Проблем с поло 1.4i ,97г.,60кс.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
nikiki
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 21 фев 2013 18:05
Автомобил:
Двигател:

Проблем с поло 1.4i ,97г.,60кс.

Мнениеот nikiki » Нед 27 окт 2013 17:49


От около 1 година карам поло 1.4i,97г.,60кс.на бензин.Преди около месец сложих ГИ.След слагането на на газта започнаха да се появяват проблеми.На студен двигател на бензин като подадеш газ и забива моцуната.След като премине на газ ако подадеш по рязко газ и започва да придърпва доста гадно.Ако подаваш плавно газ всичко е нормално.След като загрее колата над 70-80 градуса всичко изчезва.Ходих при газаджията, той ми каза,че проблема е някъде по токовете.Сменил съм кабелите свещите и дистрибуторната капачка с палеца.Но промяна никаква.Вчера ходих на диагностика на колата на бензин и ми казаха, че има проблем в дроселовата клапа-трябва да се почисти и след това адаптира,както и, че ламбда сондата не работи въобще.
Искам да събера и други мнения преди да се хвърлям да купувам още части.
Надявам се ако някой е имал подобни проблеми нека да сподели.




Потребителски аватар
ivanovkbg
Мнения: 835
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP 2007 4Motion
Местоположение: София

Re: Проблем с поло 1.4i ,97г.,60кс.

Мнениеот ivanovkbg » Пон 28 окт 2013 0:40


Имам същия проблем-на газ придърпва докато загрее, на бензин проблем няма. И аз се съмнявах в дросела-след проверка се оказа, че той работи. Според майстора свещите ми не са подходящи за газ, а те са NGK с 3 полюса. Твоите какви са? Аз също си мисля, че проблема е в свещите или кабелите, но все не остават пари да ги сменя. Навярно моторите ни са едни и същи-1.4 с код AEX.


Потребителски аватар
stefan4o
VW експерт
VW експерт
Мнения: 16815
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проблем с поло 1.4i ,97г.,60кс.

Мнениеот stefan4o » Пон 28 окт 2013 7:48


Аз не съм майстор, ама съм сигурен, че проблемът не е в това, че си със свещи NGK с 3 "полюса". Ако свещите ти са скапани това е друга тема, но тя няма общо с "полюсите" и марката им. :mhihi Такова понятие като "свещи за газ" по принцип не съществува, а е маркетингов трик.


Потребителски аватар
ONYX
Мнения: 137
Регистриран на: Чет 17 май 2007 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с поло 1.4i ,97г.,60кс.

Мнениеот ONYX » Пон 28 окт 2013 7:58


На моята от 30 градуса я направих да преминава на 45 и проблема с придърпването изчезна. Пробвай да ти качва температурата за преминаване на газ с 5 градуса докато ти изчезне проблема.


nikiki
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 21 фев 2013 18:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с поло 1.4i ,97г.,60кс.

Мнениеот nikiki » Пон 28 окт 2013 8:18


Не мисля,че проблема е от свещите,сменил сам ги преди 1 седмица,както кабелите,дистрибуторната капачка и палеца.При мен освен,че придърпва на газ това го има и на бензин.Днес мисля да отида да почистят дроселовата клапа и ще видим какво ще стане.Имам съмнение и в горивния филтър.


Потребителски аватар
delpi
Мнения: 284
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с поло 1.4i ,97г.,60кс.

Мнениеот delpi » Пон 28 окт 2013 11:35


Колега, да ти проверят бобината. Може да се навлажнява и като загрее колата влагата се изпарява и прекъсването ти изчезва.
Лично моята кола напоследък сутрин е винаги цялата мокра при положение, че не е валяло ... и ако бобината ти има пукнатини може да влиза влага...


Потребителски аватар
ivanovkbg
Мнения: 835
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP 2007 4Motion
Местоположение: София

Re: Проблем с поло 1.4i ,97г.,60кс.

Мнениеот ivanovkbg » Пон 28 окт 2013 15:57


stefan4o написа:Аз не съм майстор, ама съм сигурен, че проблемът не е в това, че си със свещи NGK с 3 "полюса". Ако свещите ти са скапани това е друга тема, но тя няма общо с "полюсите" и марката им. :mhihi Такова понятие като "свещи за газ" по принцип не съществува, а е маркетингов трик.

Аз все пак си мисля, че е от свещите или кабелите, защото дори и загряла след 100-110 ако и подадеш газ започва да придръпва. Закачахме я на компютър, но нищо нередно на газ, но проблема си остава. Беше се пооправил по едно време, но сега пак го има.
Иначе свещите ми са на има няма 3-4хил.км.. Доколкото си спомням давах по 10лв за парче...


Потребителски аватар
delpi
Мнения: 284
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с поло 1.4i ,97г.,60кс.

Мнениеот delpi » Пон 28 окт 2013 16:38


Тук малко поомешахте двата проблема, може би колегата ivanovkbg трябваше да си пусне отделна тема след като той няма проблем на бензин и то да я пусне в раздела Автогазови уредби.


nikiki
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 21 фев 2013 18:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с поло 1.4i ,97г.,60кс.

Мнениеот nikiki » Пон 28 окт 2013 20:39


Днес успях да сменя горивния филтър и колата се подобри зна4ително.Придърпването се усеща съвсем слабо.надявам се,че утре майстора ще намери време и за моята кола :biggrin Обещавам да пиша при решаване или не на проблема.


nikiki
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 21 фев 2013 18:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с поло 1.4i ,97г.,60кс.

Мнениеот nikiki » Сря 30 окт 2013 22:09


След адаптиране на дроселовата клапа и центровка на колата положението е същото.придърпва на бензин и газ.повече се усеща на газ.вгледал съм се в маркучите на вакума.виждат ми се доста нагоряли.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1476
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с поло 1.4i ,97г.,60кс.

Мнениеот freelancer » Чет 31 окт 2013 8:18


Колега, щом го прави и на газ, каква е логиката да се оправи, като смениш бензиновия филтър, но както и да е. Явно проблема не е и в помпата. Играят ли ти оборотите, като е студена? На доста колеги им се появяват подобни проблеми след слагане на газ, ако не са им сменили "О" пръстените на всмукателните колектори, смуче въздух от там. Вземи един спрей и напръскай около колекторите, уплътнението под дросела, ако смуче въздух ще вдигне обороти. Нещо по газовата уредба може да има. Търси причината в последната интервенция, именно слагането на газовата уредба, какво са пипали, какво са променяли. Щом преди ти е работила добре, значи газаджиите са си оставили ръцете.


nikiki
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 21 фев 2013 18:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с поло 1.4i ,97г.,60кс.

Мнениеот nikiki » Пет 01 ное 2013 14:37


колега freelancer кой е този О - пръстен,този който се слага на дроселовата клапа отдолу ли?Имам чуството, че наистина дърпа въздух от някъде.За съжаление съм сгрешил, че на бензин всичко е наред.Проблема си остава и на бензин и на газ.Само,че на газ се усеща повече.На място като я форсирам се усеща само на газ в малките обороти, на бензин не се усеща толкова много на място.Ще пробвам да го сменя и този О - пръстен.


Потребителски аватар
balrog
Мнения: 94
Регистриран на: Вто 01 сеп 2009 9:25
Автомобил: VW Polo
Двигател: AFT 1998
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Re: Проблем с поло 1.4i ,97г.,60кс.

Мнениеот balrog » Нед 03 ное 2013 15:18


Свещи не е гаранция! При мен се получи сходен проблем след слагане на ГИ, но на двигател 1.0 АЕР. Смених свещи палец и капачка и нищо. При мен ламбда сондата от преди това не работеше,а дросела си е ок. Но това за О пръстена не се бях сещал. Иначе моята студена като я запаля е мъртвец,немога да тръгна даже :(. Като позагрее се корегира малко,а след обръщане на газ проблема изчезва напълно


nikiki
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 21 фев 2013 18:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с поло 1.4i ,97г.,60кс.

Мнениеот nikiki » Вто 05 ное 2013 14:06


Вчера погледнах "О" пръстена.Всичко е наред при него,не е скъсан, не е деформиран.Качвах я на диагностика при друг специалист.Там ми излезе като грешка някакъв датчик за въздуха - не го знам въобще къде е и какво представлява.разбрахме се с майстора в четвъртък пак да я закачи и да види дали ще излезе грешка.Продължава да си придърпва докато не загрее и на бензин и на газ.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1476
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с поло 1.4i ,97г.,60кс.

Мнениеот freelancer » Вто 05 ное 2013 14:20


Да не е МАП сензора? Мери вакуума и темп. на въздуха във всмукателния колектор. Рядко дефектира, може да го изчистиш със специален спрей за такива датчици, вероятно е омазнен.
Нямам идея при теб къде се намира, при мен е отляво на всмукателния колектор, като застанеш срещу двигателя.
Причината да дава некоректни показания и да излиза на диагностиката може да не е от него. То ако ставаше само с диагностики, абе забелязал съм, че куцо, кьораво и сакато си е купило лаптоп и един кабел от ибей и вече мАстор го раздава. Един такъв щях да му ....., но както и да е.
Говоря ти братле, за О пръстените на всмукателния колектор/и, 4 на брой са. Там пръскай при работещ двигател, докато е студена.
Трябва да се гледат живите данни, какво показва МАП-а и от там да се правят изводи от къде изпуска, къде какво се губи, МАП-а може да се провери дали е читав.
Пълно е с измислени майстори и диагностици, под път и над път всичко живо иска да прави лесни пари.
Вече не ходя при кой да е и преди това се запознавам подробно с проблема, ако усетя, че ме будалкат изчезвам, вече няма и да плащам.
Не съм сигурен, но като слагат газова, мисля, че СМЕНЯТ и МАП сензора, така, че може от там да идва грешка някаква.
Щом преди това е работила добре проблема се дължи на газовата, питай газаджиите за МАП-а, ламбда, бензинова помпа, тва са нещата, които маганят! Какво са сложили и какво са свързали и как! :th_up
Успех!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Sickle и 5 госта