 - имам данни за бензин 1,6 л 101 к.с. и дизелите 90 и 110 к.с. - може и други да има, но не съм запознат. Ако искаш прегледай този немски сайт за подробности. За Б5 има специален руски форум - тук , с доста интересни неща на главната страница ;
ако си добре с руския може да видиш доста неща и тук (също имат нелош форум ).
Аз карам Б5, с възможно най-маломощния двигател за този модел - 90 к.с. TDI. Честно да си кажа двигателя ми стига, че дори ми е и в повече като мощност понякога (е, не съм качвал Беклемето). Не че ще е лошо да има и в повече, но не постоянно, а в много малко моменти. Бих те насочил към дизел (по-точно към TDI - което не е Turbo Diesel Intercooler, но това е друга тема, също широко разисквана в този форум - не че TDI не е дизел - да, дори е с турбо и интеркулер, но на абревиатурата TDI е друга идеята - но да не навлизам в подробности). Причината не е че аз карам такова, и "моето е най-добро". Ако си карал някога (или дори само си се возил) на читаво TDI, едва ли ще помислиш да вземаш бензин. Освен ако не си някой състезател (въпреки че на последната Търговищка сбирка най-бързата кола беше познай каква - дизел :wink: ). Видях, че разхода на гориво (не като стойност в литри, а сума пари на определени километри) е важен за теб. Дизел спрямо бензин е по-изгодно на дизел; дизел спрямо газ (пропан-бутан) е с малка разлика по-изгодно на газ. Но имаш допълнително поставяна уредба, която също е някакви пари, и източник на вероятни проблеми. Освен това бутилката заема някакво място, и има някаква собствена маса - и я носиш винаги. Най-изгодно е с газ метан, но там е още по-сериозен проблема с теглото на бутилката (трябва да държи в себе си газ под налягане 200 атмосфери - сериозно е, нали ?). Не съм наясно има ли в Троян или околностите където пътуваш метан станция (с 1 зареждане на метан засега се минават макс. 300 км). Горивото от Петрол мисля че не е толкова лошо, а за зимата не се притеснявай - аз лично ползвам една добавка против желиране на нафтата - 1 литър е, и струва 17-20 лв., а се прибавя към горивото в съотношение 1/1000 - т.е. този литър добавка е за 1000 л нафта - за 2 години откак имам моята кола не съм я изразходвал, а минавам около 20 000 км на година (естествено слагам добавката само когато температурата има вероятност да е под +5 градуса - за всеки случай). Доколкото съм запознат, на Б4 има освен TDI, и турбо дизел, и атмосферен (не съм наясно кое как е в годините, които те интересуват), докато на Б5 дизелите са само TDI. Б4 имат бензин 1,8 л, 75 к.с. - "дефорсиран" (също не знам в кои години е произвеждан - но мога да проверя); колегата orgasmatron e с такъв, и е много доволен - ако искаш разпитай и него. Относно електрониката, доколкото знам всички автомобили от годините, за които ти питаш, си я имат в изобилие - кои повече, кои по-малко. Ако се насочиш към Б5, бензиновите са с повече проблеми (като цяло - да не скочат сега отгоре ми колегите) от дизелите (не че те са без проблеми де). Относно проблемната предница на Б5 мога да кажа че е по-скоро мит, или сплашване. На моята за 35 000 км карани само от мен в България (колата е карана и малко преди мен в България) съм сменил само 1 закъсан маншон на шарнир на кормилна щанга за сумата от 1 (един) лев - това цената на маншона де. Всичко друго си е оригинално по окачването, и си е здраво (да чукна на дърво). Вярно, че ако недай си Боже се наложи да се сменя нещо има доста скъпи неща, но пък возията е невероятна. Това се отнася и за други неща - като електрониката например, която те плаши - благодарение на нея има такива качества колата като икономичност, мощност, а също и безопасност (air-bag) и т.н. Всяко нещо си има цена, и ти си преценяваш дали си струва, и тя е добра за теб. Относно смяната на консумативи като масла, ремъци, и т.н., имаше някъде тема, в която бях писал кое колко ми е струвало.
Според мен правилно си решил да погледнеш и към други марки. Доста такива сравнения има и в двата руски форума, които посочих по-горе. Мога да ти кажа, че аз (а има и много други тук) не съм тесногръд фанатик - единствено и само VW - погледни, прецени. Мога да цитирам и опита на мои познати с други марки, които са "по-евтини". Както казах, всяко нещо си има цена. За мен аз съм преценил че VW ме устройва. Но, както се казва, за всеки влак си има пътници.
Ами това е засега от мен. Извинявам се на всичи, които четат, че е толкова дълго (ако са стигнали до тук де :D ). Готов съм да помагам на всеки и да отговарям на всякакви въпроси.
Успех !


Потребителски аватар
eng
Мнения: 1098
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бг

БЛАГОДАРСКО НА ВСИЧКИ ЗА ТОЧНИТЕ МНЕНИЯ

Мнениеот eng » Съб 17 фев 2007 15:35


Колега gr_kanev благодаря ти и на тебе за VW правилно си ме разбрал че не ме интересуват литрите а с колко мога да мина 100 км на градско и наистина май дизела като че ли е по-доброто предложение за мен на този етап макар че съм си привърженик на бензина но както и да е,значи аз съм объркал като съм писал за 97-ма пасат, прав си говоря за модел-а 94-96 седан не и комби мисля че се води B4.
В Троян няма метан станций за съжаление, а най добрата бензиностанция по мое мнение е на ПЕТРОЛ без да правя реклама разбира се,другите са некви частни.
И най вече ми се иска да е задължително поне с 1 възд. възглавница и климатик.


Потребителски аватар
eng
Мнения: 1098
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бг

Re: Мерси за посрещането

Мнениеот eng » Съб 17 фев 2007 15:40


radotom написа:
eng написа:...

:) Неее... не аз, жена ми е от Троян, но... тя родата е от дето е жената, нали знаеш ;)
А иначе пассатора много често идва на ваша територия! Дядото живее по пътя за гробищата. Лесно ще ме познаеш: По стикерите на форума ;)
М/у впрочем, аз съм със същия двигател като Mitko DVD, 2Е и съм супер доволен от него, но не съм, а и нямам и намерение да слагам газ. Ако трябва да съм честен, аз също не съм привърженик на дизела, дори напротив, но просто караме на различни терени с теб. За твоя терен нафтата ще е по-подходяща просто.
Относно горивата: точно тая бензиностанция на моста, дето я споменах, мисля, че поддържа прилично качество на горивата. Поне когато съм зареждал бензин, оплаквания не съм имал никакви, така, че не виждам причини нафтата да не им е добра.
Проблеми с електрониката почти не съм имал, а и като чета темите, най-страшното, дето се случва е да се скъса някой кабел в маншоните на вратите или на задния капак на комбитата. Разбира се, има и исключения, но не е масово.
За това пък други марки коли са пословични с ел. проблемите си не цитирам кои, че не е етично спрямо собствениците им :)
За Маздата или Тойотата: Нека не се лъжем, изключително здрави коли, но ако си ги вземеш от магазина. Щом се продават, значи голям е шанса да имат проблем. А както сам си забелязал, цените на възлите (защото там се говори за смяна на възел, не за смяна на част) са... :horror: :horror: :horror:

Колега разбрах че жена ти е от Тр явно нещо не съм написал преди това както трябва и си ме разбрал погрешно :o ,ами аз живея малко далеко от там но както и да е а ти като караш само на бензин можеш ли да ми кажеш с какъв разход си на градско и извън него все пак в Пловдив е десетократно по-натоварено движението отколкото в Тр.
Мерси още 1 път за препоръките :lol:


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 17 фев 2007 15:49


Да, в тези години е Б4. Ако е комби, отзад се добавя Variant. За съжаление не съм много запознат с този модел отблизо. Но в руския сайт има доста неща за него - от техническа информация, до мнения на собственици. Вероятно освен всичко друго и финансите си казват думата при избора ти (нищо лошо - дано да имаш възможност и чисто нов Пасат да си купиш - за момента това е Б6, имаше промоция за най-слабия двигател за около 37 000 лв.). За съжаление има доста "детски болести" при по-новите модели от първите години на производство. За твое щастие Б4 мисля че почти няма такива - както казах, той е продължение на Б3 (Typ 35i), който пък се произвежда от 04.88 до 09.93. Относно air-bag и климатик - мисля че има коли и без тези екстри, но има и със - така че въпрос на търсене е, и разбира се късмет, който ти пожелавам от сърце да имаш !


Потребителски аватар
eng
Мнения: 1098
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бг

Мнениеот eng » Съб 17 фев 2007 18:41


gr_kanev написа:Да, в тези години е Б4. Ако е комби, отзад се добавя Variant. За съжаление не съм много запознат с този модел отблизо. Но в руския сайт има доста неща за него - от техническа информация, до мнения на собственици. Вероятно освен всичко друго и финансите си казват думата при избора ти (нищо лошо - дано да имаш възможност и чисто нов Пасат да си купиш - за момента това е Б6, имаше промоция за най-слабия двигател за около 37 000 лв.). За съжаление има доста "детски болести" при по-новите модели от първите години на производство. За твое щастие Б4 мисля че почти няма такива - както казах, той е продължение на Б3 (Typ 35i), който пък се произвежда от 04.88 до 09.93. Относно air-bag и климатик - мисля че има коли и без тези екстри, но има и със - така че въпрос на търсене е, и разбира се късмет, който ти пожелавам от сърце да имаш !

Колега мерси за пожеланията да ти се връщат, да за съжаление въпроса опира до финанси иначе че от новата по-хубава няма е ясно (с някой изключения разбира се), ако бях в САЩ може би щях да си мисля за някй лексус или Инфинити, но все пак и пасата е добър за БГ. :lol:


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Съб 17 фев 2007 18:54


колега ако попаднеш на читав дизел грабвай го без да ти мигне окото :), не че съм голям фен на дизела

аз съм б4 комби но с двигател ААМ - 75 коня бензин, лично мен много ме радва автомобила, нищо че 75 коня, не съм го купил за драг а иначе по нищо не отстъпва на другите автомобили особенно в градски условия. Бих добавил и като предимство и това че максималния въртящ момент е при 2500 оборота. общо взето вечен двигател който може да дърпа и да влачи какво ли не :), друг плюс е както отбелязаха колегите по нагоре лесната газификация на този двигател, както и на ABS - 90 кончета.
но аз на моя носорог газ не съм слагал, не виждам голям смисъл, поне за мен де, градско ми гори около 9-10 макар че по каталог му дават малко повече, това лято до морето с 4 човека в колата и багаж до горе ми даде разход на отиване 5.8 на връщане 6.2,

вече за климатиците и аърбеците си засивиси от конкретния автомобил, аз лично съм с два еърбега, виждал съм пасати по нови от моя но с един или даже без еърбег.


Потребителски аватар
eng
Мнения: 1098
Регистриран на: Пет 16 фев 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бг

Мнениеот eng » Съб 17 фев 2007 19:05


orgasmatron написа:колега ако попаднеш на читав дизел грабвай го без да ти мигне окото :), не че съм голям фен на дизела

аз съм б4 комби но с двигател ААМ - 75 коня бензин, лично мен много ме радва автомобила, нищо че 75 коня, не съм го купил за драг а иначе по нищо не отстъпва на другите автомобили особенно в градски условия. Бих добавил и като предимство и това че максималния въртящ момент е при 2500 оборота. общо взето вечен двигател който може да дърпа и да влачи какво ли не :), друг плюс е както отбелязаха колегите по нагоре лесната газификация на този двигател, както и на ABS - 90 кончета.
но аз на моя носорог газ не съм слагал, не виждам голям смисъл, поне за мен де, градско ми гори около 9-10 макар че по каталог му дават малко повече, това лято до морето с 4 човека в колата и багаж до горе ми даде разход на отиване 5.8 на връщане 6.2,
Ами аз ако взема такъв въобще няма смисъл да му слагам газ тогава ако наистина толкова гори на извънградско това е нищо, въпреки че не е ли малко тромав този мотор особено при изпреварване имам в предвид че купето си казва думата, а на градско колко ти дава?
Мерси за мнението :wink:

вече за климатиците и аърбеците си засивиси от конкретния автомобил, аз лично съм с два еърбега, виждал съм пасати по нови от моя но с един или даже без еърбег.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Съб 17 фев 2007 21:01


Ами колега кой каквото и да ти казва избора ще трябва да си направиш сам.Сега ще споделя впечатления за едно две неща.Аз към дизелите втора ръка имам доста резерви.моя двигател е 1,8 моно 66кв
и го взех от германия на 152 000 км реални.За това съм сигурен защото сервизната книжка на колата ми бе дадена на ръка и там година по година си има всичко кво е сменено и на колко км и коя всяка година е влизала колата,барабар със VAG печатите навсякъде.
На бензин върви много добре , на газ е по слаба.Там където работя имаме три ситроена Берлинго.И трите са дизел HDI 66кв.Едното вече е на 300 000 км за 5 години служба и горкото ми яде прахта защото имам чувството че като го карам все едно карам Пасата на газ и не може да се класира.Другите са ок.Като се има в предвид че твоята кола ще е поне на около 200 000 като я вземеш в най лошия случай ,ако е дизел ти си прави сметката сам.Гарантирам ти че много колеги си мислят че карат коли на по 14-16г с реални коне ама се лъжат сами да спят добре.Аз съм дърпал и пасати GT по издухани.Така че най важното е да си намериш по възможност малко юркана кола, а коя година ще е ... Иначе поздрави за избора ще имаш един непретенциозен рядко развалящ се товарен добитък,с евтина потдръжка,е... харчи малко повече за градска кола ама поне има малко от малко комфорт.А за екстрите ти ще си решиш от какво имаш нужда.По-малко , по-малко проблеми за джеба хехе.А дизела е много добър докато е нов ама за втора ръка трябва да търсиш читав иначе..
Хайде със здраве , пък квото и да вземеш да те кара илядо години и тебе и внуците :) А само да не забравя че под 100 кс данъка е доста по малък аз платих за 2006г 18лв



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772, MamaMy и 84 госта