Шумът от двигателя в купето-как да го намалим?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Шумът от двигателя в купето-как да го намалим?

Мнениеот K22 » Чет 08 мар 2007 15:20


Вчера карах малко един Пасат-комби с двигател 1,6/101к.с.-пълна инжекция.Направи ми впечатление че шумът от двигателя е наполовина от шумът, който чувам когато карам моята кола с двигател 1,8/90к.с.-АБС. В моята кола особенно след 3500об/мин двигателят яко бучи. На място мотора ми мърка като коте.Моля ако някой има впечатления от двата двигателя да сподели.
п.п.Дано някой Тунинг-маниак измисли нещо-явно конструктивно АБС си е шумен!

Последна промяна от K22 на Вто 13 мар 2007 8:42, променено общо 1 път.




GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Чет 08 мар 2007 15:32


Аз карам същия Пасат. И при мен при висока скорост нещо бучи, но все си мисля че това се получи след смяна на оригиналните гърнета - средно и задно. Подозирам най-вече задното.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 08 мар 2007 16:00


GVG написа:това се получи след смяна на оригиналните гърнета - средно и задно. Подозирам най-вече задното.

А аз, след доста четене в тоя форум, кой знае защо подозирам средното...
Но не си мислете, че може да е само от гърнета! След смяна на един от тампоните на мотора едвам устисках да дойде следващата събота, че да мога да си сложа стария тампон! Иначе ми заглушаваше музката на 3 000 оборота! :mad:


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Чет 08 мар 2007 16:15


Ами може и средното да е причината, а най-вероятно и двете. Лошото е, че след смяна на нещо оригинално, почти винаги се виждаме в приключение. Ама като не ни се дават грешни пари основно за марка или щампа по детайлите..........


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 08 мар 2007 16:27


Незнам има ли някаква връзка но при мен бученето почти изчезна при смяната на двата задни тампона на двигателя. Май те като позаминат и двиг. леко увисва назад и държи генерацията под напрежение та оттам по големия шум. Поне така си го обяснявам.


Потребителски аватар
BECKER
Мнения: 146
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич

Мнениеот BECKER » Чет 08 мар 2007 18:12


Здравейте.Преди време и аз бях пуснал подобна тема-за бученето.От тогава смених, средното и задното гърне ,гарнитура на изпускателната система и разни скоби.Резултата е същия-над 3000 об.бучи като преди.Незнам още какво трябва да сменя.Сега използвам номера със касетофона-малко по-силно.


GEORGI_VR
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Мнениеот GEORGI_VR » Чет 08 мар 2007 18:57


След доста четене по темата "бучене на 1.8 ABS" оставам с впечатлението че тоя мотор май така си работи и единственото спасение е яката музика :evil: :lol:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 08 мар 2007 19:55


И аз така мислех но вече си променям мнението, явно бученето е свързано с много фактори и може да бъде отстранено. :wink:


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emo » Чет 08 мар 2007 20:50


Аз бая си поиграх и попрочетох за това бучене (толкова е написано, че може неколкотомна монография да издадем), еми ефекта е никакъв, та сега си мисля, че тоя проблем се оправя с един по-нов пасат, това ше го оправи нема начин!


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 08 мар 2007 21:02


Emo написа:Аз бая си поиграх и попрочетох за това бучене (толкова е написано, че може неколкотомна монография да издадем), еми ефекта е никакъв, та сега си мисля, че тоя проблем се оправя с един по-нов пасат, това ше го оправи нема начин!

    Ефект има ама въпроса е дали е оправдан финансово. :wink:


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Шумът от двигателя в купето?

Мнениеот zdravko » Чет 08 мар 2007 21:47


Моят Пасат е с двг. 2Е и също "бучи" осезаемо над 3500 оборота, като почти няма значение колко точно са оборотите за силата за "бученето". На място не се чува нищо такова при каквито и да е обороти. Колата я имам отскоро и честно казано, освен предния тампон другите не съм ги проверявал - дали е възможно да е от тях? Имах проблем с меките връзки на генерацията, но сега са сменени с "нови" (от морга) та си мисля дали старите не са се прецакали точно по някаква такава вибрационна причина?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Шумът от двигателя в купето?

Мнениеот Теодор » Чет 08 мар 2007 22:08


zdravko написа:Моят Пасат е с двг. 2Е и също "бучи" осезаемо над 3500 оборота, като почти няма значение колко точно са оборотите за силата за "бученето". На място не се чува нищо такова при каквито и да е обороти. Колата я имам отскоро и честно казано, освен предния тампон другите не съм ги проверявал - дали е възможно да е от тях? Имах проблем с меките връзки на генерацията, но сега са сменени с "нови" (от морга) та си мисля дали старите не са се прецакали точно по някаква такава вибрационна причина?

    И аз не ги бях проверявал ама сега нарочно ги държа в багажника старите та някой ако иска да му покажа за какво става въпрос. Преди да ги сменя и аз мислех че задните не са от кой знае какво значение.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 09 мар 2007 8:27


А да не би окачването на двигателя 1,6/101к.с. да е променено, та е толкова тихо в купето?


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Пет 09 мар 2007 9:04


Съжалявам че ще оспамя темата като намеся бученето при голф-а.
АБУ-то бучи, та не се трае като го вкараш в обороти, а съм се качвал на други Голфчета с различни ДВГ и няма такова нещо.

Стигам до извода, че всеки от ДВГ си има собствено звучене и това е:)
Затова - касетофона и бензин и газ:)


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emo » Пет 09 мар 2007 13:20


k22 написа:А да не би окачването на двигателя 1,6/101к.с. да е променено, та е толкова тихо в купето?


Ааааа, колега, има ли според теб начин да не е! И ако е променено, какво следва от това, какво решава то на бученето на твоята кола, 'ше смениш пасатерата с 1.6/101 ли? Извинявай колега, не можах да се стърпя, но нали разсъжеднията течаха в посока: 'защо бучат нашите кочини', а не 'защо другите не бучат'? Не ми се сърди, ама тая тема започва да става откровено безмислена, предвид и всичко написано по въпроса с 'бученето'.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 64 госта